WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

FAP/DFP filtro pašalinimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=23988
Puslapis 24

Autorius:  dasisgod [ Geg 01 2011, 15:43 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

exDalimis rašė:
kokonas rašė:
kad lyg ir girdejes kad pas 2 litrinius nera to devaiso kaip FAP filtras. nepamenu gerai bet jei neteisus kolegos mane pataisys.
o seip tokios bedos sprendzhiamso vazhiuojant ir diagnozuojant su kompu ar ant stendo.

pas 2,0 hdi 66kw fap'o nera, pas didziaja dauguma 80 kw yra, p.s. taip pat pasitaiko ir 2,2 hdi bei 2,0 hdi rhr be fap'o :wink:



pas mane 80kw tai kaip man suzinoti ar pas mane stovi fap filtras?

Autorius:  exDalimis [ Geg 01 2011, 17:23 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

dasisgod rašė:
o tarkim jaj katalizatoriu ispjovus variklio darbas pasikeis ar kuro sanaudos?

pasikeis, automobilis persijungs i avarini rezima - tau tai nepatiks.
o del suodziu filtro - parasyk kebulo nr.

Autorius:  dasisgod [ Geg 02 2011, 18:46 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...

Autorius:  Citrusas [ Geg 02 2011, 18:51 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Dyzeliai liambdos zondu neturi

Autorius:  Pukas [ Geg 02 2011, 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.

Autorius:  dasisgod [ Geg 02 2011, 19:02 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Pukas rašė:
dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.


pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....

Autorius:  Pukas [ Geg 02 2011, 19:15 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Tiesa sakant, mažokai naudos iš diagnostikos tavo. Meistras turėtų daugiau pasakyti ir padaryti kokias nors išvadas. Nelabai čia kas padės tau, per mažai duomenų. Reiktų bent jau turėti grafikus kaip kinta kuro slėgis, įsiurbimo kolektoriaus slėgis, ir oro srautas priklausomai nuo apsukų. Tada galima būtų daryti kokias nors išvadas.

Autorius:  dasisgod [ Geg 02 2011, 19:30 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Pukas rašė:
Tiesa sakant, mažokai naudos iš diagnostikos tavo. Meistras turėtų daugiau pasakyti ir padaryti kokias nors išvadas. Nelabai čia kas padės tau, per mažai duomenų. Reiktų bent jau turėti grafikus kaip kinta kuro slėgis, įsiurbimo kolektoriaus slėgis, ir oro srautas priklausomai nuo apsukų. Tada galima būtų daryti kokias nors išvadas.


cia jau pas dizelistus reike waryti ar turbinu meistrus ce pas paprasta elektrika buvau tai jis ta ir sako ka kompas jam rodo teks waryt pas rimtus meistrus,

Autorius:  exDalimis [ Geg 02 2011, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

dasisgod rašė:
Pukas rašė:
dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.


pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....

o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams

Autorius:  dasisgod [ Geg 02 2011, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....[/quote]
o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams[/quote]

as esu is radviliskio siauliu rajono, jaj zinai koki gera specialista uzrodik tikrai butu puiku pas toki apsilankyti kad pasalintu gedimus...

Autorius:  Pukas [ Geg 07 2011, 14:13 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

dasisgod rašė:
pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....

o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams[/quote]

as esu is radviliskio siauliu rajono, jaj zinai koki gera specialista uzrodik tikrai butu puiku pas toki apsilankyti kad pasalintu gedimus...[/quote]


Na aš asmeniškai tam gale nepažysttu meistro, bet čia kai kas minėjo kad toks Saulius iš Panevėžio lyg normaliai gaudosi bei įrangą turi jo tlf berods 86 20 97 056, userio vardas forume spakenas. Susisiek, gal padės.

Autorius:  stink_finger [ Sau 28 2013, 20:34 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Pas manes su trauka irgi nesamones :( Auto 2.2 hdi 98kw. draugas turi lygiai tokia pat citroena c5. Tai jo trauka ir mano auto trauka, kaip diena ir naktis skiriasi. Pas ji lupa kaip zveris auto, jokiu cipavimu nera dares. Pas mane pns nuo 1.5 tuks. apsuku pradeda tik traukti, pirmu antru begiu labai yra uzbukinta masina. Tarkim ivazinejant i koki zieda smarkiau, tai ziauriai uzbukinta yra :( srauto matuokle idealiai veikia, turbina restauruota pries 4men. pns. Nebezinau ka dar galeciau tikrinti. Gal kokiu minciu?

Autorius:  Odeckinas [ Sau 28 2013, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Pas mane anksciau jau buvo uzsideges uzrasas Antipolution fault ir kaip parode kompas tai del FAP filtro uzsikimsimo, bet su filtru nieko nedariau (nevaliau)... tai is esmes tik klaida pratryne ir viskas... Na tai kaip ir reikejo tiketis, savaitgali teko pavaziuoti i stacia kalna ir Antipolution vel sekmingai dega... taigi galvoju ta filtra kaip sakoma virezyt nafig... ta vietinis meistras gales padaryti uz 200 Lt (cia jau kaip sakoma viskas iskaiciuota) Tai ir galvoju ar dar bandyt regeneracija padaryt ar iskart lupti ji lauk? Ka patarsit?

Autorius:  Odeckinas [ Sau 31 2013, 10:53 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

paprotinkit del to filtro salinimo... kokie pasikeitimai (geri ir blogi) nuo to automobiliui? Kaip kazkuriam forume skaiciau tai TA turetu ir be filtro praeiti, bet kas dar?
kadangi daugiausiai vazineju labai trumpais atstumais (apie 2-3 km kelio, 8 val. "poilsio" ir vel 2-3 km kelio) ar galimas daiktas, kad tas filtras man vel greitai uzsikims?

Autorius:  traskalas [ Sau 31 2013, 16:46 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/DFP filtro pašalinimas

Taip važinėjant, tau filtras greit užsikiš. Tavo važiavimo grafikais, jis negali net įsijungti valymo (regeneracijos) funkcijos. man filtrą (programiškai) pašalino Taurius iš forumo, jokio skirtumo nepastebėjau, tik pats fiziškai FAP pašalinau iš duslintuvo. peugeot klube dėl dūmingumo problemų nekyla, tai kodėl tau turi kilt ;o)

Svarbu: purkštukų teisingas darbas ir teisingas oro srautas.

Puslapis 24 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/