WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
FAP/DFP filtro pašalinimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=23988 |
Puslapis 1 iš 4 |
Autorius: | Stanislav [ Kov 25 2011, 19:25 ] |
Pranešimo tema: | FAP/DFP filtro pašalinimas |
Sweiki, važinėjau laimingas su savo mylimu Citroen C5 2,2HDI , kol ant kompo išoko klaida dėl antipolutiono, FAp/DFP filtro. Sužinojau, kad ji galima pašalinti programiniu budu, tik nežinau kas tai daro. Gal galite padėti? Laukiu atsakymo. Arba galite paskambinti +37068349413 |
Autorius: | KDiagnostika [ Kov 25 2011, 20:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
kokiam mieste randiesi? automobilio metai? |
Autorius: | Pukas [ Kov 29 2011, 14:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
Klausimas, kaip nusprendei, kad būten filtrą reikia šalinti (nesvarbu kokiu būdu) ![]() ![]() |
Autorius: | Renaldas [ Bal 02 2011, 13:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
taigi buvau susidures su FAP ir pats pasalinau programiskai ir mechaniskai,,tik va turetu mesti atitinkama klaida jam uzsikisus,beabejo ir traukos nebera nes ismetimas uzkistas,,o antipolition gali buti EGR voztuvo klaida ,gali buti vakuminiu selenoidiniu voztuveliu kalte,reikia jungti diagnostika ir suzinosi tiksliai kas yra |
Autorius: | Pukas [ Bal 03 2011, 11:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
Renaldas rašė: taigi buvau susidures su FAP ir pats pasalinau programiskai ir mechaniskai,,tik va turetu mesti atitinkama klaida jam uzsikisus,beabejo ir traukos nebera nes ismetimas uzkistas,,o antipolition gali buti EGR voztuvo klaida ,gali buti vakuminiu selenoidiniu voztuveliu kalte,reikia jungti diagnostika ir suzinosi tiksliai kas yra Va būtent, jei išmeta "Antipolution fault" tai jokiu būdų nereiškia kad filtras kaltas ir kad skysčio reikia pildyt ![]() ![]() |
Autorius: | Pugas [ Bal 06 2011, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
Pukas rašė: Klausimas, kaip nusprendei, kad būten filtrą reikia šalinti (nesvarbu kokiu būdu) ![]() ![]() didelio proto nereikia kad suprasti kad yra bedos su FAP ..t.y borto ekraniukas is kart signalizuoja "unblock diesel filter" ir "additive level to low"nu cia jau 100% gedimas,zinoma buna niuansu kai viskas buna prie ribos,bet tik diagnostika visa tai nustatyti galima ![]() |
Autorius: | dasisgod [ Geg 01 2011, 12:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
Sveiki reike patarimo C5 2004 metu HDI 2litru nesenai nusipirkau nera traukos letai begejasi jokiu klaidu nerodo del fap filtro,bet pozymiai manau fap filtras uzsikimses, nera traukos apsukos nekyla auksciau 5000, manau pries pardavima gal kazka padare kad kompas nerodytu klaidu? pirmu begiu letai begejasi antru laikant dugna gazo apie 4000 apsuku pradet gerai traukt tada metu trece ir toliau gerai trauke o jaj treciu begiu narmalei waziuojant pradedi begetis tai lb letai begejasi o kai pasieke 3000 apsuku wel trauka atsiranda gal kas kokiu patarimu turit? ![]() |
Autorius: | kokonas [ Geg 01 2011, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
kad lyg ir girdejes kad pas 2 litrinius nera to devaiso kaip FAP filtras. nepamenu gerai bet jei neteisus kolegos mane pataisys. o seip tokios bedos sprendzhiamso vazhiuojant ir diagnozuojant su kompu ar ant stendo. |
Autorius: | exDalimis [ Geg 01 2011, 13:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
dasisgod rašė: Sveiki reike patarimo C5 2004 metu HDI 2litru nesenai nusipirkau nera traukos letai begejasi jokiu klaidu nerodo del fap filtro,bet pozymiai manau fap filtras uzsikimses, nera traukos apsukos nekyla auksciau 5000, manau pries pardavima gal kazka padare kad kompas nerodytu klaidu? pirmu begiu letai begejasi antru laikant dugna gazo apie 4000 apsuku pradet gerai traukt tada metu trece ir toliau gerai trauke o jaj treciu begiu narmalei waziuojant pradedi begetis tai lb letai begejasi o kai pasieke 3000 apsuku wel trauka atsiranda gal kas kokiu patarimu turit? ![]() pasimtauok turbinos slegi, manau beda bus su jos valdymo voztuvu arba turbinos "westgate'as" mechaniskai uzstriges praviroj padetyje |
Autorius: | exDalimis [ Geg 01 2011, 13:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
kokonas rašė: kad lyg ir girdejes kad pas 2 litrinius nera to devaiso kaip FAP filtras. nepamenu gerai bet jei neteisus kolegos mane pataisys. o seip tokios bedos sprendzhiamso vazhiuojant ir diagnozuojant su kompu ar ant stendo. pas 2,0 hdi 66kw fap'o nera, pas didziaja dauguma 80 kw yra, p.s. taip pat pasitaiko ir 2,2 hdi bei 2,0 hdi rhr be fap'o ![]() |
Autorius: | dasisgod [ Geg 01 2011, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
tai ritoj ir warysiu ant kompo statyt ziuresim ka rodis, |
Autorius: | dasisgod [ Geg 01 2011, 13:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
pasimtauok turbinos slegi, manau beda bus su jos valdymo voztuvu arba turbinos "westgate'as" mechaniskai uzstriges praviroj padetyje turbinos slegi matuoja su kompu ar mechaniskai? |
Autorius: | exDalimis [ Geg 01 2011, 14:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
mechaniskai yra patikimiausia! siaip esu girdejes, kad hdi variklio kompas is viso nemato turbinos slegio (nes slegio daviklis dirba tokiu principu "atidaryta / uzdaryta"), bent jau kad nemeta klaidos jam neesant ar esant per mazam tai 100% (esu tai patyres savo kailiu), klaida metama tik esant per dideliam slegiui |
Autorius: | exDalimis [ Geg 01 2011, 14:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
p.s. dar galimi variantai: oro srauto matuoklis arba egr, siuos rodys diagnostika |
Autorius: | dasisgod [ Geg 01 2011, 14:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: FAP/DFP filtro pašalinimas |
o tarkim jaj katalizatoriu ispjovus variklio darbas pasikeis ar kuro sanaudos? |
Puslapis 1 iš 4 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |