WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Tuščios eigos apsukos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=24337 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | citriukas [ Geg 06 2011, 05:33 ] |
Pranešimo tema: | Tuščios eigos apsukos |
Sveiki, problema tokia: užkūrus variklį (Xantia 1994 m. 1.9 TurboD) tuščios apsukos laikosi ties ~900 aps/min, padirbus varikliui kokių 10 min apsukos staiga iš niekur nieko šoktelna iki ~1000-1200 aps/min. ![]() ![]() Dėkingas už atsakymą ![]() |
Autorius: | Aidas1 [ Geg 06 2011, 05:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
citriukas rašė: Sveiki, problema tokia: užkūrus variklį (Xantia 1994 m. 1.9 TurboD) tuščios apsukos laikosi ties ~900 aps/min, padirbus varikliui kokių 10 min apsukos staiga iš niekur nieko šoktelna iki ~1000-1200 aps/min. ![]() ![]() Dėkingas už atsakymą ![]() na kad po 10min jos nukristu iki 900aps tai suprantu bet kad pakiltu apsukos apsilusios tai cia jau ydomesnis reiskinys... ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 06 2011, 06:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Taip mėgsta elgtis visai suvargę varikliai, kur be žiedų ir kompresijos. Tai būna sukeltos apsukos, kad tik užvedus nereiktų laikyt kojos ant pedalo, kur sušils. Gal problemos su "pacosu"? |
Autorius: | proffanas [ Geg 06 2011, 21:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Gal ne; čia greičiausiai kuro siurblys "Lucas"... Ir variklis ne prie ko. |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 07 2011, 10:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Ar ne pats esate sakęs, kad 1,9TD su lucasu ar tai nebuvo ar labai retas variantas? Ar čia taip tik apie Epiką? ![]() |
Autorius: | citriukas [ Geg 09 2011, 11:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Na kuro aparatūra tai Bosh. Kompresija dviejuose cilidruose mažesnė, tik dabar tiksliai nepamenu kiek. Matavęs meistras sakė, kad dėl to nieko baisaus vertinant variklio amžių. Matuota kompresija buvo žiemą, na, o tokios ''įdomybės'' prasidėjo prieš porą savaičių... Greičiausiai ir bus problema su ''padsosu'' ![]() ![]() |
Autorius: | valdas 76 [ Geg 09 2011, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Buvo kažkas panašaus, kai pasikeičiau kuro siurblį...Tik apsukos šokčiodavo, jau apšilus varikliui.Tikėtina priežastis-kuro siurblio keitimas.Pas mane originaliai buvo Bosch AS3 kuro įpurškimas, o įdėjau šiek tiek kitokį, mechaninį siurblį, skirtą mašinai be kompo.Todėl kai kurias "fiškes" teko palikt nesujungtas, ir, matyt, kompas pradėjo kvailiot ![]() |
Autorius: | proffanas [ Geg 09 2011, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
tadas1991 rašė: Ar ne pats esate sakęs, kad 1,9TD su lucasu ar tai nebuvo ar labai retas variantas? Ar čia taip tik apie Epiką? 1.9TD daug daugiau buvo Bošų, nei Lucasų. EPICų, kaip žinia, tokių aplamai nebuvo ![]() ![]() citriukas rašė: Greičiausiai ir bus problema su ''padsosu'' Net jei tai ir Bošas, pirma įtarčiau papildomo oro gaudymą per įšilusias/išsiplėtusias kuro padavimo šlangeles. Jei yra toks prajovas, neišvengiamai turi drėkti kuro tiekimo magistralės sandūros kažkur tarp bako ir siurblio (įskaitant ir palei filtrą). Ir užkurtas turėtų pačiaudėti/padūminti. Pasitikrink. Kainuoti nieko nekainuos, o be serviso gal ir išsiversi, tepasikeisdamas kokį chomutą. Sekanti patikra, kurią namų sąlygomis vargu ar atliksi... Tikrinti nustatymus ant paties siurblio; šilto/šalto siurblio apsukas, bei matuoti šilto/šalto siurblio paduodamo kuro kiekį. Jei nenori užsiimti šiuo nepigiai atsieičiančiu hemorojumi, pabandyk paprasčiausiai sumažinti šalto variklio apsukas ligi 720-750. To irgi gali pakakti, kad įšilęs variklis nebeužsigazuotų. Bet išvardyti veiksmai greičiau skirti diagnostikai, nei remontui. "Pacosą", kaipo tokį, pamiršk: čia ne benzyka ![]() |
Autorius: | citriukas [ Geg 09 2011, 21:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Na bent jau po kapotu tikrai nesimato, kad būtų kur šlapia ties šlangeliais ir kuro filtru. Bet užkūrus variklį jis tikrai šiek tiek uždūmija ir keliatą sekundžių pačiaudėja. Savaitgalį būsiu garaže su duobe tai reiks patyrinėt auto apačią.., gal ten kur rasiu aptekėjusį šlangelį. Kas be ko nesinorėtų tikrinti pačią aparatūrą ant stendo.., ir brangu ir neplanuoju su šiuo auto važinėt ilgiau kaip metus, tad norisi pataupyti kur įmanoma ![]() |
Autorius: | citriukas [ Geg 18 2011, 14:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Na apsižiūrėjau aš mašinos apačią... ![]() ![]() ![]() beieškant problemos atmintis lyg nušvito ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Geg 19 2011, 09:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Ne tik po mašina reikia žiūrėti, ir ne tik, kad ten varvėtų ar skverbtųsi. Jei šlangelė ar vamzdelis, nepravažiavus per geras balas, yra bent kiek drėgni, tai jau yra tai, ko ieškote. |
Autorius: | citriukas [ Geg 20 2011, 15:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Būtent to ir ieškojau. Viskas sausa ir gražu... ![]() |
Autorius: | citroxanas [ Rgs 28 2011, 21:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
gal termostatas kaltas ir del tuo variklis nesupranta kada ir kaip dirbti? |
Autorius: | Vycius [ Rgs 28 2011, 21:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
Ne prie ko termostatas.. |
Autorius: | scaniagt [ Rgs 28 2011, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tuščios eigos apsukos |
O tai siurblys nevaldomas termostatais? Šiaip įdomu, 2.1 D12 motoro bosh tai gal pora turi. trosiukas nuo tosole įkišto termostato iki rankenėlių ant siurblio. Kaip kaimietiškai paaiškino - vienas paankstintojas, kitas pariebintojas ![]() Bet jie ir turėtų apsukas mechanikai reguliuoti? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |