WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 22 2011, 18:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sveiki. Kur XUD7TE variklyje ieškoti paankstinimo mechanizmo. Girdėjau, kad tai turėtų būti termostatas, tampantis troselį. Kur jis randamas? Ar tame antgalyje, kur pasijungia storoji ir viena plona žarnelė, du davikliai įsukti su laidais ir papildomai iš po užsukamo dangtelio išeina troselis į siurblį?
O gal kur ant siurblio pripildytas kažkokis aliuminis korpusas ir ateina dvi labai plonos aušinimo skysčio žarnelės ir taip pat išeina troselis, tik labai trumpas?
Kuris iš tų devaisų turėtų būti skerdžiamas? Kiek tas termostatas galėtų kainuoti? Turbūt tik originalas bus?
Ir aplamai, tai įdomu, kodėl du troseliai? VIenas paankstinimui, kam kitas?

Dėkui :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 16:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na? Ar niekam kadais neteko pakrapštyt to mechanizmo? Ardyti spėjimo būdu?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 16:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Atrodo radau. Trosas siurblio priekyje - paankstinimas, o siurblio gale - laisvos apsukos pagal aušalo temperatūrą?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
taip tu teisus trosas kuris imontuotas i kapsule kuri isukta i ausinimo sistema.tik va ji sureguluot reikia.kaina sios detales apie 50lt.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 26 2011, 10:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tada ir vėl nebesuprantu. O tai ta kapsulė, kur įsukta į aušinimo sistemos antgalį, tikrai ne laisvų apsukų reguliavimui? Kataloge radau rodo: "idle control" ir pas man buvo atrodo jau nuiminėtas kadais, mat iš po jo hermetikas matosi. Didesnis šansas, kad veikia, nors apsukos laisvos gal ir aukštokos, apie 900. Ant siurblio, iš priekio, prie kronšteino prisukta kita aliuminė kapsulė, į kurią ateina dvi plonos šlangelės ir trosas. Šitos detalės kataloguose jau nėra, matyt Kur tikroji tiesa? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 26 2011, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
visu pirma koks siurblys? saltam Bosh laisvos apsukos buna 1100.ir jei susilus varikliui apsukos nenukrenta -tai ta detale su troseliu yra mirusi.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 26 2011, 21:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Siurblys Bosch, turbininis. Maniškiam šiltam varikliui apsukos kaip kada apie 850-950, bet šaltam lygiai tas pats, todėl šaltas duoda vibraciją nemažą. Tai turbūt tas apsukų pakėlėjas nenori dirbti, reiks pažiūrėti ir jį, nes tik neseniai sužinojau, kad toks yra, galvojau užtenka paankstintojo sukelti apsukoms. Bet kitas reikalas, kuris neduoda ramybės, yra būtent tas paankstintojo veikimas. Šaltas variklis užsiveda lengvai, bet kratosi ir duoda daug pilko dūmo, gerai nepergazavus kartais ir užgęsta. Proffano nuomone - paankstintojas ir/arba purkštukai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 26 2011, 22:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
o tu ka tik uzkurtam varikliui pajudink svirtele ant suiurblio prie kurios pritvirtintas tas nelemtas troselis su detale ,kuri prisukta prie ausinimo sistemos.va si sistema ir vadinasi paankstintojas.todel ir gesta saltas variklis.gali ir sunkiau uzsivest.ypac zemesnese temperturuose.o jei turi klausymu kaip galiu privazuot ir parodyt. :wink:

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Spa 27 2011, 01:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na reik bandyt ardyt ir žiūrėt, nes kaip jūs nupasakojot, tai panašu, kad bėdos bus su abiejais mechanizmais, tai ir žiūrėsim, kuris ką daro tiksliau. Esmė, kad į siurblį pajungti ne du, o trys trosai. Gazo ir dar du. Ir kai kažkur senose temose skaičiau proffano komentarą, tai buvo teigiama, kad siurblys turi du mechanizmus, susijusius su aušalu. Vienas - paankstinimo, kuris pas 80-90 proc senų dyzelių neveikia, kitas - laisvų apsukų, kuris prie degimo laiko nelenda, o tik padidina paduodamo mišinio kiekį - pakelia apsukas tiesiogiai. Gaila dabar neturiu foto parodyt, pasistengsiu ant dienų įkelti, kaip pas mane ten viskas atrodo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Lap 05 2011, 06:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kiek mano atmintis neša (labai senai bemačiau tokį variklį), tai pas XUD7 sistema tokia pati, kaip ir pas XUD11: priekinis trosas (esantis arčiau mašinos priekio) smauko paankstinimą, o nugarinis valdo šilto/šalto laisvas apsukas. Beje, bent vienas iš tų trosų turėtų būti papaišytas ir Autodatoje, kur šneka eina apie laisvas apsukas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2011, 09:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ok. Pradžioj nusipirkau laisvos eigos termostatą naują, bo maniškis strigęs. Pastatyt pastatysiu, bet kaip jis reguliuojamas? Pagal šilto variklio dokumentacijoj nurodytas laisvas apsukas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Kov 03 2014, 23:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nepirkit tų naujų laisvos eigos termostatų. 2011 metų vasarą dėjau naują Vernet laisvos eigos termostatą. Dabar, 2014tų pavasarį reikia atsukti - nejuda. Su dideliu raktu šiaip tai išsukau - visiškai supuvęs ir nuglemžtas aliuminis sriegis, tiek pačio termostato, tiek jo korpuso, katras jau priklauso varikliui ir dabar yra kaip ir netaisomas, teks keisti visą termostato dangtelį. Palyginus, išsukinėjant originalą, nejudintą 22 metus, tereikėjo ten sujudinti tą sriegį ir toliau išsisuko rankomis viskas sveikai gražiai.
Matomai, problemos su aliuminio mišinių vienodumu ir susidaro kokia tais elektrocheminė oksidacija...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Kov 15 2015, 20:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mažai tikėtina toji, "aliuminio mišinių" versija. Greičiau jau perveržei įsukinėdamas, ar gal kokia chemija (rūgštiniu statybiniu silikonu pvz.) mozojai. Pas mane be problemų išsisuko ir po 6-ių metų, ir sriegiai liko vietoje. Gamintojo nepamenu, bet galimai irgi "Vernet"- šisai pavadinimas užstrigęs.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Kov 15 2015, 22:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Rašiau prieš metus, bet dabar taip pat jau nesu tuo taip įsitikinęs. Manau, kad didesnė paslaptis ta, kad buvau tuomet supylęs Autochemijos antifrizą :)
O tept niekuo tuomet netepiau, nes keičiau naktį, naudodamasis mobiliu telefonu :D
Dabar remontintam (sandarintam ir atnaujintam) tam pačiam varikliui susukau tokį patį VERNETą, tik vėl naują ir veikiantį, tik pakeitęs priekinį termostato korpuso dangtelį. Matysim po kelių metų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XUD paankstinimas
StandartinėParašytas: Kov 16 2015, 00:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tokiais atvejais sandarinimui, jei ant "sauso" variklio, gale sriegio gali mostelti ir "minkštų" srieginių klijų- apsaugo nuo korozijos. O po kurio laiko atsisuka netgi lengviau, nei kai sriegiai sukepa nuo oksidų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007