WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Šaltas variklis blogai kuriasi
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=2541
Puslapis 12

Autorius:  Aldividas [ Sau 25 2005, 13:19 ]
Pranešimo tema:  Šaltas variklis blogai kuriasi

Patarkite.Pakeistos naujomis CHAMPION tipo pakaitinimo žvakės.
Šaltas variklis blogai užsiveda.Puse minutės pasikrato po to ok,
lyg nedirba kažkurie cilindrai.Gal kuro purkštukų bėda,gal kuro siurblio bėda,gal cilindrų kompresijos bėda.Nuo ko patartumėte pradėti.

Autorius:  Tukas [ Sau 25 2005, 13:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Šalta Xantia 1.9TD blogai užsiveda

Aldividas rašė:
Patarkite.Pakeistos naujomis CHAMPION tipo pakaitinimo žvakės.
Šaltas variklis blogai užsiveda.Puse minutės pasikrato po to ok,
lyg nedirba kažkurie cilindrai.Gal kuro purkštukų bėda,gal kuro siurblio bėda,gal cilindrų kompresijos bėda.Nuo ko patartumėte pradėti.


Jei pradeti nuo kompresijos tikrinimo, tai tada kartu reikia patikrinti ir purkstukus (vis tiek teks nusukti).
Beje, nors ir champion zvakes, gali is pradziu patikrinti jas, o gal kuri ir nusprogo.

Autorius:  Anonymous [ Sau 26 2005, 11:04 ]
Pranešimo tema: 

dadek dar siurblio ankstivumo kampo nustatyma(butinai stroboskopu) nes indikatorius nevisad teisybe rodo.

Autorius:  Aldividas [ Sau 26 2005, 11:44 ]
Pranešimo tema: 

Siurblys Bosh, kompiuterio pagal mane neturi ,kuro padavimo užankstinimas reguliuojasi mechaniniu būdu.Pradėsiu nuo pakaitinimo žvakių.Nors jos naujos bet būna lievų.Išsuksiu žvakes ir su ta pačia
įtampos padavimo šina prijungsiu prie akumuliatoriaus.Jeigu jos vienodai gražiai kaista,imsiu kabintis prie kompresijos,tuo pačiu ir prie purkštukų. Tik po to prie kuro padavimo paankstinimo.

Autorius:  Vycka [ Sau 26 2005, 12:12 ]
Pranešimo tema: 

Turbut nesupratai apie koki paankstinima Caras raso
Caras rašė:
dadek dar siurblio ankstivumo kampo nustatyma(butinai stroboskopu) nes indikatorius nevisad teisybe rodo.
Jeigu tavo siurblio velyvas kampas, tai uztrauktas is salono rankinis "patsosas" pakankamai nepaankstins siurblio.

Autorius:  Lyncas [ Sau 26 2005, 13:51 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Kaip patikrinti, kad šalta mašina prisigaudė oro?

Dedi skaidrias slangas ir ziuri ar nera burbuliuku. Jeigu yra, tada bandai surasti pro kur jie atsiranda.

Autorius:  Tukas [ Sau 26 2005, 14:40 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Kuro padavimas iki štucerinio purkštuko pajungimo pas mane eina
metaliniais vamzdeliais .Kuras nuo purkštukų grižta guminėmis šlangelėmis.Nesupratau kur jungti skaidrią žarnelę.Jei skaidrią žarnelę pajungsiu vietoje metalinės,kur yra didelis slėgimas ar nesuplėsys jos.


Dek nuo kuro filtro iki kuro siurblio. Jei gerai, tai gal per kuro filtra arba filtro pompele gaudo ora.

Autorius:  Lyncas [ Sau 26 2005, 14:40 ]
Pranešimo tema: 

Pradziai isidek tarp kuro filtro ir siurblio, a tam uze vidno budet. Uzsiorinti gali tik ant pasiurbimo linijos, bakas->siurblys. Visur kitur yra slegis ir pro tem gali tik saliarka purksti o ne ora gaudyti.

Autorius:  Aldividas [ Kov 13 2005, 13:51 ]
Pranešimo tema: 

Tai va traktoristai.Skaidrus šlangas prieš kuro filtrą,skaidrus šlangas po kuro filtro,skaidrus šlangas grižtamam kurui po forsunkių,nieko neišsiaiškinau.Kaip bėgo oro burbuliukai, taip ir bėga, per grižtamo kuro
grandines.
Ka tik šaldamas padariau eksperimentą.Šiaip forsunkių grižtamas kuras eina nuosekliai nuo vienos,prie kitos.
Nuorinau kuro padavimo grandines, iki kuro siurblio,užkimšau forsunkėms po vieną kuro grižtamo kuro skylę,pajungiau skaidrias žarneles prie kitų grižtatamo kuro forsunkių skylių,prijungiau tas 4- žarneles prie 5-sk. atšakotuvo padaviau į kuro siurblio grižtamo kuro grandinę ir žiūriu:
Nuo pirmos forsunkės kuras grižta be oro burbuliukų,nuo antros su
labai mažyčiais burbuliukais,nuo trečios tik burbuliuoja oras su lašu kuro prie forsukės gr. kuro galiuko,nuo ketvirtos kuras grižta puikiai.
Taigi kurmiai -traktoristai patarkit ar tos dvi forsunkės gaudo orą ar prie
kažko kito kabintis.Tiesa dar prieš tai nuorinau ir forsunkes ,po to veikiant varikliui,kuris šiltas puikiai veikia truputi atsukau labiausiai orą stumiančios forsunkės aukšto slėgio kuro padavimo varžtą.Stabilus,
gražus variklio garsas sugenda.

Autorius:  Anonymous [ Kov 14 2005, 13:18 ]
Pranešimo tema: 

Buna tokiu dalyku kad is forsunkiu eina burbuliukai, ten ji pauola kai purkstukas jau nebelabai sandaru, stumuokliui kylant aukstyn is tu 30 atm truputis papuola i griztama vamzdeli bet is griztamojo oras neturi papult i siurbli. Normaliai dirbant varikliui tai neimanoma, taciau masinai stovint yra tokia galimybe kai nedirba atbulinis voztuvas. Tam kad apsaugot nuo oro patekimo siurblyje yra atbulinis voztuvas ir tas voztuvas neleidzia kurui is siurblio subekt atgal i baka.

Autorius:  Aldividas [ Kov 14 2005, 14:44 ]
Pranešimo tema: 

BOSH siurblys.Grižtamasis kuras po forsunkių jungiasi prie kuro siurblio
vamzdelio .Šalia jo yra yra kuro grižimo į baką vamzdelis.Kadangi kuro siurblio vidurių nepažistu,nežinau ką grižtamasis kuras veikia siurblyje.
gal dėl tepimo,gal...Norėčiau paklausti žinančių kaip stipriai turi tekėti kuras per purkštukų kuro grižtamajį kanalą.Pas mane ar gazuoji ar ne
skirtumas mažas.Toliau tesiu eksperimentus.
Pradžioje pritrauksiu saliaros gyvulinį švirkštą ir bandysiu suvaryti į baką
per grižtamajį kuro kanalą(gal užsikimšo),kitas variantas grižtamajį kurą po forsunkių leisti i bonkute su lašu saleros,kad negaudytu oro(kad nebūtų jokio pasipriešinimo)
Ko gero ateityje vistiek teks keisti forsunkes.

Autorius:  Anonymous [ Kov 15 2005, 13:33 ]
Pranešimo tema: 

nesikabinek prie to griztamojo ten pas tave viskas savo vietose. Ieskok kitos bedos, jei jau taip itari kad saltas siurblis pilnas oro tai atsuk gristamaji vamzdeli nuo siurblio kai masina salta ir pasiziurek ar kurioje vietoje per atsiradusia skilute matosi dizelis (jei tvarkingas atbulinis voztuvas jis turi buti pilnas dizelio). Kai ta pasiziuresi parasyk vel.

Autorius:  Pole [ Vas 29 2008, 12:56 ]
Pranešimo tema: 

Na prikelsiu sena tema ir pasidalinsiu siokiom tokiom savo eksperimento isvadom :wink:
Priesistore tokia:
Zodziu nuo pat savo xm'o turejimo pradzios, niekaip negalejau isgydyti ji nuo salto variklio netolygaus darbo. Temperaturai nukritus mazdaug iki 5C lauke, saltas variklis uzkurus padreba ir pasispjaudo baltais dumais, o paskui dirba ciki. Kuo lauke salciau, tuo purtymasis ilgesnis ir dumu daugiau. Faktas kad vienas ar keli cilindrai neuzsikuria normaliai. Buvo itarta viskas, nuo linkusio svaistiklio :shock: iki blogu zvakiu, nepamirstant nei degimo kampo, nei oro sistemoj, nei blogu forsunkiu, nei kompresijos stygiaus. Rezultatas liko beveik nepakites :cry: tik $ isleidau kruva.
Taigi pries savaitele sugalvojau pasitikrinti zvakes, jos pasirode geros taciau sove mintis paziureti kaip jos kaista ir iki kiek ikaista kai uzgesta lempute skydelyje. Taigi pajungiau zvake prie pagrindinio maitinimo laido, ijungiau degima ir zvakei pasiekus skaisciai raudona spalva lempute uzgeso. Po dar kokiu 10s kuomet zvake buvo sviesiai oranzines spalvos rele atjuge maitinima. Tada pajungiau zvake tiesiai nuo akumo ir paziurejau kiek ji maksimaliai ikaista, o gi jos galas patampa beveik baltas po kokiu 20s ir uzkaista zymiai didesnis jos plotas nei veikiant per rele :roll: :idea: Kita ryta kurdamas sulaukiau kol atsijungs rele ir kuriau - purtymosi ir dumu nei kvapo :D
Taigi persasi mintis, kad arba rele nepakankamai ikaitina zvakes arba tiesiog senam varikliui jau reikia kad jos pakaistu labiau nei gamykliskai nustatyta.
Dabar gvildenu minti kaip padaryti taip, kad lempute skydelyje uzgestu tik pries pat atsijungiant relei ir apskritai gal galima prailginti reles veikimo laika :roll: Any ideas??

Autorius:  Pole [ Vas 29 2008, 14:56 ]
Pranešimo tema: 

Taigi paknises forume paieska, aptikau tema tokiu paciu pavadinimu kaip ir si, kurioje daug kolegu skundziasi tais paciais simptomais kaip ir as. Vat sis paskutinis postas ir uzvede mane ant eksperimentu kelio:
Cituoti:
Arte. rašo:
Ne maziau svarbu, ar pakaitinimo žvakių rele gerai dirba

Šiaip ji turi nenustot kaitint, nors ir lempute kontroline užgesta. Su mechaniniais siurbliais kaitina pagal temperatura isores - po kapotu - žvakes atjungia atmesta starterio rele (start. isjugimas), o su elektroniniu - valdo kompas (vidutiniskai po užvedimo - dar pora minučiu kaista)
Tomas raso:
Pas 2.1TD (mechaninis kuro siurblys) labai gerai matosi kada atsijungia pakaitinimo rele - uzgesus kontrolinei lemputei ziuri i deganti STOP zenkla paneleje, po kokiu 10-15sek. jis uzsidega ryskiau - atsijunge rele. Kai turejau 2.1TD visada vesdavau tik atsijungus relei, tai uzsivesdavom prie -25C "spol abarota", o jei tik uzgesus kontr. lemputei - tai reikedavo gerokai pasukt starteri. ..


Podolsko puslapyje radau tokia zvakiu pakaitinimo schema:
Paveikslėlis
Pagal ja aisku, kad kaitinimo laika reguliuoja "kazkas" reles viduje, o ne kazkokie isoriniai temp. davikliai. Jauciu sedi kokia termovarza ir kaip Arte sako reaguoja i temp. po kapotu.
Taigi zinant kiek musu masinoms metu, galima speti kad ir ta termovarza jau gryba gali pjauti, ir realiai kaitinti zvakes trumpiau nei reikia :roll:
Kazkam nusimananciam toj kibinimatikoj, turetu buti nesudetinga ten perlituot ta termovarza ir pailginti reles laika, bet tik kas tuom nores uzsiimti...
Ir dar idomu ar padarius taip, kad zvakes kaistu dar kuri laika po uzvedimo, nepakenks zvakems ir motorui??

Autorius:  Pole [ Vas 29 2008, 21:49 ]
Pranešimo tema: 

senelis rašė:
Patikrink kuro paemeja bake, daznai jau nuo ten pradeda gaudyti ora


Taigi jau rasiau kad oras sistemoj "projdeny etap", stovi permatomos slangos. O be to kai gaudo ora variklis tiesiog pridusta, arba is vis nesikuria, bet nesispjaudo baltais dumais ir nesipurto. Isbandyta :wink:
O be to problema tik rytais ir kai lauke zema temp.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/