WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 16:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 30 2005, 12:05 
Gal but si tema gali buti idomi tiems, kam teks remontuoti dyzeli....
Auto mano galva pravaziaves virs 200 t.km. Remonto priezastis: 10000 km - 3 litrai tepalo.Pradzia: tepaliuko i cilindrus - rezultatas - kompresija nepasikeite, nes pamatavus 1-3 beveik pasimire, 2-4 nedaug skiriasi nuo naujo auto. Atkreipiu demesi - Xantia uzsivesdavo gerai, bet buvo jauciamas sudegusio tepalo kvapas.Nuemus galva pasimate, kad tarp cilindru tarpine padegusi, bet dar neperdegusi( aus. skyscio nevalge).Voztuvai nepradege.Pamatavus trecios gilzes isdilimas smarkiai skiriasi nuo visu kitu triju, o istraukus atrandamas fantastinis vaizdelis: i pirmo ziedo vieta galima ideti du ziedus, o is seno like tik prisiminimai.Tepal. ir apverktini. Negana to - i kompr. ziedo uzrakta ikaltas metalo gabalas, kuris skecia zieda... Pirmo cil. gilze - isopejes metalas.
Isvada: honinguojame(arba keiciame gilzes), triname galva, voztuvus, v.gumeles ir dedame kitus ziedus, stumoklius, pirstus, tarpines, tepalus , filtra. Xantia Lietuvoje pravaziavau apie 40 t.km ir matyt, jei nebuciau sugalvojes pasiziureti, o tik pyles tepala - ir siandien vaziuociau ( arba ne...)...Veliau surasysiu kainas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 12:11 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Mano nuomone normalus priziuretas pancuziskas dizeliukas turi traukti ne maziau 500 k km.Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.Tavo atveju tai blogu meistru darbas, arba gerai pasivazinejo be tepalo ,ausinimo skyscio(t.y.perkaitino varikli kas ypac galioja TD)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 12:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Aldividas rašė:
Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.


Jei kaitinimo zvakes yra ok ir prie -10 ar -15 sunkiai uzsikuria, tai tik kompresijos beda. Nes, jei kompresija ok, tai ir blogi purkstukai (turiu omeny "myzancius") beveik netures itakos, nebent uzvedinedamas laikysi gaza iki dugno nuspaudes.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 13:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Aldividas rašė:
Del visa ko- isitikinimui issuksiu zvakes ir uzkursiu su
sava sina nuo akumuliatoriaus tiesiogiai. Jeigu graziai ,vienodai jos kaista
reikes, issukus purstukus,tikrinti kompresija tuo paciu ir purstukus,
kaip man sekesi veliau parasysiu .


Tikrai taip.
As tai pries ziema visada pasikeiciu ir kuro filtra. Kaip bebutu keista, per metus pravaziuojant ~17000km, keiciant filtra meslo ten buna uztektinai.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 20 2005, 00:24 
Cituoti:
Aldividas rašo:
Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.


Jei kaitinimo zvakes yra ok ir prie -10 ar -15 sunkiai uzsikuria, tai tik kompresijos beda. Nes, jei kompresija ok, tai ir blogi purkstukai (turiu omeny "myzancius") beveik netures itakos, nebent uzvedinedamas laikysi gaza iki dugno nuspaudes.


Pirma ir pagrindine beda siuo atveju yra ne kompresija, o oras kuro sistemoje. Pats patyriau. Nebent variklis "tiuninguotas" auksarankiu kaip pasakojo Rodos. O siaip labiau tikiu kad tiek prabeges dyzelis dar negali tureti bedu del kompresijos.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 22 2005, 08:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Ką pabandžiau.Prijungiau skaidrų šlangiuką po forsunkių kur grižta kuras.Matosi maži oro burbuliukai.Prijungau skaidrų šlango gabaliuką po
rankinio kuro pompavimo kriaušės taip pat užvedus variklį pastebiu
ateinant mažus oro burbuliukus,kurie vėliau dingsta.Ruošiuosi įstatyti
skaidrų šlango gabalą po kuro filtro ir po to nuspresti nuo ko pradėti,
kad kuro sistema neturėtu oro.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2005, 08:19 
Taigi su remontu baigta...Pakeista i naujus visi indeklai, stumokliai, ziedai, pirstai, tarpines,hon. cilindrai, slifuota galvute, pritrinti voztuvai, pakeistos v.gumeles, aisku- tepalai, filtrai.Uz viska (darbas+dalys)-1400Lt. Pries remontuojant buvo pasiulymai pirkti Klaipedoje is sudauzyto veikianti 1,9 D ir Kaune 1,9 TD (isimta, ,,nuoga" ir be turbinos).Nezinau, remontuodamas ar laimejau, ar kazka pralosiau....


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2005, 08:37 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Mano galva papigiaja prasisukai ;), analogisku darbu samatai XMui butu koki x2 didesne ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2005, 09:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Vakar prijungiau skaidrios žarnos gabalą po kuro filtro.Nuorinau
truputi atsukęs varžtą prie kuro padavimo grandinės siurblyje (BOSH).
Kol važinėjausi skaidri žarna pilna kuro.Šiandien,ryte pažiurėjau -tuščia.
Faktas kad kuro sistema gaudo orą.Klausimas tik pro kur?
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?.Ryte kol neišsiburbuliavo oras teko 5-kartus sukti starterį.
PO to po pusės minutės kratymosi variklis ėmė suktis maloniai Gal kas patars?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2005, 11:26 
xamas rašė:
......nauji stumokliai?? ir visa tai kainavo tik 1400lt? Tai gal tau juos is azuolo istekino? Plyn nauja visa stumokline grupe su voztuvais ir t.t , isduok paslapti nuo ko tinka? :roll: :roll: Ir kur tu cia pirkai??
Kam is azuolo- Kaune lieja is plastmases, bet laiko kaip is azuolo...Jei rimtai - Vilniuje vienas su pirstu, ziedais - 215Lt, TD- be pirsto 180Lt.Kaune -visi 450Lt.Abejoju, ar nuo ko nors kito tinka, nes Kaune kazkas situos turejo pasitaupes. Voztuvai ne nauji, o tik pritrinti...Paziuresime, kaip vaziuos (pavaziuota tik 300km.), bet variklio garsas jau visai kitas...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2005, 00:02 
Cituoti:
Kol važinėjausi skaidri žarna pilna kuro.Šiandien,ryte pažiurėjau -tuščia.
Faktas kad kuro sistema gaudo orą.Klausimas tik pro kur?
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?.


Pas mane XMe sildytuvas gaude ora. Eliminavus ji is grandines, matosi kaip atsiranda burbuliukai po kuro filtro. Jie matosi dirbant varikliui. Ryte neziurejau, bet manau, kad slangose daug oro nera, bent jau netuscios, nes variklis vedasi is karto, ne taip kaip anksciau, bet uz tat purtosi. Manau, kad ir siurblys (BOSCH) cia prisideda, pas mane leidzia. Va kai ji susitvarkysiu, tai ir matysiu kur kas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 07 2005, 08:47 
Aldividas rašė:
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?
Pabandyk pasiziureti kaip uzdeta kuro filtro gumine tarpine(atsuki keturis varztelius). Kartais nezinant idedamas filtr. elementas, o ant jo tarpine.Teisingai- tarpine dedama ant elemento briaunos.Kriausei - reiketu uzdeti du papildomus uzverzimus pradzioje ir jos gale( ten kur jung.su zarnelemis), nes nezinant ir meginant pumpuoti kura neijungus degimo bei uzdarytam elektr. voztuvui pazeidziamas sandarumas.Na ir lieka visu zarneliu jungimai....Sekmes...


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007