WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1.9D remontas ir oro gaudymas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=2577
Puslapis 11

Autorius:  rodos [ Sau 30 2005, 12:05 ]
Pranešimo tema:  1.9D remontas ir oro gaudymas

Gal but si tema gali buti idomi tiems, kam teks remontuoti dyzeli....
Auto mano galva pravaziaves virs 200 t.km. Remonto priezastis: 10000 km - 3 litrai tepalo.Pradzia: tepaliuko i cilindrus - rezultatas - kompresija nepasikeite, nes pamatavus 1-3 beveik pasimire, 2-4 nedaug skiriasi nuo naujo auto. Atkreipiu demesi - Xantia uzsivesdavo gerai, bet buvo jauciamas sudegusio tepalo kvapas.Nuemus galva pasimate, kad tarp cilindru tarpine padegusi, bet dar neperdegusi( aus. skyscio nevalge).Voztuvai nepradege.Pamatavus trecios gilzes isdilimas smarkiai skiriasi nuo visu kitu triju, o istraukus atrandamas fantastinis vaizdelis: i pirmo ziedo vieta galima ideti du ziedus, o is seno like tik prisiminimai.Tepal. ir apverktini. Negana to - i kompr. ziedo uzrakta ikaltas metalo gabalas, kuris skecia zieda... Pirmo cil. gilze - isopejes metalas.
Isvada: honinguojame(arba keiciame gilzes), triname galva, voztuvus, v.gumeles ir dedame kitus ziedus, stumoklius, pirstus, tarpines, tepalus , filtra. Xantia Lietuvoje pravaziavau apie 40 t.km ir matyt, jei nebuciau sugalvojes pasiziureti, o tik pyles tepala - ir siandien vaziuociau ( arba ne...)...Veliau surasysiu kainas.

Autorius:  Aldividas [ Vas 01 2005, 12:11 ]
Pranešimo tema: 

Mano nuomone normalus priziuretas pancuziskas dizeliukas turi traukti ne maziau 500 k km.Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.Tavo atveju tai blogu meistru darbas, arba gerai pasivazinejo be tepalo ,ausinimo skyscio(t.y.perkaitino varikli kas ypac galioja TD)

Autorius:  Tukas [ Vas 01 2005, 12:21 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.


Jei kaitinimo zvakes yra ok ir prie -10 ar -15 sunkiai uzsikuria, tai tik kompresijos beda. Nes, jei kompresija ok, tai ir blogi purkstukai (turiu omeny "myzancius") beveik netures itakos, nebent uzvedinedamas laikysi gaza iki dugno nuspaudes.

Autorius:  Tukas [ Vas 01 2005, 13:52 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Del visa ko- isitikinimui issuksiu zvakes ir uzkursiu su
sava sina nuo akumuliatoriaus tiesiogiai. Jeigu graziai ,vienodai jos kaista
reikes, issukus purstukus,tikrinti kompresija tuo paciu ir purstukus,
kaip man sekesi veliau parasysiu .


Tikrai taip.
As tai pries ziema visada pasikeiciu ir kuro filtra. Kaip bebutu keista, per metus pravaziuojant ~17000km, keiciant filtra meslo ten buna uztektinai.

Autorius:  Remis [ Vas 20 2005, 00:24 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Aldividas rašo:
Mano siuo metu beveik 300 k km. turiu bedu su salto uzvedimu, ko gero tai ne kompresijos beda.


Jei kaitinimo zvakes yra ok ir prie -10 ar -15 sunkiai uzsikuria, tai tik kompresijos beda. Nes, jei kompresija ok, tai ir blogi purkstukai (turiu omeny "myzancius") beveik netures itakos, nebent uzvedinedamas laikysi gaza iki dugno nuspaudes.


Pirma ir pagrindine beda siuo atveju yra ne kompresija, o oras kuro sistemoje. Pats patyriau. Nebent variklis "tiuninguotas" auksarankiu kaip pasakojo Rodos. O siaip labiau tikiu kad tiek prabeges dyzelis dar negali tureti bedu del kompresijos.

Autorius:  Aldividas [ Vas 22 2005, 08:47 ]
Pranešimo tema: 

Ką pabandžiau.Prijungiau skaidrų šlangiuką po forsunkių kur grižta kuras.Matosi maži oro burbuliukai.Prijungau skaidrų šlango gabaliuką po
rankinio kuro pompavimo kriaušės taip pat užvedus variklį pastebiu
ateinant mažus oro burbuliukus,kurie vėliau dingsta.Ruošiuosi įstatyti
skaidrų šlango gabalą po kuro filtro ir po to nuspresti nuo ko pradėti,
kad kuro sistema neturėtu oro.

Autorius:  rodos [ Vas 28 2005, 08:19 ]
Pranešimo tema: 

Taigi su remontu baigta...Pakeista i naujus visi indeklai, stumokliai, ziedai, pirstai, tarpines,hon. cilindrai, slifuota galvute, pritrinti voztuvai, pakeistos v.gumeles, aisku- tepalai, filtrai.Uz viska (darbas+dalys)-1400Lt. Pries remontuojant buvo pasiulymai pirkti Klaipedoje is sudauzyto veikianti 1,9 D ir Kaune 1,9 TD (isimta, ,,nuoga" ir be turbinos).Nezinau, remontuodamas ar laimejau, ar kazka pralosiau....

Autorius:  xminde [ Vas 28 2005, 08:37 ]
Pranešimo tema: 

Mano galva papigiaja prasisukai ;), analogisku darbu samatai XMui butu koki x2 didesne ;).

Autorius:  Aldividas [ Vas 28 2005, 09:17 ]
Pranešimo tema: 

Vakar prijungiau skaidrios žarnos gabalą po kuro filtro.Nuorinau
truputi atsukęs varžtą prie kuro padavimo grandinės siurblyje (BOSH).
Kol važinėjausi skaidri žarna pilna kuro.Šiandien,ryte pažiurėjau -tuščia.
Faktas kad kuro sistema gaudo orą.Klausimas tik pro kur?
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?.Ryte kol neišsiburbuliavo oras teko 5-kartus sukti starterį.
PO to po pusės minutės kratymosi variklis ėmė suktis maloniai Gal kas patars?

Autorius:  rodos [ Vas 28 2005, 11:26 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
......nauji stumokliai?? ir visa tai kainavo tik 1400lt? Tai gal tau juos is azuolo istekino? Plyn nauja visa stumokline grupe su voztuvais ir t.t , isduok paslapti nuo ko tinka? :roll: :roll: Ir kur tu cia pirkai??
Kam is azuolo- Kaune lieja is plastmases, bet laiko kaip is azuolo...Jei rimtai - Vilniuje vienas su pirstu, ziedais - 215Lt, TD- be pirsto 180Lt.Kaune -visi 450Lt.Abejoju, ar nuo ko nors kito tinka, nes Kaune kazkas situos turejo pasitaupes. Voztuvai ne nauji, o tik pritrinti...Paziuresime, kaip vaziuos (pavaziuota tik 300km.), bet variklio garsas jau visai kitas...

Autorius:  Remis [ Kov 01 2005, 00:02 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Kol važinėjausi skaidri žarna pilna kuro.Šiandien,ryte pažiurėjau -tuščia.
Faktas kad kuro sistema gaudo orą.Klausimas tik pro kur?
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?.


Pas mane XMe sildytuvas gaude ora. Eliminavus ji is grandines, matosi kaip atsiranda burbuliukai po kuro filtro. Jie matosi dirbant varikliui. Ryte neziurejau, bet manau, kad slangose daug oro nera, bent jau netuscios, nes variklis vedasi is karto, ne taip kaip anksciau, bet uz tat purtosi. Manau, kad ir siurblys (BOSCH) cia prisideda, pas mane leidzia. Va kai ji susitvarkysiu, tai ir matysiu kur kas.

Autorius:  rodos [ Kov 07 2005, 08:47 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Mano mintimis gali būti nesandarus kuro filtras,bloga rankinė kuro pompavimo kriaušė (blogas kriaušės vienpusis vožtuvas),žarnos
su defektu ar?
Pabandyk pasiziureti kaip uzdeta kuro filtro gumine tarpine(atsuki keturis varztelius). Kartais nezinant idedamas filtr. elementas, o ant jo tarpine.Teisingai- tarpine dedama ant elemento briaunos.Kriausei - reiketu uzdeti du papildomus uzverzimus pradzioje ir jos gale( ten kur jung.su zarnelemis), nes nezinant ir meginant pumpuoti kura neijungus degimo bei uzdarytam elektr. voztuvui pazeidziamas sandarumas.Na ir lieka visu zarneliu jungimai....Sekmes...

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/