WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 02:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: kompresijos matavimas
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 13:37 
Kazko sunkiai vedasi variklis kai buna salta..turiu kelis draugus kurie remontuoja varyklius ir rekomendavo pas juos pasitikrinti kompresija,tada,tipo,daug kas paaisketu..Cia viskas ir prasidejo,man zaliam kazkaip keista,nezinau kuriuo tiketi..Vienas aiskina,kad patikrins jei nupirksiu kazkokias ten slangutes ir dar ten kazkokius ziedelius kiekvienam cilindrui,nes tipo kai tikrinama kompresija reikia ten jas nuardyti ir po to senuju vel deti negalima..Aisku,itariu kad tos smulkmenos kainuoja.Kitas gi rekia,kad tas meistras sundaktaris(nors man tai jie abu rodosi,kad tik megejai..)ir nieko keisti ten nereikes,nebent ardant ten slangute nutruks,blogiausiu atveju..tada jau teks keist..Tai patarkit kuriuo man tiketi ir ka ten is tiesu reiketu pakeisti atliekant ta procedura,o gal kas zinos kiek tos smulkmenos kainuoja!?(modelis tikslau-zx 1,9turbo diesel,intercooler,93m).Aciu!


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 13:49 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Raimondas rašė:
Kazko sunkiai vedasi variklis kai buna salta..turiu kelis draugus kurie remontuoja varyklius ir rekomendavo pas juos pasitikrinti kompresija,tada,tipo,daug kas paaisketu..Cia viskas ir prasidejo,man zaliam kazkaip keista,nezinau kuriuo tiketi..Vienas aiskina,kad patikrins jei nupirksiu kazkokias ten slangutes ir dar ten kazkokius ziedelius kiekvienam cilindrui,nes tipo kai tikrinama kompresija reikia ten jas nuardyti ir po to senuju vel deti negalima..Aisku,itariu kad tos smulkmenos kainuoja.Kitas gi rekia,kad tas meistras sundaktaris(nors man tai jie abu rodosi,kad tik megejai..)ir nieko keisti ten nereikes,nebent ardant ten slangute nutruks,blogiausiu atveju..tada jau teks keist..Tai patarkit kuriuo man tiketi ir ka ten is tiesu reiketu pakeisti atliekant ta procedura,o gal kas zinos kiek tos smulkmenos kainuoja!?(modelis tikslau-zx 1,9turbo diesel,intercooler,93m).Aciu!
\

Visu pirma, ar tu bent matei savo varikli?
Kokios gali buti slangutes? Manau turejo omeny slangutes, kurios jungia purkstukus (cia "obratke"). O kiekvienas purkstukas turi tuos ziedelius, kurie dedasi pries uzsukant purkstuka. Ir is tikro juos patartina keisti.
Vienas tas ziedelis kainuoja ~1lt, slangute gali nusipirkti bet kurioje degalineje.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 14:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Aldividas rašė:
Jeigu kompresija tikrinama issukus dizelio pakaitinimo zvakes.nieko nereikia. Jeigu kompresija tikrinama issukus forsunkes(purkstukus)
keiciamos po dvi kiekvienam cilindrui liaudiskai saibos,jos vienkartines.
Meistrai teisus,jeigu turejo kompresijos tikrinimo aparata per purkstuku skyle.


Tikrai taip.
Galima keisti tik viena saiba, ta kuri dedasi i vidu, tos kuri uzsimauna ant forsunkes galima ir nekeisti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 14:18 
Jei esi Vilniuje, nuvaryk i dyzelservisa Zirniu/Liepkalnio, ten chebra profai tame reikale, o Kaune yra pigesni ir normalus Dizrida Taikos 104. Teko ir su vienais ir su kitais susidurti. Kaunieciai biski pigesni. Pas juos teko tikrinti gal 8 busus. Visu varikliukai dirba kaip bites.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 15:33 
Slangutes turejo omeni tas,kurios jungia purkstukus,o keisti,atseit,reikia del to,kad tikrinant reikia jas nuardyti,o kai uzdedamos atgal tos pacios jos neturi sandarumo..Tai pasirodo kompresija galima tikrinti ir per pakaitinimo zvakes!?Tai kodel visi lenda i sudetingesni varianta..juk,kiek suprantu nei ten nuardyti visokiu interkuleriu nereikia,nei purkstuku..O gal per purkstukus metodas geresnis!?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 15:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Tas pats "Linksmakotis" tik kitoj saujoj.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 15:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ne visuose varikliuose priejimas prie pakaitinimo zvakiu toks paprastas kaip prie purkstuku. O abratkes tikrai rekomenduotina keisti po numovimo. Jas aplamai rekomenduotina keisti kas 1-2 metai.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 16:18 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Pasidarė įdomu.Kaip man atrodo jeigu abratkės šlangelė ne visai hermetiška,tada turėtų šiek tiek soliarą varyti į šalį.Oro gaudyti juk neturėtų per abratkės šlangelę.Prašviesk mane,gal aš blogai suprantu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 18:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Na pas mane buvo "obratke" kiaura, tai lauk kuro ne laselis neprasiskverbe, o oro per nakti prisitraukdavo. Pakeitus jas viskas susitvarke.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2005, 18:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
O geras, butinai pasitikrinsiu.Man staigiai rudeni pradejo blogai kurtis.
Pradzioje puse minutes dirba ne visi cilindrai,eina baltas dumas,po to
ima graziai duzti kaip bitute, dumas dingsta.Idomiausia tai,kad beveik nuo oro temperaturos nepriklauso.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 02 2005, 11:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
Vycka rašė:
Aldividas rašė:
eina baltas dumas,po to
ima graziai duzti kaip bitute, dumas dingsta
Kazkuriame cilindre nesudega kuras


Jei kuras nesudega, tai butu juodas dumas. Jei baltas, tai gali kur buti pagaves oro ir be to variklis paprastai purtosi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 35 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007