WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 05:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 05 2011, 20:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2010, 19:34
Pranešimai: 6
Sveiki,
Xantija 1997m, 2.1 TD atšalus orams kažkur nuo +6 rytais kuriant baltai -pilkai dūmija ir nestabiliai dirba variklis. Tai trunka nuo keliu iki keliolikos sekundžių po to viska OK. Žvakės keisto, kompresija gera, filtrai nauji. Kuriasi iš pusės apsukimo iki -20.
Kame problema ? Gal kas turėjo panašiu bėdų ?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2011, 21:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pirmoj eilėj- kirdyk kelioms žvakėms. Kaip jos ten tikrintos; tikrai visas išsukus, ir ant bendros šynos?... Ar ant durniaus, testeriu prie bendro laido? :) Jei žvakės tikrai ne prie ko- kaput purkštukų antgaliams. Kaina ~60lt/vnt, plius pakeitimas bei slėgių reguliavimas. Beje, purkštukus, jei jau krinta toks įtarimas, būtina tikrinti ATŠALDYTUS. Šilti jie rodys kaip ir variklis; kad viskas gerai. Pagal manualą, juos keisti privalu kas 80kkm...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2011, 03:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Proffanai, gal galit pakonsultuot apie purkštukų antgalių keitimą? Tas malonumas matomai nagais, dantimis, įrankiais ir mechaniniu presu ant stalo nepasidaro? Reikia vežti dyzelistam, kaip ir slėgių reguliavimui? Kiek toks malonumas už darbą gali daugmaž pakainuoti?
Purkštukų kainom kažkiek domėjaus, tai BX TD su Rotodiesel (lucas) - apie 30lt. Bosch - 80-90lt. Reik pasidomėt, ar galima rast padielkų, mat pas mane bošas ir kiek kanda tokia kaina.

Važiuoti tas netrukdo, o ir žiemą matomai nevažiuosiu, bet net ir šiltu oru spjaudosi tik užvestas. Laisvos eigos termostatą nusipirkau ir pasikeisiu, bet tas pagelbės tik tiek, kad nereiktų pergazuot užvedus.
Tikrai ne oras, mat kaip ir kolegai - pusė apsisukimo užvedimui, viskas sausa.
Žvakės... gal ir gali būti. Labai nenoriu ten lįsti, knisliavos pakankamai. Esmė, kad stovi apynaujės Bosch žvakės, naudotos gal tik apie metus.
Įdomu dar, kiek tas paankstinimo termostatas tai įtakoja. Pirkti jo naujo kaip ir nėra, kokia būtų išeitis? Remontuojamas ir tvarkomas mazgas? Mat man atrodo nelabai pas mani tas troselis juda

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2011, 09:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
Pirmoj eilėj- kirdyk kelioms žvakėms. Kaip jos ten tikrintos; tikrai visas išsukus, ir ant bendros šynos?... Ar ant durniaus, testeriu prie bendro laido? :) Jei žvakės tikrai ne prie ko- kaput purkštukų antgaliams. Kaina ~60lt/vnt, plius pakeitimas bei slėgių reguliavimas. Beje, purkštukus, jei jau krinta toks įtarimas, būtina tikrinti ATŠALDYTUS. Šilti jie rodys kaip ir variklis; kad viskas gerai. Pagal manualą, juos keisti privalu kas 80kkm...

Idomu ir man kiek mazdaug kainuotu visas sitas darbas ,nes pas mane jau laikas keist jeigu pagal manuala,irgi lengvai purtosi 3-5 sek salta

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2011, 17:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Žiūriu ta pati tema atgimsta kiekvienos žiemos pradžioje jau koks dešimtmetis :D
Atsakymas eilės tvarka: žvakės, oras, degimo ankstinimas/kampas, purkštukai, kompresija. Paskutiniai du matuojami tik ant šalto variklio. Jei nei vienas iš šių punktų - tuomet palik ramybėje, nes pavargsi ieškoti arba baigsis pinigai :lol: Pasikartosiu - nemačiau dar nei vieno 2.1TD kuris prie šalčių neturėtų šito bugo. Gal mažai mačiau :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2011, 18:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
nemačiau dar nei vieno 2.1TD kuris prie šalčių neturėtų šito bugo. Gal mažai mačiau :roll:
Pasakyk dar, kad nematei mano žaliojo, kaip jis kuriasi prie -20C... :) Iš esmės sutinku su tavo išvardyta eile, ale bet tačiau... > Pirminis aprašymas darytas ne speco, bet panašu, kad bugas sėdi ne pirmus metus. Yra parašyta "kuriasi iš pusės apsukimo iki -20." Jei problema būtų oras- organas tokiomis sąlygomis kurtųsi... Dėl to paties esu linkęs atmesti ir žvakes; be žvakių prie -20C XUDo išvis neužkursi. Kad su ankstinimu gali būti problemos- tikėtina; čia gi Xantia su EPICu. Bet inetu to neišdiagnozuosi. O kompresija irgi ne prie ko, jei jau kuriasi s pol abarota prie -20C... Statau litrą už purkštukų antgalius; turėjau lygiai tokią pat bėdą su 2.1TD ;) .

Tadai, purkštukų atsidarymo slėgio nei nagais, nei dantimis nesureguliuosi. Tam reikalingas kaip minimum purkštukų tikrinimo stendas, ir šaibučių su mikroniniu storio skirtumu komplektas.

saulynas, tikslių kainų nežinau; niekada pats tuo tiesiogiai neužsiėminėjau. Bet jei atveši purkštukus ir naujus antgalius, antgalių pakeitimą/reguliavimą galiu suorganizuoti už 40-100lt; žiūrint, kiek ten bus darbo/ant kiek sudėtinga.

Tiesa, yra tikimybė, kad bugas kyla dėl sutrūkusių forkamerų, bet to niekas niekada nenori nei girdėti, nei matyti... ;) . Nes diagnostikai reikia lupti variklio galvą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2011, 20:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2010, 19:34
Pranešimai: 6
Dėkui visiems už pagalba iš komentaru supratau, kad gal but kalti purkštukai, meistrai juos tikrino šiltus, žvakės naujos BOCH. Čia nieks neužsimynė apie forsunke su laidu, gal kartais ten problema ?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 07 2011, 02:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Žiūriu ta pati tema atgimsta kiekvienos žiemos pradžioje jau koks dešimtmetis :D
Atsakymas eilės tvarka: žvakės, oras, degimo ankstinimas/kampas, purkštukai, kompresija. Paskutiniai du matuojami tik ant šalto variklio. Jei nei vienas iš šių punktų - tuomet palik ramybėje, nes pavargsi ieškoti arba baigsis pinigai :lol: Pasikartosiu - nemačiau dar nei vieno 2.1TD kuris prie šalčių neturėtų šito bugo. Gal mažai mačiau :roll:
Ne tai, kad žiema. Pats knaisiojuos po truputį, kiek leidžia mano tingumas, jau senokai.
Šį klausimą gerb. Proffanui garaže uždaviau dar apie rugpjūčio vidurį prie oro panašiai 18-20C. Ir tada apie antgaliukus man ir papasakojo. Rimtai galvoju juos ir pasikeisti; turėsiu visą sausį krapštymuisi, tai galėsiu parvažiavęs iš vokiečių ramiai pastatyt ir krapštytis, pasieškot tų purškalų pigiau, nei originalūs Bošiniai (kur kaina su keitimu daugiau nei kas įvertintų visą mašiną :D). Tas dūmelis ir "kratu kratu" yra tiek prie +25, tiek prie -25. Šitą variklį būdamas devintokas esu užvedęs ir prie -28. Tiesa, tada vargelio buvo kitokio, mat 1-2 žvakutės nedirbo, bet mamukas tą dieną į darbą išvažiavo :)
Labai smagu, kad galiu paaugęs ir apšilęs kojas išspręsti daugelį tuo metu mus kankinusių citroeniškų ar dyzelinių bėdų

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2011, 17:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Su tuo trūkčiojimu nėra viskas taip parasta. Priežasčių gali būti masė ir jos koreliuoti tarpusavyje įvairiom formom. Pas mane visi šitie punktai pertikrinti po kelis kartus, tačiau apčiuopaimo rezultato negauta. Galimas dalykas, kad kaltos forkameros, gal dar koks biesas - bet aš jo neaptinku. O tavo proffanai žaliojo užkūriamo prie šalčių iš tikro nemačiau. Kaip jis dirbo užkūrtas šaltyje mačiau ne syki, bet kaip kuriasi šaltą ryta - ne :roll:
Dar įtaka gražiam užvedimui turi ir starteris su akumu. Jei trūksta sukimo momento ir/arba silpnai kaista žvakės, griebia tik vienas cilindras, o kiti jau kaip gaunasi paeiliui užsikuria, ko pasekoje kratosi ir dūmija. Dar reikia suprasti, kad tik pasukus raktelį, žvakės yra išjungiamos ir sekantys uždegimo ciklai jau vyksta "šaltoje" kameroje. Esu bandęs laikyti žvakes ir užkūrus įjungtas - kratymasis žymiai apmažėja ir sutrumpėja. Žodžiu yra daug galimybių, tik kai kurias tikrinti per daug brangu. Dar yra masė variantu kad pats siurblys užkūrimo metu š mala ir t.t.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2011, 17:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
antl rašė:
Čia nieks neužsimynė apie forsunke su laidu, gal kartais ten problema ?
Jei jau išėjo šneka apie tokią problemą, vadinasi, greičiausiai, kompiuterinės diagnostikos nesi daręs...? Taip; tasai purkštukas čia gali būti dėtas tuo, kad pagal jo teikiamus duomenis kompas neteisingai išstato degimą (tiksliau- įpurškimo momentą), kas salygoja kuro nesudegimą, ir tuo pačiu- baltus dūmus.
Bet dabar gaunasi, kad tu mūsų klausi, kad mes internetu nustatytume, ar pas tave geras tasai "purkštukas su laidu"?... :doom: :bum: O nori, mes dar ir nupasakosim, kokiomis aplinkybėmis gimei?...
Nedurnavok; marš į diagnostiką.

pole, žaliasis prie -20C vos užsikūręs dirba lygiai taip pat, kaip ir įšilęs. Nu, plius sotnė abarotų, nes taip priklauso. Bet dūmo- jokio. Kalatojimosi- jokio. Teisybė, siurblys senas geras mechaninis Bošas, o ne griobanas EPICas... O aprašytuoju atveju mes gal kažką ir atspėsim, bet pirma visvien reikia diagnostikos. Jei ji nieko nerodo- vadinasi, tikrinti purkštukus. Atšaldytus.

Dar viena durna mintis: o gal tu žvakių nedakaitini?... Ar bandei kaitinti ligi jų relės atsijungimo; 15- 20sek?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2011, 20:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2010, 19:34
Pranešimai: 6
Žvakes dakaitinu, kompu diagnuozuota. Vasara niekad netrukčioja, atšalus orams dažnai. Jau iš Lenku atvažiuoja purkštukai. Gruodžio 21 bus aišku padėjo ar ne. Gal kas žino purkštuku reguliavimo duomenis, patestuočiau meistrus :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2011, 20:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai diagnostika parodė to purkštuko "su laidu" klaidą, ar neparodė?... Jei parodė, pirma jį reikėjo ir pasikeisti. O kitų purkštukų keisti tik antgalius; jie gerokai pigesni už visą purkštuką.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2011, 20:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
saulynas, tikslių kainų nežinau; niekada pats tuo tiesiogiai neužsiėminėjau. Bet jei atveši purkštukus ir naujus antgalius, antgalių pakeitimą/reguliavimą galiu suorganizuoti už 40-100lt; žiūrint, kiek ten bus darbo/ant kiek sudėtinga.

Tiesa, yra tikimybė, kad bugas kyla dėl sutrūkusių forkamerų, bet to niekas niekada nenori nei girdėti, nei matyti... ;) . Nes diagnostikai reikia lupti variklio galvą.

Ar vis dar galima būtų po naujų (turbūt apie sausio vidury) kreiptis į jus dėl tų purkštukų keitimo organizavimo? Dar galiotų tai? Atvešiu viską, jei tik rasiu ir ką tik rasiu :)
Labai saugot nuo dulkių išimtus reik?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2011, 21:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
Pole rašė:
nemačiau dar nei vieno 2.1TD kuris prie šalčių neturėtų šito bugo. Gal mažai mačiau :roll:
Pasakyk dar, kad nematei mano žaliojo, kaip jis kuriasi prie -20C... :) Iš esmės sutinku su tavo išvardyta eile, ale bet tačiau... > Pirminis aprašymas darytas ne speco, bet panašu, kad bugas sėdi ne pirmus metus. Yra parašyta "kuriasi iš pusės apsukimo iki -20." Jei problema būtų oras- organas tokiomis sąlygomis kurtųsi... Dėl to paties esu linkęs atmesti ir žvakes; be žvakių prie -20C XUDo išvis neužkursi. Kad su ankstinimu gali būti problemos- tikėtina; čia gi Xantia su EPICu. Bet inetu to neišdiagnozuosi. O kompresija irgi ne prie ko, jei jau kuriasi s pol abarota prie -20C... Statau litrą už purkštukų antgalius; turėjau lygiai tokią pat bėdą su 2.1TD ;) .

Tadai, purkštukų atsidarymo slėgio nei nagais, nei dantimis nesureguliuosi. Tam reikalingas kaip minimum purkštukų tikrinimo stendas, ir šaibučių su mikroniniu storio skirtumu komplektas.

saulynas, tikslių kainų nežinau; niekada pats tuo tiesiogiai neužsiėminėjau. Bet jei atveši purkštukus ir naujus antgalius, antgalių pakeitimą/reguliavimą galiu suorganizuoti už 40-100lt; žiūrint, kiek ten bus darbo/ant kiek sudėtinga.

Tiesa, yra tikimybė, kad bugas kyla dėl sutrūkusių forkamerų, bet to niekas niekada nenori nei girdėti, nei matyti... ;) . Nes diagnostikai reikia lupti variklio galvą.

Kiek teko galvuciu nuiminet dyzelio,tai itrukimai buvo randami visose :( ,todel galvuciu atskirai nebeparduodu 8) ,tik visa varikli

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2011, 17:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
dėl tų purkštukų keitimo organizavimo?
Be problemų. Bet pirma paaiškink, ko tiksliai nori: patikrinti, pakeisti antgalius, sureguliuoti?... Į nuimtus purkštukus visai nereikia kad purvai patektų, tačiau viena kita smulki dulkė- nereikšmingos. Po slėgiu visvien gražiai nusipučia...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007