WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 19 2024, 09:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2012, 17:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o koks skirtumas ant silto ar salto? nelabai supratau. siaip pas 2.0hdi 8v. priejimas patogus laisvai speji siltam pakeisti, nes zmogus atvarys, ar spec laikytum iki atsals ir tik tada keistum? O pas 2.0 ar 2.2hdi kur jau 16v ir jei vis stovi pas c8 manau spes pravesti motoriukas kol pakeisi.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2012, 16:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
Siandien:

isimtos zvakes, ir tikrintos ant bendros shynos.
Toks ispudis, jog jos pacios ilgokai nekaista, buvo kile itarimai ant reles. Taciau lygiai tas pats vyko su nauja orginalia rele.
Tada paemiau viena nauja zvake ir idejau i shyna. Gavosi 3 senos zvakes, viena nauja. Nauja zvake su truputi mazesnio skelrsmens galiuku. Darant priverstini kaitinima, matesi akivaizdziai greitesnis naujosios zvakes uzkaitimo laikas.

Pakeiciau visas 4 zvakes naujomis, viska sudejom atgal ir lauksim rytojaus ryto.

Viliuosi, kad problema buvo butent cia.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2012, 18:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
o koks skirtumas ant silto ar salto? nelabai supratau. siaip pas 2.0hdi 8v. priejimas patogus laisvai speji siltam pakeisti, nes zmogus atvarys, ar spec laikytum iki atsals ir tik tada keistum? O pas 2.0 ar 2.2hdi kur jau 16v ir jei vis stovi pas c8 manau spes pravesti motoriukas kol pakeisi.

Skirtumas toks kad keiciu tik ant shalto variklio, bo keiciant ant shilto-karshto:) didele tikimybe kad uzhvelsi zvakiu sriegius.
Isitikinta jau 2x :) Zvake suki o ji sukasi aplink ir ne krust lauk :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2012, 20:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Edo rašė:
Viliuosi, kad problema buvo butent cia.
Greičiausiai. Jei tas nepadės, galima dar kabinėtis prie kaitinimo laiko (galbūt, per anksti atjungiama relė). Naudinga būtų buvę šiandien išmatuoti, per kiek laiko žvakės pilnai (iki baltumo) užkaista, ir rytoj sulyginti su laiku, per kurį atsijungia relė. Kaip ir pamatuoti mašinoje, koks yra voltažas ant žvakių, jas kaitinant (yra mažutė tikimybė, kad gal sistemoje kas trumpina; gal jos nepakankamai užmaitinamos).

Šiaip, jei žvakių keitimas nepadės, sekančiame etape jau teks išsukinėti ir tikrinti purkštukus, bei matuotis kompresiją. Stebuklų nebūna; jei kompresija gera, žvakės dirba normaliai ir kuras bei oras be trikdžių paduodami, su normaliu akumu bei starteriu dyzelinis variklis s pol abarota privalo kurtis kad ir prie -35C.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2012, 17:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 18:56
Pranešimai: 58
Miestas: Panevezys
Edo rašė:
as nesoku i akis, ir neneigiu, gal but zvakes.. bet klausimas del ju man kyla del to, kad viena savaitgali masina prastovejo servise , kuriame 18-20 silumos ir 1dieni atejus ja kurt, situacija visiskai tokia pati...

Turiu sena Xantia,rida beveik 470tkst.,zvakes per sesis metus keiciau 5-kart ne tik,kad reikejo,bet ir del sventos ramybes pries ziema...Pliusine temperatura,nedirba viena zvake-beveik nepastebi.Minusine temperatura,nedirba dvi-praktiskai nesiveda...Suesi starteri,akumams nesveika...Reikia vyniot ir vyniot,arba belieka buksyras.Greiciausia problema cia,su pakaitinimu...

_________________
Svajones kazkada issipildo ...
VW Sharan VR6-serga ...
MB C250td Elegance 110kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2012, 17:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O tai kuo baigėsi istorija? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2012, 19:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
butu nesibaigus, manau jau butu pasiguodes...o dabar turbut is dziaugsmo pamirso apsireikst :mrgreen:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2012, 16:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, erzina tokie klausinėtojai... Jei jau paklausei, tau kažką patarė- padėk ir kitiems ateičiai; parašyk, kaip problema buvo išspręsta... :twisted:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 11:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 03 2012, 11:00
Pranešimai: 19
Miestas: Kaunas
O kurioj vietoj stovi ta kriause kurui uzpompuot? Ar reikia nuiminet virsutine variklio apsauga? 2.0hdi 66kw

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi '02


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2012, 18:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
Ant c5, 2,0hdi, tai po variklio virsaus apdaila

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 11:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 29 2005, 11:45
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Laba visiems,
turiu senokai xsara 2hdi, 2002m, 66kw., ir iškilo tokių klausimų dėl užvedimo ir variklio darbo:
1. užkurus prie šių šalčių garsas variklio lyg būtų sauja varžtu viduje, kala net baisu, kai pašyla garsas sušvelnėja, bet dirba tikrai garsiau nei kiti hdinai. Kompensatoriai ?
2. prieš užvedant pakaitinu 2 kartus( čia kai lauke būna virš -20) ir sukant starteri stveria maždaug po 3-4s, bet tenka laikyt nuspaustą gazo pedalą nes tik atleidus iškart gesta, po kokios minutės prilaikymo(kai šilta to daryt nereik) galima atleist ir lipt valyt langus. Variklis dirba labai netolygiai, kiek pašiles stabiliau. Ar turi but taip vadinamas "podsosas" ?
Akumas geras, žvakės keistos gal prieš metus ar du, checkas nedega, tepalai 5w40 keiciami kas 10tkm, prabegusi 181tkm, filtrai pakeisti visi, diagnostika daryta irgi prieš pora metų gedimų nerodė.
3. Na ir bene didžiausias nemalonumas tai dūmų debesis (nesudegusios saliarkos) kol šaltas variklis, net gėda prieš kaimynus, tiesa tepalo suvartojimo padidėjimo nepastebėta, o vat kuro tai lyg ir dasidėjo koks litras ar pusantro(čia ir vasara). Purkštukai - forsunkės?
Trauka lyg normali, nes neturiu su kuo palygint, tik yra toks kaip "pravalas" tarp ~2500-3000 aps/min tolygiai spaudžiant gazą, virš pasijaučia trūktelėjimas lyg kas arklių dadėtų. Tiesa buvo vienasyk užsideges turbūt check ( nes tadien žmona važinėjo) ir ekranėlyje užrašė antipolution fault, bet daugiau nesikartoja.
Gal turite minčių, ar galite patarti kas Vilniuje atliktu diagnostika (suprantantis) ar patvarkytu šiuos trūkumus.
Ar diagnostika parodys blogus purkštukus, aukšto slėgio siurblio gedimus, neveikiančius kažkuriuos daviklius įtakojančius apsukų nelaikymą tik užvedus šaltą variklį.
Ačiū

_________________
EX-xsara 2.0 HDi, 2002m - kibiras


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 11:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ta2kas rašė:
1. Kompensatoriai ?
Greičiau jau purkštukai.
ta2kas rašė:
2. Ar turi but taip vadinamas "podsosas" ?
Neturi; ten vadovauja elektronika. Įtarimas krenta ant purkštukų ir slėgio reguliatoriaus, ir gal netgi ant kuro filtro.
ta2kas rašė:
3. Na ir bene didžiausias nemalonumas tai dūmų debesis (nesudegusios saliarkos) kol šaltas variklis, net gėda prieš kaimynus, tiesa tepalo suvartojimo padidėjimo nepastebėta, o vat kuro tai lyg ir dasidėjo koks litras ar pusantro(čia ir vasara). Purkštukai - forsunkės?
Beveik garantuotai.
ta2kas rašė:
buvo vienasyk užsideges turbūt check ( nes tadien žmona važinėjo) ir ekranėlyje užrašė antipolution fault, bet daugiau nesikartoja.
Reikia pirma ištrinti atmintyje užfiksuotas klaidas, o jau paskui žiūrėti. Gal ir yra problemų su tuo antipoliušinu; o gal ten buvo sporadinė klaida, bet išlikusi kompui smegenis knisa. Bet kokiu atveju, be diagnostikos- nė iš vietos. O paskui jau lauks purkštukų tikrinimas, ir t.t...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 12:17 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Itarciau purkshtukus kompa pasijungus matytusi korekcija.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 13:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 29 2005, 11:45
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Ačiū už pamastymus. Kur Vilniuje gali atlikti diagnostiką nusimanantis žmogus, šiaip ir į Kauną nuvažiuočiau, kad tik sugebėtų normaliai diagnozuoti (o ne gal tas, gal anas, pakeisim tą, jei nepadės keisim dar ką nors).
Dar prisiminiau tokia prblemėlę: kai pradedi važiuoti pasitaiko variklio užgesimų kai pvz., prieš sankryžą perjungi į laisvą ir spaudi stabdį(o kartais tik imetus laisva). Tai būna dažniausiai kol šaltas variklis, pasitaiko vieną kartais pora kartų, o jei neužgesta tai apsukos krenta iki kokių 200-300 ir susipurto visa mašina, vėliau kai pašyla nieko panašaus nebevyksta. Gal tai irgi susije su tais purkštukais ar slėgio reguliavimu, nors kažkas forume minėjo, kad gali būti kažkoks stabdžio pedalo padeties daviklis kaltas?
Ir aišku labai domina purkštukų, ar remonto kaina, maždaug link kur orientuotis :roll:
P.s. kuro filtras keistas prieš žiemą.

_________________
EX-xsara 2.0 HDi, 2002m - kibiras


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 15 2012, 10:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 29 2005, 11:45
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
kokonas rašė:
Itarciau purkshtukus kompa pasijungus matytusi korekcija.


Sveiki,
na padarė diagnostiką. Rado kompe viena klaidą kuria istrynė(neesminė) ir nustatė, kad 4 cil.(1 nuo škyvo?) purkštuko ant šalto variklio korekcija kažkokia viršija normas (minejo virš 40%) ir kala tas purkštukas. Dar labai nustebo,kad purškalas Siemens ir neremontuojamas. Su kuro slėgiu tvarka ir prie laisvų ir davus apsukų. Ką pasiulytumėt daryt: keist į naudotą purkstuką (kokia ~kaina devėto), pirkt naują (kaina nedžiugina :( ). Šiaip perspėjo, kad liejancio purkštuko pasekmės gali būti kapitalkė, ar tiesa? O gal reik keist visus purkštukus? :|

_________________
EX-xsara 2.0 HDi, 2002m - kibiras


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007