WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

c4 2011metu trukcioja vaziuojant
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=26109
Puslapis 13

Autorius:  arcius [ Vas 03 2012, 14:59 ]
Pranešimo tema:  c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Sveiki.. iskilo problemele.. 2011 metu citroen c4 VTR 1.6 hdi. Pravaziavau 7000 kilometru. vaziuojant betkokiu greiciu ir laikant pedala vienodai (nei ji spaudziant, nei atleidziant) kai apsukos buna mazdaug 1200 rpm (tarkim vaziuojant 95 km greiciu penkta pavara) automobilis pradeda kratytis...ir kol laikai pedala vienodai, tol jis kratosi... tarsi cilindrai nebedirba... Itarciau dpf filtra (nezinau kaip lietuviskai, bet angliskai jis vadinasi particle emission filter), bet jokia lempute neuzsiziebia. trukciojimo metu kuro valgo tiek pat (kompas rodo)... nuvaziuoju pas dileri, o jis man sako, kad patikrino ir nieko ten nera... viskas tipo gerai... kita diena vel taspats. Ir tai nebutinai penkta pavara. pirma taippat. kai tik apsuko 1200 ir laikai pedala vienodai - ji kratosi. gal tiksliau butu pasakyti varikliukas kratosi.. gal kas susidurete?

Autorius:  exDalimis [ Vas 03 2012, 17:02 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

nepyk, bet su tokiu vairuotoju kaip tu dar nesu susidures, siulyciau ismokt vaziuot, o ne masina lauzyt ir dar del to pacio ja kaltint...laikyk 1800+ rpm ir bedu nebus

Autorius:  proffanas [ Vas 03 2012, 17:10 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

exDalimis rašė:
siulyciau ismokt vaziuot, o ne masina lauzyt ir dar del to pacio ja kaltint...

Nemėgstu aš tokių išsireiškimų, bet šį kartą nesusilaikysiu...
+100!!! :appl:

Autorius:  tadas1991 [ Vas 03 2012, 21:19 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Cituoti:
kai apsukos buna mazdaug 1200 rpm (tarkim vaziuojant 95 km greiciu penkta pavara)

Prisidėsiu prie komentarų. Ar tikrai ne šešta?
Nes jei tiesa, tai gramotnai pjauna dėžė, tachometras arba draiveris :D

Autorius:  proffanas [ Vas 03 2012, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

...temą aš jau buvau užrakinęs, kad tuščiai šūdo nemalti- viskas aišku. Bet paskui gavau pasipiktinimo kupiną AP, kad tai yra niekšybė, kad problema reali, kad pas autorių pusė giminės su tokiomis mašinomis važinėja, bet problema yra pas jį vienintelį, ir t.t.
Nu tai atrakinau, kad žmogus galėtų išsisakyti. Mano nuomone, duoti idiotui pravažiuoti su nauju automobiliu 7000km yra jau pati ta riba, po kurios mašina jau tiesiog privalo pradėti byrėt :roll: :bum:

Autorius:  Saulynas [ Vas 03 2012, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

proffanas rašė:
...temą aš jau buvau užrakinęs, kad tuščiai šūdo nemalti- viskas aišku. Bet paskui gavau pasipiktinimo kupiną AP, kad tai yra niekšybė, kad problema reali, kad pas autorių pusė giminės su tokiomis mašinomis važinėja, bet problema yra pas jį vienintelį, ir t.t.
Nu tai atrakinau, kad žmogus galėtų išsisakyti. Mano nuomone, duoti idiotui pravažiuoti su nauju automobiliu 7000km yra jau pati ta riba, po kurios mašina jau tiesiog privalo pradėti byrėt :roll: :bum:

Gerai kad atrakinai :appl: ,jauciu bus idomu :lol:

Autorius:  arcius [ Vas 03 2012, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

tadas1991 rašė:
Cituoti:
kai apsukos buna mazdaug 1200 rpm (tarkim vaziuojant 95 km greiciu penkta pavara)

Prisidėsiu prie komentarų. Ar tikrai ne šešta?
Nes jei tiesa, tai gramotnai pjauna dėžė, tachometras arba draiveris :D


tikrai ne sesta. Pas mane 5 pavaru deze. be to jei tachometras pjauna gryba, vistiek zinau, kad apsukos neperzemos butent tokiam greiciui. na jauciu ir pagal garsa ir pagal traukima. ir siaip ne mergina (atsiprasau) esu. vairuoju jau 15 metu. tuo duona uzsidirbu. zinau ka reiskia kai perauksta pavara vaziuoji.. ten paprasciausiai kazkas gal kisasi ar kazkas panasaus... na bandysiu varyti dar pas koki dileri pasiziureti. gal pajungs kompa patikrinti.

Autorius:  Kostas [ Vas 03 2012, 22:18 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Tai nori pasakyt,kad 1200rpm penkta pavara yra normalu važiuot?

Autorius:  Saulynas [ Vas 03 2012, 22:24 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Jauciu dileriui kantrybes neužteks :roll: ,pasius tave tiesiai .......,i prancuzija aiskintis :)

Autorius:  arcius [ Vas 03 2012, 22:44 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Kostas rašė:
Tai nori pasakyt,kad 1200rpm penkta pavara yra normalu važiuot?


ar ziuri i apsukas kai vairuoji automobili? na ne. paprasciausiai jauti jas. o ka ten rodo, tai gali rodyti ir negerai. pasakysiu kitaip. vaziuojant pirma pavara 26 km/h rodo 1250rpm automobilis kratosi. juk neimusi nulines pavaros. zodziu rytoj isaiskes, nes kitas dileris sutiko priimti testavimui.

Autorius:  Kostas [ Vas 04 2012, 01:08 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

arcius rašė:
ar ziuri i apsukas kai vairuoji automobili? na ne.

Taip,žiūriu

Autorius:  proffanas [ Vas 04 2012, 08:59 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Istorija jau įėjo į automobilinių anekdotų apie blondines aukso fondą ( :lol: ), bet, matau, visgi reiktų pasižiūrėti ir rimčiau. Ir pasiaiškinti, kas čia per negerumai.

Jei tikrai yra kaip aprašyta, ir pavarų dėžė penkiabėgė, tai čia surašytos totalios pievos
arcius rašė:
vaziuojant pirma pavara 26 km/h rodo 1250rpm
arcius rašė:
1200 rpm (tarkim vaziuojant 95 km greiciu penkta pavara)
Šito negali/neturi būti.

Galiu paprasčiausiai sulyginti. Šisai automobilis sveria panašiai kiek ir maniškis (~1,5t), o variklio duomenys beveik identiški manajam (110AG ir 245Nm su pikais prie panašių apsukų). Logiška būtų manyti, kad ir tiek pat pavarų turinčios pavarų dėžės perdavimo koeficientai bus panašūs. Ale bet tačiau; 95km/h greičiu penktu bėgiu pas mane yra 2150rpm, o ne 1200rpm. Pirmu bėgiu prie 1250rpm greitis pas mane vos 11km/h, o ne 26km/h. Išvis neįsivaizduoju, kaip su tuo C4 pajudėti iš vietos, jei pirmu bėgiu laisvas ~800rpm apsukas atitinka ne 6-7km/h, o 17km/h :shock: . Čia juk tas pats, kaip pradėti važiuoti trečiu, ar netgi ketvirtu bėgiu. Tokių dalykų nėra nė vienoje šeimyninėje mašinoje. Pajudant iš vietos ant laisvų apsukų, tiesiog privalu užgesti: prie tokių apsukų variklis negeneruoja tokio sukimo momento, kad tempiantis tokią masę per kelias akimirkas pasiekti tuos 17km/h. Keista, kad vairuotojas su 15m stažu tokių neadekvatumų nepastebėjo :roll: .
Kitas dalykas- maksimalus greitis. Keturcilindriai dyzeliai paprastai projektuojami taip, kad maksimalų greitį pasiektų važiuodami aukščiausia pavara, varikliui sukantis apsukomis, kai išvystoma maksimali galia. Šiam varikliui tai yra 4000rpm. Jei esant 95km/h jis sukasi vos 1200rpm, tai, išeitų, jo maksimalus greitis yra apie 315km/h? Su 110 arklių? :roll: Absoliutus briedas. Katalogai jam maksimalų greitį nurodo ~195km/h, kaip ir mano mašinai su manuoju varikliu. Kas darsyk patvirtina, jog ir perdavimo skaičiai dėžėje turėtų būti panašūs.

Sakyčiau, tachometras knisa smegenis. Bet nesakysiu, nes mašina elgiasi kaip priklauso; bandant ja pastoviu greičiu važiuoti <1300rpm, variklis protestuodamas purtosi, kas yra normalu (nepakanka sukimo momento; jo kreivė prie tokių apsukų dar tik pradeda staigiau kilti). Vadinasi, tachometras nemeluoja :shock: . Meluoja spidometras; dvigubai??? :shock: Nu neįmanoma; kad autostradoje velkasi 60, o ne 100km/h, pastebėtų net aklasis, išvis nematantis spidometro. Jau vien iš pro šalį praskrendančių mašinų garso.
Jeigu su tąja mašina tie 7000km buvo pravažiuoti pagrinde laikant <1300rpm apsukas ir besipurtant, nenustebsiu, jei jau bus išplyšę variklio/dėžės pagalvės, pridegę purkštukai, užneštas EGR'as ar įsiurbimo kolektorius. Atsakingai tvirtinu, kad yra durnystė pastoviai važinėti ant tokių apsukų. Ir šoperėlis su 15m stažu tokių dalykų nežinojo?! :roll:

Kokia iš visos tos beliberdos peršasi išvada, jei jau rimtai pasižiūrėti? Nugi jomajo; dėžė įdėta iš visai kito automobilio/variklio! Perdavimo koeficientų nukrypimas nuo normos lyg ir ne linijinis, vadinasi, ne tas bus ne reduktorius, o visi krumpliaračiai, ar/ir pirminis velenas! :shock: Nu visokių cūdų naujuose automobiliuose pasitaiko, bet tokio dar negirdėjau... Todėl versija atrodo nelabai įtikėtina. Bet kad kitos paprasčiausiai nėra :roll: . Vienareikšmiškai, kažkas su dėže ne taip.

Galutinė išvada; apie visą temą. Arba mus aplankė internetinis trolis, nusprendęs "pasilinksminti" citroenistų sąskaita, arba mašinėlės gamintojams/pardavėjams visas reikalas "truputį" pakainuos... :taip:

Laukiam dilerių verdikto.

Autorius:  Aurimas [ Vas 04 2012, 11:37 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Proffan, ir tu netingi kiekvienam 1 pavara 1250 rpm važiuojančiam tiek raidžių parašyti :lol: .

Autorius:  proffanas [ Vas 04 2012, 11:39 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

Aurimas rašė:
Proffan, ir tu netingi kiekvienam 1 pavara 1250 rpm važiuojančiam tiek raidžių parašyti :lol: .

Pradžioje suerzino, o paskui sudomino. Žiūrėsim, kuom baigsis. Įdomu gi! Juolab, kad šeštadienis, o lauke šalta, ir ne kasdien šviečiasi galimybė PSA po teismus patampyti... ;)

Autorius:  exDalimis [ Vas 04 2012, 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: c4 2011metu trukcioja vaziuojant

as ir gavau laiskeli :mrgreen:
"aciu, kad "graziai" pakomentavote mano zinute apie problema. ir aciu kad tema uzdaryta. tik jei turejote omeny, kad masina nepavelka todel ir trukcioja, tai tikrai taip nera. nuo 1500 rpm praso musti kita pavara, o jus sakote, kad reikia laikyti 1800 suprantu, kad nereikia visiskai vadovautis prietaisu skydelio nurodymais, bet vaziuojant 5 pavara 105km/h rodo 1600 rpm. tai jus norite pasakyti, kad tokiu greiciu vaziuojant reikia vaziuoti 4 pavara? gal pas berlingo taip ir yra, bet pas c4 nauja tikrai taip nera. be to tokius pacius automobilius nupirkau savo zmonai ir imonei. deja, tik maniskis taip "elgiasi". norejau pasiklausineti, gal kazkas dar yra susidure, o jus parodete savo "ismone" juk ir pats zinau kaip atrodo "vaziavimas perauksta pavara". bet cia ne tas. dar karta aciu uz bandyma "suvaryti" sekmes "

labiausiai man patiko mano paryskinta vieta, turbut temos autorius nezino kad jo stebuklingojo c4 variklis ir pavaru deze pradeti montuoti i berlingus, kaip ir i kitus citroen nuo 2004m :mrgreen:

p.s. 1,6 hdi 5 pavaru deze perdavimai: "The top gear ratio is 0.66:1. Its final drive ratio is 3.79:1."

"Data for CITROEN C4 HDi 90 ATTRACTION, manufactured or sold in 2011, version for Europe .... Performance: top speed 180 km/h (112 mph) (declared by factory); ..."
o jei is patirties, tai c4 66kw hdi 90km/h ~2k rpm

Beje, temos autorius galetu ikelti ir koia vaizdine medziaga kaip ten viskas vyksta su tomis apsukomis ir greiciu :mrgreen:

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/