proffanas rašė:
Siurblį nuimant, nori-nenori reikia diržą paleisti ir paskui dėti iš naujo, bet ar tikrai yra būtinybė nuiminėti siurblį? Ką; laša per priekinį salniką, kur po škyvu? Jei per jį nelaša, visa kita galima užsandarinti "iš viršaus", nelupant paties siurblio.
Bet darbelį verčiau patikėk specams... Prisidirbti gali daug didesnei sumai, nei sumokėtum jiems iškart

.
Ačiū kolegai proffanui

pasinaudojau tavo patarimu: nusipirkau reikalingus remkomplektus Lukui (UAB Autura Kaune ir Vilniuje - Verkių g.44), susiradau (labai sunkiai) specialistą Vilniaus rajone su rankom, kuris užsiima Lukais. Ir geriausia, kad specialistas pats nuimtų siurblį, perrinktų jį, uždėtų vėl, ištaikytų kampą (kuris užrašytas ant siurblio duomenų lentelėj), uždėtų vėl teisingai pagrindinį diržą, išbandytų ir sureguliuotų.
Nes taupant ir nuvežus perrinkimui jau nuimtą siurblį, rizikuojam daug kuo. Geriau damokėt tuos papildomus 150 Lt už nuėmimą/uždėjimą, sureguliavimą ir gerą tolesnį siurblio+variklio darbą. Tuomet gauni garantija.
Už vieną remkomplektą gumyčių mokėjau 50 Lt, už kitą didesnį 80 Lt (visokių ten datelyčių ir tarpinių).
O Bosh siurblius kaip supratau, yra daugiau taisančių specialistų. O Su Lukais kažkodėl sunkumas
