WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

pritaikymas klimatinėms sąlygoms
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=26418
Puslapis 11

Autorius:  kanarele [ Kov 17 2012, 08:33 ]
Pranešimo tema:  pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Sveiki
Ruošiuosi įsigyti c5 2.0, mechanine, dyzelį nuo 2005. Kadangi dyzelinio (ir dar tokio) automobilio esu praktiškai nevairavęs, tai apžiūrint pretendentus iškilo klausimas:
kuo skiriasi automobilis pagamintas šiltam klimatui, nuo pagaminto šaltam?
Vizualiai tik radau , kad gamyklos pritaikytas šiltam klimatui, neturi sėdinių šildymo...

Autorius:  Saulynas [ Kov 17 2012, 09:18 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

kanarele rašė:
Sveiki
Ruošiuosi įsigyti c5 2.0, mechanine, dyzelį nuo 2005. Kadangi dyzelinio (ir dar tokio) automobilio esu praktiškai nevairavęs, tai apžiūrint pretendentus iškilo klausimas:
kuo skiriasi automobilis pagamintas šiltam klimatui, nuo pagaminto šaltam?
Vizualiai tik radau , kad gamyklos pritaikytas šiltam klimatui, neturi sėdinių šildymo...

Tai galvoji lietuvoj pasaulinis atšilimas suveiks stipriai :lol: ,cia ner ko galvoti,nebent rašai iš kokios spain

Autorius:  tadas1991 [ Kov 17 2012, 15:15 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Senuose dyz. varikliuose šiltiem kraštam būdavo viena pakaitinimo žvakė. Mano žiniom, dabar taip nebėra. Gali laisvai derint, jei bendra mašinos būklė tinkama šiam klimatui. Pvz Egipte pagrindinė bėda varikliai, ėdami dulkių. Kėbulai ten beveik visai nerūdija, kaip kad pas mumi.

Autorius:  proffanas [ Kov 18 2012, 20:01 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Nesupratau, kaip buvo nustatyta, kad "mašina pritaikyta šiltam klimatui"? Tas nuspręsta vien pagal tai, kad nėra sėdynių šildymo??? :lol: Nejuokaukit su tokiomis išvadomis.


O kas dėl komplektacijų skirtumų skirtingiems regionams, tai kai kurios detalės skyrėsi. Pavyzdžiu gali būti kad ir papildomi agregatai variklio pašildymui, ar sferų membranos medžiaga (bent jau XMui ėjo skirtingos sferos Europai ir Gvadelupės salai). Laisvai taip gali būti ir su C5; reikia sėsti prie detalių katalogų, ir ieškoti skirtumų. Tik aš smarkiai abejoju, ar pas mus galėjo atsidurti mašina iš Gvadelupės ar Alžyro... :)

Autorius:  assembled [ Kov 18 2012, 21:12 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

proffanas rašė:
Nesupratau, kaip buvo nustatyta, kad "mašina pritaikyta šiltam klimatui"? Tas nuspręsta vien pagal tai, kad nėra sėdynių šildymo??? :lol: Nejuokaukit su tokiomis išvadomis.


O kas dėl komplektacijų skirtumų skirtingiems regionams, tai kai kurios detalės skyrėsi. Pavyzdžiu gali būti kad ir papildomi agregatai variklio pašildymui, ar sferų membranos medžiaga (bent jau XMui ėjo skirtingos sferos Europai ir Gvadelupės salai). Laisvai taip gali būti ir su C5; reikia sėsti prie detalių katalogų, ir ieškoti skirtumų. Tik aš smarkiai abejoju, ar pas mus galėjo atsidurti mašina iš Gvadelupės ar Alžyro... :)


Offtopic, bet gal būt žinote kodėl?

Autorius:  cili [ Kov 18 2012, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Pasiimk VIN ir eik i Citroen atstovybe, ten tau ir pasakys, kokiam klimatui skirtas.
Jei europinis, jokiu spec. klimatiniu komplektaciju neturetu buti, netgi Italijai ir Graikijai eina tas pat pritaikymas.

Autorius:  proffanas [ Kov 19 2012, 17:23 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

assembled rašė:
Offtopic, bet gal būt žinote kodėl?
Elementaru: nes pigiau. Kam skaičiuoti, gaminti ir statyti automobilin visokius devaisus, skirtus jo darbui temperatūrų diapazone nuo -35C ligi +40C, jei pvz. Alžyre temperatūra visada pliusinė, o Gvadelupėje per metus temperatūra aplamai svyruoja tik 15 laipsnių, ir visada yra teigiama? O tokių, vien šaltam klimatui reikalingų detalių yra daug; nuo padidinto atsparumo sferų membranų, iki pvz.antifrizo. Įskaitant ir galingesnį pečiuką, dyzelio pakaitinimo žvakes etc. Šiltuose kraštuose, tiesa, paprastai statomi didesni aušinimo radiatoriai su galingesniais ventiliatoriais bei žemesnėje temperatūroje atsidarančiais termostatais, beveik privalomi yra kondicionieriai, bet iš esmės tai smulkmena. Vien šiltiems kraštams skirtas automobilis visvien gaunasi pigesnis už demisezoninį. Sutaupoma, tame tarpe, ir ant stiklų/sėdynių šildymo, antikorozinės dangos bei mažesnės talpos akumuliatorių.
Yra ir atvirkštinių pavyzdžių. Rusijon, bei Skandinavijon, automobiliai dažnai tiekiami su vadinamąja "arktine" komplektacija, kur viskas skirta stabiliam mašinos darbui iki -40C, ar netgi -45C. Tas neišvengiamai pakelia automobilio kainą. O mes, gyvendami švelnaus vidutinio klimato krašte, stradalinam dėl nesančio sėdynių šildymo :) .

Autorius:  kanarele [ Kov 19 2012, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

to proffanas

proffanas rašė:
...O mes, gyvendami švelnaus vidutinio klimato krašte, stradalinam dėl nesančio sėdynių šildymo :)


...aš nestradalinu, tiesiog radau du automobilius, kurie vizualiai skiriasi tik tuo, kad viename nėra sėdinių šildymo...

proffanas rašė:
Nesupratau, kaip buvo nustatyta, kad "mašina pritaikyta šiltam klimatui"? Tas nuspręsta vien pagal tai, kad nėra sėdynių šildymo??? :lol: Nejuokaukit su tokiomis išvadomis...


...o nustatyta, elementariai - kaip jau buvo minėta, pagal vin...
Todėl ir norėjosi, man kaip tokio auto neturėjusiam, sužinoti ar dar yra kokių skirtumų... gaila, kad vietoj to tenka skaityti tokius jūsų komentarus...

Autorius:  proffanas [ Kov 20 2012, 07:38 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

kanarele rašė:
...o nustatyta, elementariai - kaip jau buvo minėta, pagal vin...

Tamsta durnių ieškai, ar kokį galą? Ligšiol tas paties tikrai nebuvo minėta; buvo paminėtas tik sėdynių šildymas. Pagal kurį nustatinėti kokiam klimatui automobilis skirtas- tai kaip per laką įkišus pirštą nustatinėti, kiek avilyje yra medaus...
O jei jau buvo tvirtai nustatyta, kad automobilis skirtas kažkokiai konkrečiai rinkai ("šiltiems kraštams" :lol: ), tai nėr ko į jį nė žiūrėti, nes jo pritaikymas Lietuvos žiemos sąlygoms kainuos per brangiai.

Stebina tik autoverslininkų apsukrumas; iš Alžyro mašiną atsiboginti- tai ne saują sėmkų išgliaudyti... ;)

Autorius:  bardakasbx [ Kov 20 2012, 08:26 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

proffanas rašė:
Stebina tik autoverslininkų apsukrumas; iš Alžyro mašiną atsiboginti- tai ne saują sėmkų išgliaudyti... ;)

:) Is Alzyro tikrai niekas nebogina, vietiniai arabai patys sekmingai is Europos boginasi. Greiciausiai pietu, Vidurzemio supaprastintas variantas - temos autorius gal issiaiskins ir parasys, ka cia speliosim...

Autorius:  proffanas [ Kov 20 2012, 16:44 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

bardakaibx, su turima pateikta informacija- tema šiaip ar taip briedova, tai galima ir pasiprikolinti (apie Alžyrą) ;) . Ir jei neužilgo negausim atsakymų, temelė visvien neužilgo eis į šrotą, arba į haidparką.

Autorius:  Plikis [ Kov 20 2012, 17:52 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Na mano C5 atvažiavo iš Šveicarijos, irgi nėra sėdynių šildymo, tai išeina, kad šveicarai galvoja jog gyvena šalia pusiaujo?

Autorius:  kanarele [ Kov 20 2012, 19:58 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

kas per žmonės lietuviai?..na ir nusigrybavot...apvertėt mano klausimą nuo kojų ant galvos ir vietoj atsakymo į klausimą apie automobilių skirtumus, didumą atsakymu iš geografijos ir bitininkystės...

taigi kartoju dar kartą : žinoma, kad automobilis skirtas šilto klimato regionams, kuo jis gali skirtis nuo šaltam klimatui skirto automobilio. Kalba eina apie C5 2.0 nuo 2005. (Kadangi aš dar neturiu jokios patirties su šiais auto, tai vizualiai teradau, kad šiltam klimatui skirtame auto nėra sėdinių šildymo...)

Autorius:  tadas1991 [ Kov 20 2012, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

Tai iš esmės klausimas dėl įdomumo ar domina tokia mašina? Suformuluokit klausimą ir užduotį normaliai, nes prisvaigt galima daug ir paskui tie svaigalai lieka be tikslo.
pvz:
Jei mašina pirkimui: Pirma tai siūlau pasidomėt, iš kur ji parvaryta. Jei iš kokios Ispanijos, drąsiai galima pirkt ir ramiai važiuot. Išvis šiais laikais tokia sąlyga, kaip mašina Europoj, negali būti pritaikyta tik pliusinei temperatūrai. Anomaalijos vyksta ir Prancūzijoj 2metrai sniego iškrenta, o lietuviai pamiršo, kas yra sniegas per kalėdas ar naujemetinių raketų leidimas iš pusnies... Sėdi į mašiną pliusinėj temperatūroj, važiuoji parą autobanais, už 2000km jau -20, tai ką, užgesinsi ir iki pavasario?... Aišku tik durnas su ja ir į Suomijos šiaurę lįs, kur -40-45 ir bevažiuojant užšals radiatoriuj antifrizas dėl uždaryto termostato...
Paprastai pas mumis forume tokie klausimai nenagrinėjami ir nelabai kas jais domisi. Komplektacijų ypatymus gali žinot nebent citroen centrinė būstinė, nes dyleriui tai irgi visiškai nesvarbu, jei jau gauna mašinas, kurios gamintos rytų Europai.

Autorius:  kanarele [ Kov 20 2012, 22:18 ]
Pranešimo tema:  Re: pritaikymas klimatinėms sąlygoms

dėkui tadas1991 už atsakymus.
temą galima uždaryti...

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/