WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 19:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 10 2014, 16:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2012, 07:59
Pranešimai: 209
Miestas: Vilnius
Dar vienas aspektas kurio lyg ir niekas čia nepaminėjo - padangos. Jų būklė, protektorius ir laikomas slėgis.
Jei vienas važinėja "nekimbančiomis", padilusiomis ir padidintu slėgiu, o kitas naujom ir nedapūstom manau tas 0,5l/100km gali ir čia atsirast.
Mano ne 2,2, o 2,0 ir automatas ir aš nesistengiu rekordų padaryt, važiuoju paspausdamas, tai mano vidurkis realus 7,5l http://www.spritmonitor.de/en/detail/526928.html

_________________
Paveikslėlis C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 12 2014, 17:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2014, 18:52
Pranešimai: 37
Miestas: Jurbarkas
O,tas "Swirl" voztuvas kokia funkcija atlieka?Pas mane jis atjungtas :O

_________________
Citroen C5 exclusive 2.2HDI 2003


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 13 2014, 08:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Taip, atlieka.

http://pmmonline.co.uk/technical/functi ... wirl-flaps

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 15 2014, 17:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Spa 28 2010, 18:11
Pranešimai: 3
Nežinau , ar čia į temą , bet nenorėjau pradėti naujos , todėl rašau čia. Noriu nusipirkti C5 , aišku ieškau 2,0HDI , bet užtikau 2,2HDI (133AJ 98KW) ,kuris man visai tiko ir kaina ,ir stovis , ir kas ir kaip važinėjo žinau (pažįstu pardavėjo kaimynus), tai ir noriu paklausti , ar tikrai kuro sąnaudos taip labai skiriasi nuo 2,0 daugiausia važinėjant mieste? panašaus stovio ir šiek tiek prastesnės komplektacijos 2,0 nusižiūrėjau 1500 lt brangesnį , plius dar pastatyti ant kelio (registracija, numeriai, TA, diržai, tepalai, filtrai ir t.t.) dar apie 1000 lt. Taigi, ar man atsipirks tas kainos skirtumas? Dar galėtu kas nors pakomentuoti pačio variklio patikimumą, nes apie 2,0 atsiliepimai kaip apie labai patvarų, neužmušamą (aišku, prie gero noro galima užmušti bet ką), o kaip yra su 2,2?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 15 2014, 20:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Sanaudas individualiai reik ziuret. Jei nera galimybes pravaziuot su kaziek, tai bent borto kompo. Variklis pats patikimas, tik aplink ji aksesuaru jau daugiau. 16 voztuvu, swirlai, fap'ai visokie. Daznai viska reik aptvarkyt, o visokiu fap'u atsikratyt. Tai jei turi smegeneliu ir bent kiek tesesnes rankeles, tai perki diagnostika ir aiskinies pats savo bedas. Jei ne, tai susirandi patikimesni meistra. Bedu tikrai bus ir jas reikes sutvarkyt. Sutvarkius vaziuosi patenkintas :)

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Kov 16 2014, 13:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Spa 28 2010, 18:11
Pranešimai: 3
Ačiū už komentarą, bandysiu žiūrėt pagal borto kompą, o meistrą turiu, tai greičiausiai ir susigundysiu 2,2, aišku, jeigu nuvažiavus pas meistrus neišlįs kokių rimtesnių bėdų.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Bal 27 2014, 07:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2014, 18:52
Pranešimai: 37
Miestas: Jurbarkas
O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.

_________________
Citroen C5 exclusive 2.2HDI 2003


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Bal 28 2014, 18:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2010, 21:04
Pranešimai: 24
serasin rašė:
O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.


Kiek aš įsivaizduoju, iki kokių 2000-2300 rpm (priklausomai kada jis atsidarinėja), sąnaudos neturėtų keistis, nes jis vis vien būna uždaręs sklendes. O prie didesnių apsisukimų sąnaudos turėtų padidėti. Jei ne taip galvoju, kasnors pataisys. :roll:
Pas mane irgi panašu, kad jis neveikia (o gal koks vakuumas kiauras, nežiūrėjau dar), tai prie didesnių apsukų nėra traukos. O pabandžiau pavažiuoti atidarius sklendes rankiniu būdu, traukia kaip turi būt.
Tad tuo pačiu ir aš paklausiu, kokios pasėkmės būtų važinėjant atidarytom oro sklendėm (ta prasme, jei aš atjungčiau swirlo svirtelę ir rankiniu būdu užfiksuočiau atidarytoje padėtyje)? Tai turėtų įtakos tik sąnaudoms prie mažų apsukų, ar gali būti ir koks viršslėgis ar pan.?

_________________
C5 2001m. 2.2 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Geg 04 2014, 08:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
citrusinis rašė:
serasin rašė:
O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.


Kiek aš įsivaizduoju, iki kokių 2000-2300 rpm (priklausomai kada jis atsidarinėja), sąnaudos neturėtų keistis, nes jis vis vien būna uždaręs sklendes. O prie didesnių apsisukimų sąnaudos turėtų padidėti. Jei ne taip galvoju, kasnors pataisys. :roll:
Pas mane irgi panašu, kad jis neveikia (o gal koks vakuumas kiauras, nežiūrėjau dar), tai prie didesnių apsukų nėra traukos. O pabandžiau pavažiuoti atidarius sklendes rankiniu būdu, traukia kaip turi būt.
Tad tuo pačiu ir aš paklausiu, kokios pasėkmės būtų važinėjant atidarytom oro sklendėm (ta prasme, jei aš atjungčiau swirlo svirtelę ir rankiniu būdu užfiksuočiau atidarytoje padėtyje)? Tai turėtų įtakos tik sąnaudoms prie mažų apsukų, ar gali būti ir koks viršslėgis ar pan.?


Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Geg 04 2014, 10:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2014, 18:52
Pranešimai: 37
Miestas: Jurbarkas
Mano atveju greiciausia isiurbimo kolektorius yra uztukes visiskai ir pajungus swirl oro greiciausia nebeuztenka nes variklis kartais pradeda purtytis.
Gaila, kad ji sudetinga nuimt ir isvalyt.

_________________
Citroen C5 exclusive 2.2HDI 2003


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Geg 04 2014, 12:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
serasin rašė:
Mano atveju greiciausia isiurbimo kolektorius yra uztukes visiskai ir pajungus swirl oro greiciausia nebeuztenka nes variklis kartais pradeda purtytis.
Gaila, kad ji sudetinga nuimt ir isvalyt.

Nu jau...Ieskok bedu kitur.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Geg 05 2014, 18:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 29 2010, 21:04
Pranešimai: 24
Phant rašė:
Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.


Paskutinio sakinio nelabai supratau, ta prasme neturi jaustis, kada swirlas veikia, o kada ne?
Nes atjungus jį ir nulenkus svirtelę iki galo, trauka jaučiasi visame sūkių diapazone, reaguoja į pedalą iškart, o su pajungtu swirl'u tik nuo ~1800 iki ~3000 su kapeikom rpm. Ir tai ne taip gerai, kaip be jo.
Tai vat ir įdomu, ar nieko nenutiks jei sklendės bus visą laiką atidarytos. Ar tai turės įtakos tik sąnaudoms, ar dar kamnors. Ar išvis niekam :)
Ar bandyt ieškot sliekų ir tvarkyt... :roll:

_________________
C5 2001m. 2.2 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Geg 05 2014, 23:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
citrusinis rašė:
Phant rašė:
Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.


Paskutinio sakinio nelabai supratau, ta prasme neturi jaustis, kada swirlas veikia, o kada ne?
Nes atjungus jį ir nulenkus svirtelę iki galo, trauka jaučiasi visame sūkių diapazone, reaguoja į pedalą iškart, o su pajungtu swirl'u tik nuo ~1800 iki ~3000 su kapeikom rpm. Ir tai ne taip gerai, kaip be jo.
Tai vat ir įdomu, ar nieko nenutiks jei sklendės bus visą laiką atidarytos. Ar tai turės įtakos tik sąnaudoms, ar dar kamnors. Ar išvis niekam :)
Ar bandyt ieškot sliekų ir tvarkyt... :roll:

Neverta, nepasimoka, ner prasmes. Tiketina, kad blogai svirtele veikia...Anyhow, atjungi, palieki 16valve pastoviai ir vaziuoji patenkintas. Nevertas jis to laiko/investiciju, kad remontuot. Vakuuma iki swirlo irgi butu gerai uzglusint.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Bir 02 2016, 19:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 15 2015, 12:31
Pranešimai: 35
Miestas: Siauliai
Labas! Neradau kur parasiti, tai paklausiu cia.
Ar yra pas C5-2 2,2hdi, 125kW biturbo, toks daiktas kaip SWIRLas? Retkarciais meta kliada apie per dideli turbinos slegi. Apziurejau varikli ir nerandu ji :drunk:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.
StandartinėParašytas: Bir 02 2016, 22:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Swirlas ir turbo slėgis ne prie ko

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 55 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007