Aš ne apie Julių. Nors ir nepažįstu, bet abejonių neturiu jo kompetencija, kai dirba jis pats.
Ir net ne apie reguliatoriaus keitimą.
Tiesiog per savo karjerą teko matyti taip baisiai atliktų kuro filtro keitimo procedūrų, kad kartais jau ir pats pradedu galvoti, kad gal visgi tai sunkus darbas
O Saulyno reguliatorius ne brokuotas, o sugedęs. Brokuotas daiktas būna tada, kai jis naujas ir neveikia arba per greit sugenda. O naudotos dalys dažnai neveikia tiesiog dėl senatvės arba neteisingo sandėliavimo. Su reguliatoriais išvis visaip būna. Išimi blogą (pusluoja, nesigesina), stalčiuj paguli metus laiko, paskui jau dedi į visai nesikuriančią mašiną prabandymui, ir jis pradeda puikiai veikti, ir veikia kokius metus be problemų. O būna išimi iš vieno siurblio gerai veikiančios mašinos ir įdedi į kitą - ir pulsuoja. Tada įdedi atgal į donorą - irgi pulsuoja. Arba kaip tik nepulsuoja. Ten šiaip primityvus elektromagnetinis vožtuvas, bet kai yra tam tikri išdilimai, kartais užtenka tik pajudint, kad vožtuvo plunžeris/adata atsistotų į kitą vietą.
Vienąkart Denso kuro sistemos slėgio reguliatorių išsitraukiau. Matosi neseniai keistas nauju, kuris jau užstrigęs pilnai uždarytas, t.y. mašina ant laisvų laikė 1400bar. Ten buvo abu galai prie plunžerio atviri, ir netgi plunžeris matomas. Tai pripurškiau kažkokio varžtus laisvinančio makalo, per vieną galą plunžerį pastumiu su adata, per kitą atpučiu atgal oru. Taip pamakalavau 5min ir pradėjo pats judėti, nes pasirodo spyruoklė netgi yra, turinti grąžinti, vienpusio veikimo. Tai dar 10min pamankštinau ir įdėjau atgal. Pakeičiau filtrą (buvo pigus ir pilnas žvyro, šieno, plaukų ir pan.), užkūrėm - dirba gerai. Pradžioj važiuojant truputį pasitampydavo, bet nuvažiavus 50km pilnai prasimankštino ir jau metus važiuoja žmogus. Taip vat būna su tais reguliatoriais. Jis aišku kitoks, nei Bosch, bet tiesiog pailiustracijai...