WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 24 2024, 04:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Trauka
StandartinėParašytas: Lie 30 2012, 09:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 21
Miestas: Vilnius
Sveiki,
truputį blaškiausi savaitgalį po lt ir taip visai nesmagiai. Žodžiu pavažiavus trasoj apie 100km/h kokius 50km dingo trauka ir tas pats antipollution faulty apsireiškė. Pedalas iki dugno, vistiek lėtėjam. Sustoju išjungiu variklį ir užvedu viskas ok. Bet neilgam. Po kokių 5km vėl tas pats. Toks jausmas, kad be turbinos. Kažkokių bėdų buvo anksčiau, galvoju atjungsiu oro srauto matuoklę ir važiuosiu be kompo ar kaip ten. Buvau įsitikinęs, kad šitas fokusas padės. Bet nė velnio, pavažiavus vėl trauka prapuolė. Srauto matuoklę įjungiau atgal. Kadangi esu krūtas specas :) galvoju ką čia dar "atjungt". Užkliuvo kažkaip man turbina, galvoju atjungsiu kokia tai vakuminę žarnelę ir pabandysiu pavažiuot. Poto atjungimo pradžioj lyg nelabai netraukia, o poto pradeda traukt gerai. Žodžiu puse velnio važiavimas, dar nulėkiau apie 300km ir trauka nedinginėjo (kad reiktų variklį išjunginėt). Foto kur numoviau žarnelę:
Paveikslėlis

Šiaip ten sklendė mačiau kad vaikšto, kai žarnelę nuimu ir uždedu.
Taigi, keli klausimai:
Kas ta detalė po turbina? (citr service psl. neradau jos aprašymo)
Gal kokie specai turit minčių?

P.S. Buvau prieš mėn veho nes jaučiau kad kažkur dingsta trauka. Važiuojant pastoviu greičiu jautėsi lengvos "duobės". Nieko nerado, bet sakė gali kailioti turbo solenoidas. Aš jį pakeičiau (padėvėtu), bet akivaizdu nepadėjo. Ir dar gavau iš veho dovanų, neveikia diagnostinė jungtis, turiu iš ebay mėgėjišką nusipirkęs.

Dėkui už mintis.

HDI 1,6 20077m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 06 2012, 09:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Ar tik nebus turbinos Wastegate nuolat atidarytas, kaip kad buvo pas mane ir pas Citrusa? Nuėmus vakuuma, turėtų pasilikt kažkurioje padėtyje (nebesivaldo).
Ar ir toliau taip važinėji?

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 09 2012, 21:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 06 2012, 11:15
Pranešimai: 21
Miestas: Vilnius
Aj kad nepagaunu kampo kame reikalas su tuo auto. Lyg ir viskas dabar savaime susitvarke, vazineju. Buvau iki latviu numynes, viskas ok. Grizes tvarkiau diagnostine jungti ir tuo paciu diagnostika padare, tai per didelis turbo slegis kazkiek. Klaidu dabar kol kas nemeto, jei mes panasius simtomus visgi panasiausia sako bus turbo slegio reguliatorius.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 13 2012, 14:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
auksinis rašė:
Ar tik nebus turbinos Wastegate nuolat atidarytas, kaip kad buvo pas mane ir pas Citrusa? Nuėmus vakuuma, turėtų pasilikt kažkurioje padėtyje (nebesivaldo).
Ar ir toliau taip važinėji?


Turiu panašių problemų. Ar išsiaiškinot iki galo wastegate be vakuumo yra atsidaręs ar užsidaręs ant xntia 2.0 hdi 80kw? Aš kiek suprantu turi būt atsidaręs (dujos aplenkia turbo) vien dėl saugumo atsiradus gedimui kažkur vakumo padavime. Pas mane asmeniškai labai silpnas vakumas, manau nepilnai uždaro wastegate. Įdomus dalykas kad užkišus to vakuminio solenoido išėjimą ir traukiant su burna per įėjimą kažkur pro apačią surbiasi oras. Čia taip turi būti? Kažkaip nelogiška, gaunas vakumo nuotekis, nebent užkurus motorą kažkas pasikeičia, pamiršau pabandyt.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 09:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sloikas rašė:
auksinis rašė:
Ar tik nebus turbinos Wastegate nuolat atidarytas, kaip kad buvo pas mane ir pas Citrusa? Nuėmus vakuuma, turėtų pasilikt kažkurioje padėtyje (nebesivaldo).
Ar ir toliau taip važinėji?


Turiu panašių problemų. Ar išsiaiškinot iki galo wastegate be vakuumo yra atsidaręs ar užsidaręs ant xntia 2.0 hdi 80kw? Aš kiek suprantu turi būt atsidaręs (dujos aplenkia turbo) vien dėl saugumo atsiradus gedimui kažkur vakumo padavime. Pas mane asmeniškai labai silpnas vakumas, manau nepilnai uždaro wastegate. Įdomus dalykas kad užkišus to vakuminio solenoido išėjimą ir traukiant su burna per įėjimą kažkur pro apačią surbiasi oras. Čia taip turi būti? Kažkaip nelogiška, gaunas vakumo nuotekis, nebent užkurus motorą kažkas pasikeičia, pamiršau pabandyt.


Na, dėl Xantijos tai jos wastegeate'as yra atidarytas kai nėra vakuumo. T.y. turbina iš esmės neveikia, kaip ir sakei dujos aplenkia karštą sparnuotę. Kai solenoidas "neužmaitintas" jis yra "kiauras". Patikrink tą šlangelę, kur eina iš solenoido į turbiną. Ten oras turi nesitraukti ir atleidus turi girdėtis kaip "klakteli" wastegeatas.
Pas naujesnius motorus yra kintamos geometrijos turbinos, ten yra atvirkščiai. Kai vakuumas silpnas, gaunasi overboostas. Todėl gali rodyti per didelį slėgį įsiurbimo kolektoriuje. Trauka dingsta ne dėl slėgio, bet dėl to, kad kažkur nebeužtenka vakuumo kažką suvaldyt ir kompas persimeta į "lump home" režimą, meta antipollution fault klaidą nors iš esmės greičiausiai nieko su antipllution nėra. Reikia pertikrint vakuumo sistemą ir psio. Bus kokia šlangelė sukietėjus ar įtrūkus. Gal koks vakuuminis vožtuvas kiauras. Aišku pasakyt lengviau nei padaryt, bet padaroma jei rankos iš teisingos vietos dygsta. Na, o Veho......

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 12:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Tai realiai užkurtai mašinai visi tie solenoidai turi tapt "nebe kiauri", traukiant su burna turėčiau sudaryt vakumą? Esmė, kad aš numoviau vakumo padavimo žarnelę nuo to turbos solenoido ir ten jaučiasi labai silpnas vakumas, nors šialia stovėjusios xaros buvo daug disesnis, prikibdavo net šlanga prie piršto( gal turi būt didesnis dėl vakumo reikalingo stabdžiams? ). Šlangeles pertikrinau, liko arba solenoidai kiauri arba pompa baigiasi.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 13:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sloikas rašė:
Tai realiai užkurtai mašinai visi tie solenoidai turi tapt "nebe kiauri", traukiant su burna turėčiau sudaryt vakumą? Esmė, kad aš numoviau vakumo padavimo žarnelę nuo to turbos solenoido ir ten jaučiasi labai silpnas vakumas, nors šialia stovėjusios xaros buvo daug disesnis, prikibdavo net šlanga prie piršto( gal turi būt didesnis dėl vakumo reikalingo stabdžiams? ). Šlangeles pertikrinau, liko arba solenoidai kiauri arba pompa baigiasi.


Negali visi pasidaryti staiga nekiauri. Vakuumas paduodamas tada, kada reikia ir kiek reikia. Wastegate'as nėra On/OFF tiktai, jo uždarymas reguliuojamas tolygiai. Taigi ir solenoidas nėra uždaromas įjungus degimą, turbo solenoidas gali būt pilnai uždarytas (nekiauras) tik esant didelėms variklio apsukoms. Solenoidą apžiūrėjęs pamatytum "kempinėlę" kuri yra oro filtras, per ten kiaurumas ir atsiranda, negali gi reguliuoti kažko vien su neigiamu slėgiu (vakuumu), iš kažkur reikia gauti ir teigiamo, tam ir reikalingas susisiekimas su atmosferiniu slėgiu. EGR, pvz. užsidaro pilnai tik esant pastoviam ir tolygiam variklio apkrovimui ir tam tikram apsukų diapazone.

Beje, vakuumas gali būti silpnas, nes kažkur "nuteka". Ieškot reikia pradėt nuo vakuumo pompos. Ne taip jau daug tos vakuumo instaliacijos Xantijoje ir yra.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 16:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Aš suprantu, kad reguliuojasi tolygiai, bet galvojau tiesiog tie vožtuvėliai daugiau arba mažiau praleidžia vakumo į egr ar turbo, o ne išleidinėja vakuma laukan. Nes dabar man kaip ir gaunasi, kad nuteka vakumas pro juos. Šiandien apžėjau viską tai lyg ir gerai jei jie turi nuleidinėt vakumą į atmosferą. Iš pačios pompos jau silpnokas vakumas, bet viską perjudinus, nukarpius šlangučių galus lyg ir tvarkoj važiuoja, stebėsiu ar vėl nepradės dinginėt trauka. Dar įtarimų yra dėl EGR vožtuvo ir katalizatoriaus.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 21:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sloikas rašė:
Aš suprantu, kad reguliuojasi tolygiai, bet galvojau tiesiog tie vožtuvėliai daugiau arba mažiau praleidžia vakumo į egr ar turbo, o ne išleidinėja vakuma laukan. Nes dabar man kaip ir gaunasi, kad nuteka vakumas pro juos. Šiandien apžėjau viską tai lyg ir gerai jei jie turi nuleidinėt vakumą į atmosferą. Iš pačios pompos jau silpnokas vakumas, bet viską perjudinus, nukarpius šlangučių galus lyg ir tvarkoj važiuoja, stebėsiu ar vėl nepradės dinginėt trauka. Dar įtarimų yra dėl EGR vožtuvo ir katalizatoriaus.


Jei solenoidus nepatektų atmosferinis slėgis, nebūtų įmanoma nieko reguliuot, ten tiesiog visą laiką būtų vakuumas. :D

Tam, kad suveiktų wastegate'o actuator, reikia vakuumo, tam kad jis atsileistų, reikia vakuuma "sumažinti" o tai galima padaryti tik "įleidus" atmosferinio slėgio. T.y. slėgį sumažina ir priverčia suveikti actuatorių vakuumo pompa, padidina slėgį ir actuatorių atleidžia atmosferinis slėgis. Balansą tarp vakuumo ir atmosferinio slėgio formuoja solenoidas. Jei atmosferos slėgio nebūtų per kur įleisti, solenoidas galėtų makaluotis kiek nori, niekas nesikeistų. :p Makes sense? :) Na, bent jau man taip atrodo :)

Šiaip reiktų pastatyt kad ir ant pačios kvailiausios diagnostikos ir nusipiešt MAP ir MAF grafikus, turiu su kuo palygint, nes mamka su Xsiuša važinėja, turiu nupieštus grafikus.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 15 2012, 22:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Aš visą vasara prie karbiuratorių prasiknisęs, tai kažkaip netaip pagalvojau. Ten juk kuo didesnis vakumas tuo labiau to "grybo" membraną įtraukia. Turiu lexia, eina tuos grafikus pasidaryt?

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 08:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sloikas rašė:
Aš visą vasara prie karbiuratorių prasiknisęs, tai kažkaip netaip pagalvojau. Ten juk kuo didesnis vakumas tuo labiau to "grybo" membraną įtraukia. Turiu lexia, eina tuos grafikus pasidaryt?


Tai čia tas pats, kuo didesnis, tuo labiau įtraukia. Esmė tame, kad pompos pusėj jis visada didelis. Tai, kad sumažinti vakuumą, prie kurio nors "grybo", jo valdymo solenoidas įleidžia oro. :)

Aš ne toks turtingas, Lexios neturiu :), esu įsitikinęs, kad galima. Reikia nusistatyti, režimą kur galima grafiškai matyti MAP ir MAF, padirbt įvairiom apsukom, ir jei kitaip neina, pasidaryti screenshotą.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 15:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Reiks paieškot, turėtų paišyt. Dar turiu elm327 šuduką, tas paišo, bet man rodos su mano auto nenori bendraut....

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 20:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sloikas rašė:
Reiks paieškot, turėtų paišyt. Dar turiu elm327 šuduką, tas paišo, bet man rodos su mano auto nenori bendraut....


Nu ne visi softai draugauja. Aš dariau su ProScan. Ne viską rodo, bet MAP ir MAF tikrai rodo.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 22:05 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 18 2012, 21:55
Pranešimai: 38
Miestas: Šiauliai
Sveiki kolegos, pilotuoju Xantia 2.0 HDi 80 kw, šeštadienį praėjom TA, vos išvažiavęs iš TA pajutau kad nebetraukia taip kaip traukdavo iki TA. Dabar važiuojant vienu metu atrodo trauka būna, kitu metu nebetraukia. Įjungęs 5 pavarą išvis beveik negaunu traukos, toks jausmas lyg ir turbo nebenori veikt, bet retkarčiais girdžiu ji tikrai švilpia. Norėjau paklaust gal kasžinot kame replės čia gali būti? :)

_________________
Citroen Xantia '95 1.9TD A.T.A.
Citroen Xantia '99 2.0HDi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Trauka
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 22:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
be TA visada geriau traukia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007