proffanas rašė:
marso rašė:
Ar manai, kad pakeitus pečiuko radijatorių (jei jis leidžia) nebesipūs antifrizo šlangos?

Teoriškai, jei pūstųsi tik pečiukan ateinanti šlanga, gal ir būtų galima įtarti užsikišusį pečių (kad jis nepraleidžia iš pompos ateinančio srauto; dėl ko žarna gali kažkiek pūstis), bet čia ryškiai ne tas atvejis, o ir niekas to nedidelio išsipūtimo nepastebėtų; greičiau pastebėtų, kad pečius nešildo

.
Kas liečia konkretų atvejį, priežastys gali būti dvi. Viena- tai išmetamųjų dujų patekimas į aušinimo sistemą. Kita, retesnė- sutrikusi paties antifrizo cirkuliacija, ir prie cilindrų sienelių jis paprasčiausiai užverda; išsiskyrę garai ir pučia tas šlangas. Tokiu būdu nesunku ir perkaitinti variklį. Kad temperatūros daviklis rodo stabilius 80C- nieko nereiškia; tai termostato palaikoma temperatūra prie daviklio, o ne prie cilindrų. Kad nustatyti, kuris tai atvejis, reikia pūst į artimiausią rimtesnį servisą, kad jie patikrintų, ar antifrize nėra išmetamųjų dujų (specialiai tam yra skystas indikatorius). Jei dujų nėra- prasidės kamščio ieškojimai; gal radiatorius strigęs, o gal ir "gera" pompa realiai nė velnio nepompuoja. Jei dujų yra- vadinasi, teks ieškoti, per kur jos patenka. Kaip taisyklė, toji vieta būna arba galva, arba jos tarpinė. Jei galva buvo nukelta, tarpinė jau pakeista, o dujos visvien patenka, vadinasi, tą dariusiems "meistrams" nagus teks patrumpinti ligi kelienių. O kad problema būtent susisiekiančiame aušinime ir išmetime, rodo tasai "baltuose dūmuose paskendęs kiemas"; galima nieko papildomai nė netikrinti, o iškart griebti "meistrus" už kiaušų.
Viskas paprasta, ar ne?

Vakar dar pravažinėjau biškį mašiną, maniau gal susitvarkė bestovint

. Ne, vistiek blogai.
Kol variklis neįšilęs, radiatorius šaltas - viskas tvarkoj, mašina liuks.
Tik pradėjus šilt - visos bėdos vėl prasideda. Pečiukas šildo, bet per šildymo angas pradeda virst garai, aptraukia langus. Po kapotu: storoji šlanga nuo radiatoriaus - išsipūtus, kieta. Atsukus radiat kamštį - lipa lauk antifrizas. Bet po to lyg nebelipa, kai laikau atsuktą. Sulaukiu kol įkaista virš 100 laipsnių, įsijungia ventiliatoriai - viskas tvarkoj. Iš duslintuvo jokių baltų dūmų nemeta.
Ištraukiau tepalo matuokį - oho, iš ten net akim matoma, kaip smarkiai duoda kompresija.
Meistras patikimas. Ne chaltūrščikas koks. Daug metų pažystu. Viską kas liečia galvą padarė: vežė patikrint ir nušlifuot į UAB Mikrometras. Su galva viskas tvarkoj. Po to dėjo naują tarpinę, nupirkom naujus varžtus, surinko. Aišku ir vandens pompą buvo nuėmęs, patikrino (ji buvo pakeista į naują, kai keitė pagrindinį diržą). Žodžiu viskas padaryta (kas galima ir kas reikia). Sako gali būt kažkur pramušta pačiam variklyje. O dabar vėl viską ardyt ir lyst į patį variklį tai ko gero neišsimokėsiu, lengviau variklį pakeist? Ar dar pabandyt nuvežt kokiems meistrams pradiagnozuot?
Ačiū už pagalbą ir patarimus
