Sveiki. Senovinis mechaninis Lucasas su užrašu roto diesel. Be turbinos ir jos maitinimo, tiesiog atmosferiko siurblys. Dvitrosis, be antskiro ankstinimo termostato (gal ir pasiankstina ir pasireguliuoja apsukos nuo vieno termostato, nežinau...).
Žodžiu reikia normaliai pastatyti gazo svirtelės laisvos eigos ribotuvą, kadangi jis buvo smarkiai atsuktas, kai reikėjo važiuoti trimis pistonais
Sukant tą svirtį gana ilgą kelią variklio darbas visiškai nesikeičia ir tik nuo kažkurios vietos pradeda kilti apsukos. Galima to varžto ir visai nedėti, nes gazo sklendė viduj kažkur įsiremia pati ir motoras negęsta, apsukos iš garso teisingos.
Bet juk tas ribotuvas ne šiaip ten stovi? Bent jau tikrai tam, kad viduje siurblio atleidus pedalą niekas nesidaužytų, nes jokio amortiko nėra.
Tai ar sukti, kad bile remtųsi ir būtų patogu? Patogu, tai sureguliuoti gazo pedalo laisvą eigą (apsukų nekilimo) pagal savo patogumą... Ar turi būti tiksliai kažkoks momentas? Kaip jį tiksliai pagauti ir pagal ką? Tinka ir manualo forma
