WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 18:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 25 2011, 21:02
Pranešimai: 39
Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 19:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
SULCAS rašė:
Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites :)

Nuimkit pavarų dėžę - pasitaisys. Juk atleidus sankabos pedalą, varikliui ją vistiek reikia sukti, bent jau pirminį veleną. O dabar šalta, tepalas tirštas, o gal ir smala ten beveik jau?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 19:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
SULCAS rašė:
Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites :)

Teko regėt šitą bajerį. Per praeitų metų GM vienas kolega pasakojo ir demonstravo su savo 2.5 Xm, ale specialiai taip padaryta sklandesniam perjungimui (ta prasme nuspaudus sankabą prieš jungiant pavarą sukelia apsukas) :) Bet konkrečiau kokiu principu padaryta nei pats nežinojo, taip ir likau su klaustuku

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 19:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 25 2011, 21:02
Pranešimai: 39
Na as nesu masinu specas profas.Bet man atrodo kad 130 arkliu turintis turbo dyzelis kazkaip turetu pavaru dezes veleneli pirmini laisvai pasukt.Be to tas pats vyko kai lauke 30 pliuso buvo.sankabas ir pavaru dezes visos masinos turi bet tokiu dideliu nei apsuku kilimo nei kritimo skirtumu priklausomai nuo sankabos nesu pastebejes.Dekui uz nuomone pabandyk su savo masina ta bajeri pamatysim kaip ten bus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 19:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 25 2011, 21:02
Pranešimai: 39
Tai va gerbiamas AURI dabar dviese su klaustukais likom.Na dekui bent jau kad grazinai vilti kad kazkuom dusupuse tikrai pranasesni uz kitus :) Kazkodel as itariu kad as tau ta "navarota ir rodziau per GM..Tik man tuomet jis atrode kaip navarotas :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 20:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
SULCAS rašė:
Tai va gerbiamas AURI dabar dviese su klaustukais likom.Na dekui bent jau kad grazinai vilti kad kazkuom dusupuse tikrai pranasesni uz kitus :) Kazkodel as itariu kad as tau ta "navarota ir rodziau per GM..Tik man tuomet jis atrode kaip navarotas :)

Vo tau sutapimas :D Man visai patogus šitas navarotas pasirodė. Kažkada draivinau Ford C MAX miniveną su tokia pat sistema (gal dar mandresne). Tai būdavo labai patogu pajudėt ikalnėn, pats užsigazuoja ir niekada neužgesi.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2012, 01:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
SULCAS rašė:
Na as nesu masinu specas profas.Bet man atrodo kad 130 arkliu turintis turbo dyzelis kazkaip turetu pavaru dezes veleneli pirmini laisvai pasukt.Be to tas pats vyko kai lauke 30 pliuso buvo.sankabas ir pavaru dezes visos masinos turi bet tokiu dideliu nei apsuku kilimo nei kritimo skirtumu priklausomai nuo sankabos nesu pastebejes.Dekui uz nuomone pabandyk su savo masina ta bajeri pamatysim kaip ten bus.

Na, tikriausiai ne taip supratau tą jūsų minimą skirtumą, tikriausiai ganėtinai rimtas. Maniškiai nelabai stiprūs dyzeliai ir vienas lengvas benzinukas tai tikrai dėžę jaučia, net ir tachometre tai kažkiek pasimato.
Prašau atleisti už neadekvačią žinutę. Tiesiog pastaruoju metu tokių automobilistų atsiranda, kad visai nebestebina niekas...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007