WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=27800 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | SULCAS [ Lap 05 2012, 18:49 ] |
Pranešimo tema: | xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 05 2012, 19:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
SULCAS rašė: Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites ![]() Nuimkit pavarų dėžę - pasitaisys. Juk atleidus sankabos pedalą, varikliui ją vistiek reikia sukti, bent jau pirminį veleną. O dabar šalta, tepalas tirštas, o gal ir smala ten beveik jau? |
Autorius: | AurisKo [ Lap 05 2012, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
SULCAS rašė: Sveiki kolegos.Susiduriau su tokiu keistu reiskiniu.Staigiai nuspaudus akseleratoriaus pedala tachometro rodykle pasoka zymiai greiciau esant nuspaustam sankabos pedalui nei esant nenuspaustam.Taip pat variklio sukiai sumazeja zymiai leciau jei sankaba nenuspausta?ar cia taip turetu but?Gal yra koks mikro jungilkis prie sankabos pedalo kuris duoda komanda siurblio kontroles kompui specialiai vangiau reaguoti i akseleratoriu.Gal sita sistema skirta sklandesniam pavaru perjungimui?Ar galima sita visa reikala atjungti nes tas td iki 1800 apsisukimu ir taip ganetinai vangus?Visi dusupuse turetojai vienykites ![]() Teko regėt šitą bajerį. Per praeitų metų GM vienas kolega pasakojo ir demonstravo su savo 2.5 Xm, ale specialiai taip padaryta sklandesniam perjungimui (ta prasme nuspaudus sankabą prieš jungiant pavarą sukelia apsukas) ![]() |
Autorius: | SULCAS [ Lap 05 2012, 19:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
Na as nesu masinu specas profas.Bet man atrodo kad 130 arkliu turintis turbo dyzelis kazkaip turetu pavaru dezes veleneli pirmini laisvai pasukt.Be to tas pats vyko kai lauke 30 pliuso buvo.sankabas ir pavaru dezes visos masinos turi bet tokiu dideliu nei apsuku kilimo nei kritimo skirtumu priklausomai nuo sankabos nesu pastebejes.Dekui uz nuomone pabandyk su savo masina ta bajeri pamatysim kaip ten bus. |
Autorius: | SULCAS [ Lap 05 2012, 19:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
Tai va gerbiamas AURI dabar dviese su klaustukais likom.Na dekui bent jau kad grazinai vilti kad kazkuom dusupuse tikrai pranasesni uz kitus ![]() ![]() |
Autorius: | AurisKo [ Lap 05 2012, 20:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
SULCAS rašė: Tai va gerbiamas AURI dabar dviese su klaustukais likom.Na dekui bent jau kad grazinai vilti kad kazkuom dusupuse tikrai pranasesni uz kitus ![]() ![]() Vo tau sutapimas ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 06 2012, 01:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: xm 2.5td keistas reagavimas i akseleratoriu |
SULCAS rašė: Na as nesu masinu specas profas.Bet man atrodo kad 130 arkliu turintis turbo dyzelis kazkaip turetu pavaru dezes veleneli pirmini laisvai pasukt.Be to tas pats vyko kai lauke 30 pliuso buvo.sankabas ir pavaru dezes visos masinos turi bet tokiu dideliu nei apsuku kilimo nei kritimo skirtumu priklausomai nuo sankabos nesu pastebejes.Dekui uz nuomone pabandyk su savo masina ta bajeri pamatysim kaip ten bus. Na, tikriausiai ne taip supratau tą jūsų minimą skirtumą, tikriausiai ganėtinai rimtas. Maniškiai nelabai stiprūs dyzeliai ir vienas lengvas benzinukas tai tikrai dėžę jaučia, net ir tachometre tai kažkiek pasimato. Prašau atleisti už neadekvačią žinutę. Tiesiog pastaruoju metu tokių automobilistų atsiranda, kad visai nebestebina niekas... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |