WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 14:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 29 2012, 13:48
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
Sveiki,

Pradėjo mano automobiliukas po truputuką rodyti tokius požymius :
Kartais savaime užkyla apsukos iki 5000-5500 ir tuoj nusileidžia.
Važiuojant autostrada ar šiaip į kalną pasijaučia kaip retkarčiais plūstelna didesnės apsukos ar kuro padavimas padidėja, bet pedalo aš nespaudžiu daugiau. Ant laisvų apsukų kartais čiut pakyla ir nusileidžia vėl žemiau, bet tiek žemiau, kad pradeda smarkokai virpėti.
Pats siurblys ne Bosh.
Buvau pas porą meistrų dyzelinių variklių, tai rekomendavo keisti siurblį į būtent Bosh, jį tektų pritaikyti šiek tiek, bet įmanoma.
Kokia reali šios operacijos kaina ir gal kas turi Bosh kuro siurblį tinkantį būtent 1,7ltr turbo dyzeliniui varikliui?
Kiek kainuotų pagrindinio diržo pakeitimas su visomis vandens pompomis ir guoliukais?

Dėkui

_________________
Citrtoen BX Tecnic 1989m. TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Prašau siurblio nuotrauką į eterį, nes... turbo dyzelis su Rotodiesel/Lucas? :roll:
Neteko nei girdėt, nei matyt kolkas.
Manrods net vokiškame BX diesel manuale buvau radęs frazę, kad jei turite turbo dyzelį - jūsų kuro sistema Bosch, jei 1.9D - žiūrėkite ir įvertinkite pagal nuotrauką.

Pats sukinėjau ir gal dar sukinėsiu BX TZD su tokiu pat varikliu ir bošine sistema, o dabar sukinėju C15 su tokiu pat varikliu, tik be turbinos ir Lucas siurbliu. Tai matytos ir čiupinėtos abi sistemėlės.

Pritaikyt - reikia pažiūrėt, kaip ten viskas sujungta ir prijungta, jeigu rimtai lukasas. Nes turbininio lukaso, kaip sekiau, nemačiau dar. Bet kuriuo atveju, nieko sudėtingo nebūtų, čia gi viskas paprasta.

Netinka purkštukai, bet tik slėgiu (juos galima laisvai perreguliuot, jei nesinori ieškoti pirkti arba jei negausite komplekte su siurbliu), nors važiuos tikriausiai ir taip.
Vamzdeliai gali skirtis, bet jie gi lankstosi.
Škyvą reik sulygint prieš įsitikinant, gali netikti ten koks išnešimas ar diametras ašies, geriau siurblį imti su škyvu. Trosas gazo tas pats, termostatas laisvų apsukų ir jo trosas irgi tas pats.
Bošas dar turi tokį paankstinimo termostatą, kurio lukase nėra (gal padaro mechaniškai? ar gal visai ankstinimo neturi), tai jeigu norėsis jį (termostatuką tą) pasijungti, reikės atsivesti kelias šlangeles nuo termostato korpuso. Vamzdeliai joms yra numatyti, tik būna užkimšti. Bet reikia pirma patikrinti, ar jis veikiantis, nes daugumoj pasenę ir nebeveikia, o naujo pirkti nelabai rasit. Tada ir prasmės jungti kaip ir ne daug.
Kuro valdymas pagal turbinos slėgį paprastas - šlangelė iš interkūlerio, išsišakojanti į du (vienas siurblio keuprėn, kitas į viršslėgio daviklį)

Žodžiu, nuotraukytę geros kokybės įdėkite, kad matytusi visa kuro sistema, pakonsultuosim.

Beje, prieš keičiant siurblį, pirma dar patikrinkite, ar su oru bėdų nėra. Gali daug pinigėlio susitaupyti.
Tokius požymius (užsigazavimas, staigi akseleracija trasoje) jaučiau kaip tik baiginėjantis kurui, kai pradeda burbulų pakabinti jau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 16:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Pas mane buvo lukas-tadai,ir dabar turiu bet jau išimtas kokie du metai :bum: ,šiaip keiciant -perkant siurbli bocsh reikia imt su vamzdeliais,neskaudes galvos del lankstymo :),pasikeis be problemu,forsunkes dirbs ir lukaso -nesenai xsarai toki finta dariau :taip:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 16:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Saulynai, aš vis dar to rimtai neimu, nes jūs juk sakėt, kad buvo jūsų BXe 1.9TD. Tokio variklio BXe tikrai nebuvo, tad arba buvo jis įdėtas nuo kažko kito, arba turėjote 1.9D, kurie tikrai daugumoj ėjo su Lucasais :) Nesu matęs ir norėčiau pats pamatyti turbininį Lucas siurblį (neskaitant EPIC).

Operacijos kaina -
Du Guoliai - po 50-100Lt už vienetą (priklauso, kur perki, ir ką)
Diržas - 40-100Lt
Pompa - normali pompa kainuoja apie 70-90Lt.
Darbas - ne pigus, siurblio keitimas į tokį patį kažkur nuo 150, plius perdarinėjimas, jei jo reikia, bet jei pats darot - nieko nekainuoja.
Jei nedarot ir servisai labai brangu, galime tartis, padaryčiau, bet Kaune būsiu tik prieš Kalėdas, tad tarp jų ir Naujų, arba po Naujų. Per porą dienų, gal net per vieną, jei daug laiko būtų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 16:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Gali imt rimtai :) ,busiu susimaišes su tuo 1,9 td kažkaip :roll: :oops: iš tikruju tai jo, vadinamas 1,7 :taip:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2012, 20:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Peršviečiama šlangutė yra? Oro kuro siurblys negaudo su kuru? Kai apsukos sukyla, pagal tokias apsukas jėga nesumažėja? Bet ar siurblys netraukia oro? nors apsukos ir per daug sukyla.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2012, 13:25 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 29 2012, 13:48
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
Taip, siurblys Lucas.
Tadai, galėčiau kada prilėkti pas tave ir įvertintum viską kas ir kiek. Servise man kainas atomines susakė. Meistrai šiek tiek mažiau, bet keistai svyruoja pas juos galutinė kaina.
Šlangelė nėra permatoma, todėl oro nematysiu.
Kuro visada pilna, niekada nevažiuoju iki ribos.

_________________
Citrtoen BX Tecnic 1989m. TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2012, 14:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Sauliusp rašė:
Taip, siurblys Lucas.
Tadai, galėčiau kada prilėkti pas tave ir įvertintum viską kas ir kiek. Servise man kainas atomines susakė. Meistrai šiek tiek mažiau, bet keistai svyruoja pas juos galutinė kaina.
Šlangelė nėra permatoma, todėl oro nematysiu.
Kuro visada pilna, niekada nevažiuoju iki ribos.

Tado ilgai lauksi :) ,o pats nenori pasikrapštyt :roll: ,nieko ten tokio sudetingo nera,aišku yra tam tikru specifiniu dalyku bet pasirankiojes info per pusdieni pasidarytum,kainuos tik dalys o ir alui liks sociai :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2012, 21:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Taip, ten tikrai nėra sudėtinga, automobilis juk senas ir gana paprastas.
Bet priklauso nuo patirties. Pirmą kartą savo BXui kai keičiau, tai trukau vien nuimti diržą, guolius ir pompą - 6h. Po to dar pusė tiek surinkimui, tikrai buvo ką veikt :D Prieš tai buvau keitęs tik pasatui, kur iš viso tik trys škyvai ir vienas guolis (BXe dar +2 taškai, ir metkes stačiau pagal skyles, o ne su markeriu). O dar ir nuo žmogaus požiūrio priklauso, kitam geriau su šeima pabūti tuo metu. Mano tėvukas, kad ir vaizduotę ir rankas turi, gali ir prie mašinų knistis, po žigulio ir pasato atsisakė, jam maloniau su medžiu dirbti.

Orą reiktų vistiek žvilgtelt, bet beveik garantuotai tuomet būtų ir sunkesnis kūrimasis ryte, ir kažkur žarnelės drėgnos. Su Lukasu yra braujus užpompavimo procesas, tad keisti žarnelę permatoma, užorinant sistemą, visai nėra smagu, bet naudinga. Lygiai dėl to pačio bjarumo rekomenduočiau tuo pačiu keičiant siurblį pasikeisti ir kuro filtrą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2012, 16:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 29 2012, 13:48
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Taip, ten tikrai nėra sudėtinga, automobilis juk senas ir gana paprastas.
Bet priklauso nuo patirties. Pirmą kartą savo BXui kai keičiau, tai trukau vien nuimti diržą, guolius ir pompą - 6h. Po to dar pusė tiek surinkimui, tikrai buvo ką veikt :D Prieš tai buvau keitęs tik pasatui, kur iš viso tik trys škyvai ir vienas guolis (BXe dar +2 taškai, ir metkes stačiau pagal skyles, o ne su markeriu). O dar ir nuo žmogaus požiūrio priklauso, kitam geriau su šeima pabūti tuo metu. Mano tėvukas, kad ir vaizduotę ir rankas turi, gali ir prie mašinų knistis, po žigulio ir pasato atsisakė, jam maloniau su medžiu dirbti.

Orą reiktų vistiek žvilgtelt, bet beveik garantuotai tuomet būtų ir sunkesnis kūrimasis ryte, ir kažkur žarnelės drėgnos. Su Lukasu yra braujus užpompavimo procesas, tad keisti žarnelę permatoma, užorinant sistemą, visai nėra smagu, bet naudinga. Lygiai dėl to pačio bjarumo rekomenduočiau tuo pačiu keičiant siurblį pasikeisti ir kuro filtrą.



Pats aš tikrai nerizikuosiu taisytis, ne ta sritis visiškai. O va jei Tadai padėtum, būčiau dėkingas. Gal gali telefono nr į AŽ numesti?

Mano e-mail : spozela@gmail.com

_________________
Citrtoen BX Tecnic 1989m. TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2012, 04:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sauliusp rašė:
tadas1991 rašė:
Taip, ten tikrai nėra sudėtinga, automobilis juk senas ir gana paprastas.
Bet priklauso nuo patirties. Pirmą kartą savo BXui kai keičiau, tai trukau vien nuimti diržą, guolius ir pompą - 6h. Po to dar pusė tiek surinkimui, tikrai buvo ką veikt :D Prieš tai buvau keitęs tik pasatui, kur iš viso tik trys škyvai ir vienas guolis (BXe dar +2 taškai, ir metkes stačiau pagal skyles, o ne su markeriu). O dar ir nuo žmogaus požiūrio priklauso, kitam geriau su šeima pabūti tuo metu. Mano tėvukas, kad ir vaizduotę ir rankas turi, gali ir prie mašinų knistis, po žigulio ir pasato atsisakė, jam maloniau su medžiu dirbti.

Orą reiktų vistiek žvilgtelt, bet beveik garantuotai tuomet būtų ir sunkesnis kūrimasis ryte, ir kažkur žarnelės drėgnos. Su Lukasu yra braujus užpompavimo procesas, tad keisti žarnelę permatoma, užorinant sistemą, visai nėra smagu, bet naudinga. Lygiai dėl to pačio bjarumo rekomenduočiau tuo pačiu keičiant siurblį pasikeisti ir kuro filtrą.



Pats aš tikrai nerizikuosiu taisytis, ne ta sritis visiškai. O va jei Tadai padėtum, būčiau dėkingas. Gal gali telefono nr į AŽ numesti?

Mano e-mail : spozela@gmail.com

Sveiki, aš juk į AŽ buvau laišką numetęs jau antradienį. Persiunčiau į el.paštą dabar :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007