WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 14:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 13:56 
Turiu Xantia 1,9D iš pradžių kūrėsi kaip bitutė, bet palaipsniui ėmė vis blogėti, kol viena žiemos diena jos neužkūriau.
Sukt suka bet negriebia. Pastebėjau, kad dingsta tosolas, po 1l kas savaitę.
Užkūrus ant buksyro, važiuoja, o po to ir kuriasi kaip bitute, bet kol silta.
Po pusdienio šaltyje vėl tas pats. Autoservise papurske etilo i oro padavima ir užsivede, kita diena salerkos užpompavo su rankine pompa, sunkiai bet pagriebė. Kame reikalas? Kas iš gerbiamu senbuvių gal žino?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 11:27 
tai jei reikia kura uzpumpuot tai kazkur ora gaudo ir kuras dingsta... o kada keitei kuro filtra? man dabar su xm 2,1 lygiai tas pats tai ateini ryte uzpumpuoji kura nuorini su tuo varzteliu ir uzsiveda jei trumpai palieki nespeja jis isbegt, o po pusdienio vel reik pumpuot... jei niekur nesimato kad kuras varvetu tai pabandyk gal filtra pasikeist man tai sake kad gali problema jame but...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2005, 17:36 
Pas mane identiska situacija buvo su XM 2.1 TD. Gaude ora kuro sildytuvas. Pirmiausiai sudek permatomas slangas i kuro sistema ir viskas paaiskes. Gali ir filtras ora gaudyt. Silta vedasi, nes oras issivarineja. Paskui kuo ilgiau stovi, tuo daugiau jo prisikaupia. Gali ir nebuti dideliu salciu. O del tosolo, tai nezinau. Cia gal sutapimas. Pvz. pas mane tarpine buvo pramusta ir tosola valge, bet vedesi kaip bitute, kol nepradejo oro gaudyt kuro sildytuvas. Tarpine sutvarkius, situacija nepasikeite. Tai gal ziurek bega kur nors. Nes jeigu niekur nebega (o kiekiai dideli), tai gali ir pro tarpine varyti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 08 2005, 15:24 
Caras rašė:
Del tosolo tai tu pirmiausia apziurek vandens pompa nes jei varva per ja tai jos uzsikirtimas gali tureti labai skaudziu pasekmiu. Tarpines pramusimas tokiam varikliui beveik neimanomas (nebent pas tave turbo dizeliukas). Siaip dizelio uzsevidimui svrbusus dalykai mazdaug svarbos tvarkai ir pagal pasitaikymo daznuma:
pakaitinimo zvakes;
oras sistemoje;
akumuliatoriaus startinis amperazas permazas;
siurblio ankstinimo kampas neteisingas;
"sisioja" purkstukai;
nusibaiges siurblio plunzeris;


dar dadesiu kad irgi svarbus dalykas kai visi kiti veikia tai oras kuro padavimo sistemoje, nes zinau kaip pats keikiaus, ir dar tebesikeikiu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 12:28 
LaS rašė:
Jau pradeda šis tas aiškėti.
Greičiausiai tai oras sistemoje, tik klausimas iš kur ir kaip pašalinti.
Ryte prieš vesdamas mašiną atsukau kalpokėlį kuris randasi už pompavimo pūslės, išbėgo nemažai oro. Mašinos užvesti nepavyko.
Teko vėl užtraukti. Traukiant iškart nepagriebia, kol neišvaro oro iš sistemos.


Galiu visus nuraminti, bedos su mano masinike baigesi :)
kai tik pardaviau geram zmogui.
Is tiesu buvo sudegusios 4 is 4 zvakiu, jas pakeitus bent uzsivedimas susitvarke, o del tosolo nieko nezinau.
Telaimina ta zmogu dievas, kuris mano Xiusha nupirko.
Jis shventasis :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 07:13 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
rodos rašė:
Sakyk gerbiamassis, kur tas atbulinis voztuvas naudojamas, kas ji gamina, kaip jo nuejus i pard. klausti? Gal kas ant jo uzrasyta?( ...beda ta pati)


Atbulinis vožtuvas, tai vožtuvas kuris praleidžia kurą į vieną pusę. Nueik į parduotuvę ir sakyk kad reikia atbulinio kuro vožtuvo - gausi be problemų ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2005, 19:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 03 2005, 21:05
Pranešimai: 32
Miestas: Panevėžys
rodos rašė:
rodos rašė:
Dziugas rašė:
rodos rašė:
Dziugas rašė:
Pas mane buvo bėda ta, kad jei bake likdavo kuro mažiau pusės bako, starterį reikėdavo sukti išsišiepus :D. Užpumpavus su pompite griebdavo iškart, bet jei tik pastovėdavo nors valandėlę kapotą reikėjo kelt drąsiai nes nesinorėjo drožt akumą. Buvau pas Citroen atstovus UAB"Be limito". Kraipė jie galvom kas čia gali būti :roll:. Sako gaudo orą, o aš jiems sakau kad man ir taip aišku kad ora gaudo. Sakau darykit ką nors kad nerikėtų kapoto kilnoti. Tai jau buvo sumanę net kuro siurblį išardyti, bet po to persigalvojo. Vienu žodžiu 2 dienas galvojo, bet taip ir nieko nepadarė. Tai va, kokie mūsų "meistrai" specializuotam servise. Tai aš toliau ir vargau - prieš užvesdamas atidarinėjai kapotą, pompavau su pompite po to kurdavau. :cry: Žmona žadėjo daugiau su manim niekur nevažiuoti, nes jai sarmata kai reikia kiekvieną kartą prieš užvedant kelti kapota. Bet pasirodo yra ir gudrių žmonių. Vienas mano bičas sužinojęs mano bėdą net nusijuokė. Sako įsidėk prieš kuro siurblį atubilinį voštuvą ir dings bėdos. Ir ką galvojat, dabar nors ir 5 litrai bake kuriasi kaip bitutė :lol: O atbulinį voštuvą pirkau autodalių parduotuvėj ir mokėjau tik 15 litų. :D
Sakyk gerbiamassis, kur tas atbulinis voztuvas naudojamas, kas ji gamina, kaip jo nuejus i pard. klausti? Gal kas ant jo uzrasyta?( ...beda ta pati)

Tai va, Vovka tau viską paaiškino. Atbulinis vožtuvas atrodo panašiai kaip mažas plastikinis peršviešiamas kuro filtriukas. Skiriasi tuo kad jis yra mažesnis ir metalinis. Pabandyk pro jį prapūsti orą. Galėsi tik iš vienos pusės. Jį į žarnelę statyk taip kad kuras galėtų patekti į siurblį, o iš jo jau nebeištekės. Tada ir baigsis tavo bėdos :D
Na va ir bedos paibaige.30Lt.Pastaciau uz gumines pusles link siurblio.Save itikinau, kad kaltas gumines pusles atbulinis voztuvas, nes visi galimi jungimai, kuro filtro korpusas, slangeles buvo patikrinti po kelis kartus....
Per anksti apsidziaugiau.Kuo toliau, tuo labiau pradedu tiketi, kad su Citroen taip lengvai bedos nepasitraukia.Vel: kapotas - 15 x pompa - uzsiveda.. Ar gali buti, kad atbulinio voztuvo guma is s.. kauciuko? ar jau duoti i nosi pardavejams? o gal padegti Citroen ir pasikarti kaimynu akivaizdoje?ka patarsit kolegos??

Nezinau net ka patart. As tai kai isidejau atblini voztuva dingo bedos. Su tuo voztuvu vazineju apie puse metu, nuvaziavau per 5000 km

_________________
C5 2002 2l HDI 110AG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 09 2005, 20:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
rodos rašė:
rodos rašė:
Dziugas rašė:
rodos rašė:
Dziugas rašė:
Pas mane buvo bėda ta, kad jei bake likdavo kuro mažiau pusės bako, starterį reikėdavo sukti išsišiepus :D. Užpumpavus su pompite griebdavo iškart, bet jei tik pastovėdavo nors valandėlę kapotą reikėjo kelt drąsiai nes nesinorėjo drožt akumą. Buvau pas Citroen atstovus UAB"Be limito". Kraipė jie galvom kas čia gali būti :roll:. Sako gaudo orą, o aš jiems sakau kad man ir taip aišku kad ora gaudo. Sakau darykit ką nors kad nerikėtų kapoto kilnoti. Tai jau buvo sumanę net kuro siurblį išardyti, bet po to persigalvojo. Vienu žodžiu 2 dienas galvojo, bet taip ir nieko nepadarė. Tai va, kokie mūsų "meistrai" specializuotam servise. Tai aš toliau ir vargau - prieš užvesdamas atidarinėjai kapotą, pompavau su pompite po to kurdavau. :cry: Žmona žadėjo daugiau su manim niekur nevažiuoti, nes jai sarmata kai reikia kiekvieną kartą prieš užvedant kelti kapota. Bet pasirodo yra ir gudrių žmonių. Vienas mano bičas sužinojęs mano bėdą net nusijuokė. Sako įsidėk prieš kuro siurblį atubilinį voštuvą ir dings bėdos. Ir ką galvojat, dabar nors ir 5 litrai bake kuriasi kaip bitutė :lol: O atbulinį voštuvą pirkau autodalių parduotuvėj ir mokėjau tik 15 litų. :D
Sakyk gerbiamassis, kur tas atbulinis voztuvas naudojamas, kas ji gamina, kaip jo nuejus i pard. klausti? Gal kas ant jo uzrasyta?( ...beda ta pati)

Tai va, Vovka tau viską paaiškino. Atbulinis vožtuvas atrodo panašiai kaip mažas plastikinis peršviešiamas kuro filtriukas. Skiriasi tuo kad jis yra mažesnis ir metalinis. Pabandyk pro jį prapūsti orą. Galėsi tik iš vienos pusės. Jį į žarnelę statyk taip kad kuras galėtų patekti į siurblį, o iš jo jau nebeištekės. Tada ir baigsis tavo bėdos :D
Na va ir bedos paibaige.30Lt.Pastaciau uz gumines pusles link siurblio.Save itikinau, kad kaltas gumines pusles atbulinis voztuvas, nes visi galimi jungimai, kuro filtro korpusas, slangeles buvo patikrinti po kelis kartus....
Per anksti apsidziaugiau.Kuo toliau, tuo labiau pradedu tiketi, kad su Citroen taip lengvai bedos nepasitraukia.Vel: kapotas - 15 x pompa - uzsiveda.. Ar gali buti, kad atbulinio voztuvo guma is s.. kauciuko? ar jau duoti i nosi pardavejams? o gal padegti Citroen ir pasikarti kaimynu akivaizdoje?ka patarsit kolegos??


tada pabandyk siurbli parodyti meistrams ir tikrai bedos baigsis......

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007