WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 06:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 17 2012, 22:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
Sveiki gerbiamieji,

perverciau visas temas esancias "Technineje pagalboje" "Dyzeliniai varikliai", deja identiskos problemos savajai neradau, tad drisau prisiregistruoti ir sukurti nauja tema.

taigi nuo pradziu:

variklis 2.0HDi 66kw, Siemens sistema

automobiliui pastovejus per nakti, ryte tenka gerokai pasukti starteriu kol uzsikuria, uzkurus, galima gesint, kurt is naujo viskas ok, kaip ir visa likusia diena vazinejant.

1. ok, pirma mintis zvakes, zvakes patikrinam, viskas ok.
2. pakaitinimo rele.. patikrinam, pakaitinimo rele sudirba (klakteli), atrodytu viskas ok.
3. pajungus diagnostika, klaidu jokiu nera, darom testa zvakem/relei, sudirba, viskas ok.
4. "meistrai" sako, siurblys nesukelia slegio..ok vel rytas, nekurtai masinai jungiam kompa, kuriam, ziurim slegius.. diagnostika rodo viska ok. Masina sunkiai uzsikuria.
5. "meistrai" - akumas, ok... akumas tai akumas.. dedam nauja akuma, vel rytas, vel rezultatas toks pat.
6. ziurim giliau, galvoju seda kazkur kuras, viena ryta pries uzkuriant paminkau "kriause", uzpumpuoju dyzeli, kuriu.. rezultatas toks pat. taciau pumpuojant kriause matau keleta burbuliuku sistemoje.
7. kadangi pirma mintis, jog gaudo ora per kuro filtro korpusa, pakeiciama apatine korpuso dalis, naujas kuro filtras + gu,ine tarpinele. Vel laukiu kito ryto, pries kuriant ziuriu i slangutes (gamykliskai permatomos), uz kuro filtro link kriauses yra oro burbuliukas, na bandau kurt.. rezultatas toks pat.

8. "meistrai" - pabandom pastatyt masina su priekiu zemyn, zinosim del kuro nusedimo.. na ok, statom ant rampos, masinos priekis zemyn.. ryte kuriam, rezultatas ciut geresnis, bet pakankamai sunkiai uzsikuriam.
9. "meistrai" - purkstukam ata, na.. ata tai ata..ziurim purkstuku nupylima, saltam , nekurtam motorui... viskas gerai, purkstukus atmetam.
10. kadangi seda kuras ir problemos nerandam, pradedu labiau galvot pats.. statom voztuveli pries kriause, ryte ziuriu del oro burbuliuku.. tie patys burbuliukai uz kuro filtro link kriauses. Nesivedam lengvai.
11. perstatom voztuveli is vietos (pries kriause) i vieta, uz kriauses (t.y. tarp kriauses ir kuro filtro). Ateinu ryte..rezultatas toks pat, masinos lengvai neuzkuriu.
12. siandienos pasiulymas.. visgi imt lauk purktukus, vezt tikrint ir ziuret ar viskas ok.
Na..reikia tai reikia, kaip ir sutariau ryt imt lauk purkstukus.. kadangi automobilis sau :) uzsakiau orginalias varines saibeles po purkstukais,bei orginalius sandariklius uz ju.

Taciau..stoviu lauke, melynom ausim pries dirbancia masina ir galvoju ar tikrai tame problema?..nenoriu tiket, kad purkstukuose beda, kai vis matau ora kuro sistemoje.

mane neramina da ir tai, kad uzkurtam automobiliui ir stovinciam voztuveliui tarp kriauses ir kuro filtro, as spaudau kriause, kuri spaudosi pakankamai lengvai (atrodo, tai normalu) as matau kuro sistemoje oro mazus burbuliukus ir tarp voztuvelio ir kuro filtro, ir tarp kuro filtro ir siurblio..ir net per gristamaja slangute.
Ir tie oro burbuliukai buna kai atleidziu suspausta kriause. T.y. nuspaudimo metu ir nuspaustai kriausei esant burbuliuku nesimato, tik atleidziu kriause, ji pradeda siurbtis dyzelio ir matau minetuose vietuose mazus oro burbuliukus.

Tai klausimas tiems, kurie visgi baige skaityt visa ta litanija... kokios idejos? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 00:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Kolega ish peu peu klubo vargo su tokia pat problema, dejo jis filtra nuo merso panashu i toki
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1077950054
bo senasis nesandarino kazhkur. Elementarus paprastas 2 pajungimu kuro filtras su korpusu, metalinis uzhvalcuotas, su 2 vamzdeliais ant 8 zarneles atrodo.. perdarinejo sistema kuro ties filtru. kiek zinau problema isisprende.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 08:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Neblogai litanija sudėliota, bet neradau aprašyto internetiniams šamanams žinoti būtino dalyko: kuriant variklį, kokios spalvos dūmas iš duslintuvo eina, ir ar išvis koks dūmas tuo metu yra? Ir ar užkurtas variklis truputį nepačiaudi, nepakosėja, nepadūmina pvz. pilkai ar juodai? :roll:

Bet kad problema ne oro gaudyme, gan aiškiai rodo šisai tekstas:
Edo rašė:
viena ryta pries uzkuriant paminkau "kriause", uzpumpuoju dyzeli, kuriu.. rezultatas toks pat.

Purkštukai? Gal, bet spėliojant reikia žinoti, kaip ten reikaliukai su dūmais kuriant, ir ar nebūna kokių cirkų (padūmyjimų, pačiaudėjimų) ir vėliau, varikliui jau veikiant bei gaunant apkrovas. Drūtai abejoju purkštukų versija.
Akumas? Jei jau starterį jis ilgai ir aktyviai suka, galima atmesti iš karto.
Žvakės? Statau šįkart už žvakes. Jei jos tikrintos kaip priklauso, t.y. išsuktos ir ant bendros šynos, ir tikrai tolygiai visos kaista, jas galima atmesti. Bet jei jos tikrintos tik testeriu, neišsuktos- "meistrams" reiktų per nagus; per nagus...
Slėgio reguliatorius?... :roll: Simptomai gan panašūs, bet jei jau
Edo rašė:
nekurtai masinai jungiam kompa, kuriam, ziurim slegius.. diagnostika rodo viska ok.
, tai jis ne prie ko.
Vasarinė saliara, su ant filtro nusėdusiais sustingusiais parafinais?... Gal, bet inetu to mes nenustatysim. O ir rašyta, kad problema gan sena; dar visai neseniai lauke pliusinė temperatūra buvo. Todėl variantas turbūt atmestinas...

Tikrink darsyk žvakes :!: Išsuktas, ir ant bendros šynos. Jei jau visos tikrai OK, jei kaitinimo relė ne vien suklaksi, bet ir leidžia vizualiai patikrinti, kaip tos pajungtos žvakės kaista ir ar tikrai kaista, tik tada verta lįsti prie purkštukų. Antraip, purkštukų lupimas (ir pasėkoje tikėtinas jų remontas ar keitimas) bus pinigai į balą.

Yra dar vienas įtariamasis, "kompresija" jisai vadinasi, bet jį žiūrėčiau ant paties galo, jei tepalai laiku keičiami buvo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 09:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
Dekoju uz atsakymus. Bandysiu detalizuoti:

Del dumu yra taip, dumingumas priklauso nuo to, kiek ilgai tenka sukt starteriu, t.y. jei uzgriebe greiciau, dumu, kaip ir nesimato ( yra naturalus dumas, kadangi lauke minusine temp.), taciau jei ilgokai suku starteriu,, uzkurus ismeta baltos spalvos dumelio kamuoliuka, ir toliau dirba graziai, be didesnio pastebimo dumingumo.

Tik uzkurus, keletai sekundziu yra sioks toks variklio pasipurtymas, taciau galvoju, kad jis del esanciu burbuliuku sistemoje, nes jiems dingus, variklis dirba graziai, tolgygiai.

Sakai paminkius kriausike prisisiurbia tiek kuro, kad isvarinejamas oras.. na nezinau.. kur tam orui dingt? manau kas jis lieka, juk jei traukia ora, bet nebega dyzelis, skylute turetu buti tiek maza, kad kelis kart papompavus kriause, tikrai oro neisvarinesi.

Vasarine saliarka tmetam, kadangi automobilis isigytas gruodzio viduryje, su kebulo defektais is De. Nuo to laiko pravaziuota jau ~3,5k km, visada pilama is Nestes.

Zvakes ghm...
pirma karta zvakes tikrino tiesiog su signaline lempute.. ant visu zvakiu dege :) Kai sakiau, patikrinam dar karta tik normaliai..tada tikrino su testeriu... sake visos ok..
Taip, tikrai nebuvo isimtos zvakes ir netikrintos per bendra shyna.. manau net siandiena tai galima butu patikrinti.

Beje, idomu.. dar karta au signaline lempute tikrinom tada kai masina jau buvo kurta.. logiskai mastant zvakiu pakaitinimas bent minimaliai sudirbt turi net siltam varikliui esant.. o pas mane:
ijungiu degima, signaline lempute nerodo zvakiu suveikimo, nors skydelyje pakaitinimo spyruoklyte matau. Uzkuriu masina, uzsidega signaline lempute, vadinasi kaitina zvakes, uzkurtai masinai. Kiek ilgai, negaliu atsakyt, nes nusibodo laukt, kol ji uzges.
Po diskusijos gavau paaiskinima, kad uzkurimo metu nepakaitina, todel, kad jau buvo kurta masina ir kurenta keleta minuciu, o uzkurus kaitina del to, kad butu geresnis kuro sudegimas ir visu tu ekologiniu reikalavimu....

Kompresija, lyg ir noreciau atmesti.. automobilis, kad ir 9 metu, bet vaziaves 196kkm., is principo dar maziausiai tiek turetu vaziuot :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 10:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
[img][IMG]http://img207.imageshack.us/img207/6825/307hdi.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]

siuo metu "voztuvelis" uzdetas sioje vietoje. Mazus oro burbuliukus matau 3-4-5 slangutese.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 10:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
kelis kartus turejau jau tokia beda su 2,0 hdi, abu kartus issisprende pakaeitus zvakes, tu minimaliu burbukiuku/putu buna praktiskai visada

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 10:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
as nesoku i akis, ir neneigiu, gal but zvakes.. bet klausimas del ju man kyla del to, kad viena savaitgali masina prastovejo servise , kuriame 18-20 silumos ir 1dieni atejus ja kurt, situacija visiskai tokia pati...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 11:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Edo rašė:
Sakai paminkius kriausike prisisiurbia tiek kuro, kad isvarinejamas oras..
Aš niekur nesakiau, kad tas oras "išvarinėjamas" :) . Paprasčiausiai, jei jau su kriaušike papumpuota, vadinasi, siurblys jau pumpuoja saliarą (siurblyje nebe vakuumas), o nebe išretintą orą. Keli variklio abarotai (tarkime, starteriu pasukus porą sekundžių)- ir viskas; oras iš siurblio pilnai išpumpuotas, ir variklis gauna vien saliarą. Privalo kurtis, jei kitkas tvarkoje. Keli ten vis ateinantys oro burbuliukai muzikos neužsakinėja; variklis net nepastebi, kaip juos suvartoja.
Edo rašė:
jei ilgokai suku starteriu,, uzkurus ismeta baltos spalvos dumelio kamuoliuka, ir toliau dirba graziai, be didesnio pastebimo dumingumo.
Paprastai tai rodo į žvakes, purkštukus arba kompresiją. Labiausiai į žvakes... :roll: Keista tik, kad tasai kūrimo laikas nėra visada daugmaž vienodas. Ar nebandėte pažaisti; kurti šaltą variklį (sukti starterį) gerokai vėliau, nei užgęsta žvakių kaitimo indikacinė lemputė? T.y. kai jau žvakių kaitinimas atsijungia, akivaizdžiai klakteli kaitinimo relė, ir lemputės skydelyje sušvinta kiek ryškiau? Pabandykit. Tuo pačiu matuojant įtampą ant žvakių, kad įsitikinti, jog jos ją gauna (dviese, suprantama). Tas nieko nekainuoja, o gali daug kas paaiškėti.
Edo rašė:
Kompresija, lyg ir noreciau atmesti.. automobilis, kad ir 9 metu, bet vaziaves 196kkm., is principo dar maziausiai tiek turetu vaziuot :)
Amžius, kaip ir kilometražas, kompresijai ne rodiklis. Užtenka 10-20kkm pravažiuoti su ženkliai prastesnės nei priklauso kokybės tepalu (ar kad ir gero tepalo nekeisti pvz. 3x ilgiau nei priklauso), ir kompresija gali pasakyti "adios".
Edo rašė:
prastovejo servise , kuriame 18-20 silumos
Jie ten ką; milijonieriai, kad net savaitgaliais, kai niekas nedirba, tokią temperatūrą palaiko? :mrgreen: Nemanau, kad yra tikrai taip.

Visvien rekomenduoju pirma galutinai išsiaiškinti su žvakėmis, prieš lendant kažkur giliau.

Tiesa; o ar pas tą 66kW Zymensą bake nestovi siurbliukas? :roll: Suabejojau; neatsimenu. Dėstau viską taip, lyg jo nebūtų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 12:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
hdi zvakes iki -5C tikrai nereikalingos, kuriasi ir su jom ir be ju vienodai gerai.
badymui pajungciau tiesiai kur is bakelio ir siurbli. Lai padirba ir palieki iki atsals nusistoves. tada bandai kurti

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 12:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Gal aš ir ne į temą, bet ar tikrinote, ar ateina įtampa iš pakaitinimo relių? Aš pats neseniai vargau su savo renuške. Žvakes keičiau, bet niekas nepagerėjo. Pagaliau kažkam atėjo į galvą patikrinti ar ateina įtampa iš relių (pas Espace jos dvi). Ir pasirodė, kad įtampa ateina tik iš vienos. Tad kaitindavo tik dvi žvakes. Ta neveikianti relė taip pat klaksėjo, bet jos tvirtinimas buvo sulūžęs ir normaliai nesujungdavo kontakto.

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 14:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
buvo rasyta
Edo rašė:
2. pakaitinimo rele.. patikrinam, pakaitinimo rele sudirba (klakteli), atrodytu viskas ok.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 14:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
hdi zvakes iki -5C tikrai nereikalingos
...su sąlyga, jei kompresija neišsilaksčiusi. Šnekam tai ne apie šviežią, ir ne apie senai vienose rankose esančią mašiną. Velniaižin, kame ten šaknys. Bet pradėti nuo žvakių- pigiausias kelias. Net ir trūkstant kompresijos, jos tą kažkiek kompensuoja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 16:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 17 2012, 22:39
Pranešimai: 7
proffanas rašė:
Paprastai tai rodo į žvakes, purkštukus arba kompresiją. Labiausiai į žvakes... :roll: Keista tik, kad tasai kūrimo laikas nėra visada daugmaž vienodas. Ar nebandėte pažaisti; kurti šaltą variklį (sukti starterį) gerokai vėliau, nei užgęsta žvakių kaitimo indikacinė lemputė? T.y. kai jau žvakių kaitinimas atsijungia, akivaizdžiai klakteli kaitinimo relė, ir lemputės skydelyje sušvinta kiek ryškiau? Pabandykit. Tuo pačiu matuojant įtampą ant žvakių, kad įsitikinti, jog jos ją gauna (dviese, suprantama). Tas nieko nekainuoja, o gali daug kas paaiškėti

Visvien rekomenduoju pirma galutinai išsiaiškinti su žvakėmis, prieš lendant kažkur giliau.


Na ka.. sios dienos "testas"...kadani lauke garantuotas minusas, bandom Jusu mineta varianta.
T.y. kolega stovejo su kontroline lempute "ant" zvakiu, o as sukau rakteli ir stebejom. Pasukus rakteli, kontrolke uzsidega, kaip ir skydelyje spiruoklyte. Vadinasi zvakes kaitinamos, itampa iki ju ateina. mSpyruoklyte uzgesta, zvakes dar lieka kaitinamos 2-3 sec (apytiksliai) ir uzgesta kontrolke, vadinasi pakaitinimas baigesi.
Pries kuriant padariau 3 tokius pakaitinimus ir masina uzsikure vos 3apsisukimus padarius. Duok die, taip kurtusi visada, nesukciau galvos del visokiu burbuliuku, kuriu siuo metu praktiskai nebuvo.

Rytojaus planai, is pacio ryto, "toki" pakaitinima padaryt viena karta ir kurt, ziuret kas bus, na ir bandyt traukt lauk zvakes, palikt pajungtas ant synos, kazkaip prie kiekvienos is ju jungt minusa ir ziuret, kaip realybeje jos kaitina.
Tik bijau del rezultato, nes visa tai reikes daryt servise, kuriame tikrai +sine temperatura.

proffanas rašė:
Tiesa; o ar pas tą 66kW Zymensą bake nestovi siurbliukas? :roll: Suabejojau; neatsimenu. Dėstau viską taip, lyg jo nebūtų.


Taip, cia Siemens sitema, joje nera bake siurbliuko.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 17:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
zvakiu patikrinimas-pakeitimas paprastesne ir greitesnes procedura nei cia rasynejimas ir kurinejimas savaite. Atvaryk man pakeisiu zvakes jei nelyja slapdriba nedrebia ir lauke galiu ta padaryt kur nebus pliuso. Bet jei zvakes neveikia, tai keiciant skirtumo ner kokioj temp keiciamos, nes vistiek atvarysi masina kol pakeis zvakes ji nespes atsalti

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2012, 20:03 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
zvakiu patikrinimas-pakeitimas paprastesne ir greitesnes procedura nei cia rasynejimas ir kurinejimas savaite. Atvaryk man pakeisiu zvakes jei nelyja slapdriba nedrebia ir lauke galiu ta padaryt kur nebus pliuso. Bet jei zvakes neveikia, tai keiciant skirtumo ner kokioj temp keiciamos, nes vistiek atvarysi masina kol pakeis zvakes ji nespes atsalti

O tu zvakes ant shilto variklio keiti?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007