Xantivas rašė:
Pas mane ir ta pati problema,variklis toks pats,siurblys irgi bosch,auto 94m,kai ilgiau pastovi ir pilnai atsala variklis,uzvedus visas kalatojasi,atrodo kad pora cilindru nedirba,dumina arsiau T70,kai biskuty apsyla tada viskas kuo pukiausiai,dirba kaip laikrodukas,dumo nepamatysi,kompresija gera,zvakes visos naujuteles,rele zvakiu pakaitinimo dirba gerai,man irgi buvo mineje kad gali gaudyti ora,pazystamo pezo boxeryje ta pati problema buvo,rado kad slangele suaizejus kuro kur nuo pompukes eina,pakeite ir dingo problema.Beda maza,kad slangeles juodos ir nepermatomos,reiks det koky laikinai gala permatomos slangeles,ir tada stebet ar eina burbuliukai,jei taip reiks ieskot pro kur ora gaudo. Cia gal klausimas ne y tema,vaziuojant 90km/h bandant lenkt masina toks yspudis kaip ribotuvas veikia ir neleidzia kelt apsuku,apsukos kyla bet jau labai vangiai,bet tik viena karta 130km/h pavyko paspaust,daugiau ane,pedalo eigos yra daugiau nei puse bet masina visai nenori palekt greiciau. Gal degimas blogas,o gal pati masina buka nors 68kw turetu smagiai vaziuot,iki kokiu 60km/h ne masina o raketa,bet toliau tai bijau kad koks parpalietas is paskos neaplenktu
Kas del ejimo tai as ta pati turiu. Velkasi sunkiai, bet bent jau zinau kad kuras dega nesmarkiai. 5 metus jau su ja vazineju. Trauka a nei didejo a nei mazėjo. Toks jausmas, kad tie 68kW tiek ir tegali. Buvau mazda nuomai paemes. 10-12 litru kureno. Labai nesmagu kai su dyzeliu tokius kiekius degini.
_________________
ex-

Xantia 1.9 TD, 96', BREAK

C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'