WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 17:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Istorija liūdna. Pasitikrinau motora CP servise prieš ziemą. Kompresija - norma. Žvakės - norma. Siurblys turėjo drožliu kažkur ten prikaupęs, tai paminejo, kad ilgai nebetemps jau. Užkaites motoras dūma baltą mesdavo, ilgiau laisvom padirbęs. Paankstino degimą man. Susitvarkė. Dirbo motoras labai gražiai tik po degimo korekcijos vestis keistai pradejo šalčiam atejus. Ryte reikia pasukt kokias 20 sec kol užsipurto ir dirba be starterio pagalbos. Na ir prieš keletą dienų ėmė ir neberodo gyvybės. Suka startertis labai lengvai. Dūmelis truputi ruksta bet nesikuria išvis. Pakeičiau žvakes. Niekas nepasikeite. Nuleidau siurbli žemyn (sakau gal bent kažkas pasikeis) - nieko.

Daugiau neturiu apie ką mastyt. Tiek daug neesu i motora lindęs.

Help :?

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 17:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Dar papildysiu tuo kad lemputė ''vanduo kuro filtre'' užsižiebdavo kartais trumpam. Atidariau filtra o ten nesimato jo.

Kurimosi bėda budavo tik ryte. Puse dienos pastovėjusi visvien užsikurdavo gražiai.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 17:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Ersha rašė:
Dar papildysiu tuo kad lemputė ''vanduo kuro filtre'' užsižiebdavo kartais trumpam. Atidariau filtra o ten nesimato jo.

Kurimosi bėda budavo tik ryte. Puse dienos pastovėjusi visvien užsikurdavo gražiai.

Tai del to uzsiziebimo kurtusi vistiek,oro negaudo niekur,nebandei su kriauše pumpuot prieš kurdamas

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 17:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Ersha rašė:
Dar papildysiu tuo kad lemputė ''vanduo kuro filtre'' užsižiebdavo kartais trumpam. Atidariau filtra o ten nesimato jo.

Kurimosi bėda budavo tik ryte. Puse dienos pastovėjusi visvien užsikurdavo gražiai.

Tai del to uzsiziebimo kurtusi vistiek,oro negaudo niekur,nebandei su kriauše pumpuot prieš kurdamas



Kaiptik tą rytą kai neužsikūre pūstelėjau su pompa nors niekad to nedarydavau. Keleta paspaudimu išeina padaryt. Dabar pumpavau dar ir kažkoki cypimą girdejau siurblio zonoj. Ar viduj ten, ar išorėj sunku pasakyt. Chamutus suveržiau.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 17:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Tai gal siurblys jeigu jau buvo itarimas,o atlaisvink nuo forsunkes kurios nors vamzduka paziurek ar spaudima sukelia

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 18:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Tai gal siurblys jeigu jau buvo itarimas,o atlaisvink nuo forsunkes kurios nors vamzduka paziurek ar spaudima sukelia



Reikes paziuret ryt.

Na bet neitiketina kad siurblys be kaprizu dirbantis gali taip po nakties uzlinkt. Butu dumai metesi. Ar dirbtu jau prastai motoras. Jokiu pokyciu nebuvo. Itarima turiu dar kad dirzas persoko man. O kaip tada tikrint? Forsunke issukt ir ziuret auksciausia momenta cilindro? Tuomet kuras turi purstelt, kaip suprantu.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 19:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Diržas tikrinamas susistačius škyvus ant žymių, iš akies nepatikrinsit. Suka juk ir velenėlį, ir siurblį. Ir abejotina, retai tie diržai šokinėja...
Pirma tikrinčiau, ar žvakes pasiekia elektra, o siurblį - kuras, ir ar jis nenusėda (jei jau sakėt, kad girdisi garsai, įsitikinkit, kad tikrai viduje). Jei jau visai nieko - galima bandyt pasukiot degimą pirmyn atgal, gal CPininkai labai jau nepataikė ir dabar pašalus nebepatiko jam... Bet, kaip supratau, tai jau bandėt pats?
Tiesa, yra dar vienas niuansas - patikrinkit gesinimo vožtuvo laiduką.
Tada dar bandyčiau užvesti ant šniūro ir jei vesis - žiūrėti, kiek tai trunka laiko. Be žvakių turi kurtis gana greitai, sakykim per pirmas dešimtis metrų, max iki šimto, jei sėdęs kuras - būna ir kilometro prireikia...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 21:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Diržas tikrinamas susistačius škyvus ant žymių, iš akies nepatikrinsit. Suka juk ir velenėlį, ir siurblį. Ir abejotina, retai tie diržai šokinėja...
Pirma tikrinčiau, ar žvakes pasiekia elektra, o siurblį - kuras, ir ar jis nenusėda (jei jau sakėt, kad girdisi garsai, įsitikinkit, kad tikrai viduje). Jei jau visai nieko - galima bandyt pasukiot degimą pirmyn atgal, gal CPininkai labai jau nepataikė ir dabar pašalus nebepatiko jam... Bet, kaip supratau, tai jau bandėt pats?
Tiesa, yra dar vienas niuansas - patikrinkit gesinimo vožtuvo laiduką.
Tada dar bandyčiau užvesti ant šniūro ir jei vesis - žiūrėti, kiek tai trunka laiko. Be žvakių turi kurtis gana greitai, sakykim per pirmas dešimtis metrų, max iki šimto, jei sėdęs kuras - būna ir kilometro prireikia...

Mazai tiketina kad peršoko,nors patikrint nieko nekainuoja ir tuo paciu pamatysi kaip dirzas atrodo

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 22:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Diržas tikrinamas susistačius škyvus ant žymių, iš akies nepatikrinsit. Suka juk ir velenėlį, ir siurblį. Ir abejotina, retai tie diržai šokinėja...
Pirma tikrinčiau, ar žvakes pasiekia elektra, o siurblį - kuras, ir ar jis nenusėda (jei jau sakėt, kad girdisi garsai, įsitikinkit, kad tikrai viduje). Jei jau visai nieko - galima bandyt pasukiot degimą pirmyn atgal, gal CPininkai labai jau nepataikė ir dabar pašalus nebepatiko jam... Bet, kaip supratau, tai jau bandėt pats?
Tiesa, yra dar vienas niuansas - patikrinkit gesinimo vožtuvo laiduką.
Tada dar bandyčiau užvesti ant šniūro ir jei vesis - žiūrėti, kiek tai trunka laiko. Be žvakių turi kurtis gana greitai, sakykim per pirmas dešimtis metrų, max iki šimto, jei sėdęs kuras - būna ir kilometro prireikia...



2 klausimai iš čia tamstai.

Kur rast gesinimo vožtuvo laiduką?

Minėtas reiškinys ''kuras nusėda''. Kas tai?

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 22:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ersha rašė:
tadas1991 rašė:
Diržas tikrinamas susistačius škyvus ant žymių, iš akies nepatikrinsit. Suka juk ir velenėlį, ir siurblį. Ir abejotina, retai tie diržai šokinėja...
Pirma tikrinčiau, ar žvakes pasiekia elektra, o siurblį - kuras, ir ar jis nenusėda (jei jau sakėt, kad girdisi garsai, įsitikinkit, kad tikrai viduje). Jei jau visai nieko - galima bandyt pasukiot degimą pirmyn atgal, gal CPininkai labai jau nepataikė ir dabar pašalus nebepatiko jam... Bet, kaip supratau, tai jau bandėt pats?
Tiesa, yra dar vienas niuansas - patikrinkit gesinimo vožtuvo laiduką.
Tada dar bandyčiau užvesti ant šniūro ir jei vesis - žiūrėti, kiek tai trunka laiko. Be žvakių turi kurtis gana greitai, sakykim per pirmas dešimtis metrų, max iki šimto, jei sėdęs kuras - būna ir kilometro prireikia...



2 klausimai iš čia tamstai.

Kur rast gesinimo vožtuvo laiduką?

Minėtas reiškinys ''kuras nusėda''. Kas tai?

Kuras nusėda - vamzdelis, šlangelės, filtro korpusas, retais atvejais pats siurblys, grįžtamosios žarnelės ant purkštukų, grįžtamoji žarnelė ir vamzdelis... Kai kažkuriame iš šių mazgų atsiranda bent menkas nesandarumas ir patenka oro, kuras bestovint pernakt subėga iš kuro magistralės žemyn į baką. Va tada galima sukti variklį, kiek tik nori - nesikurs, kol siurblys nepakels kuro nuo bako iki pat savęs. O tai jis daro lėtokai, nes jis skirtas dideliam slėgiui, o ne debitui. Tokiu atveju užpompavus pompa (jeigu siurblys BOSCH, ir, aišku, jei pati pompa, ir vožtuvas josios veikiantys), turėtų kurtis per max 10s.
Šitom Xantijom ypač mėgsta prakiurti kuro filtro korpusai ties tarpinėm ir sujungimais.

Gesinimo vožtuvo laidukas ateina į gesinimo vožtuvą, kuris yra įsuktas į patį siurblį ir atrodo maždaug taip: Paveikslėlis

Įjungus masę jame turi atsirasti 12V ir kontaktas būti geras. Galima patikrinti atjungus tą laiduką, įjungus masę ir rankomis liečiant laiduką prie to kontakto - turi gerai gan garsiai spragtelti pats vožtuvas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2013, 20:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Na ka,vyrai :) Kurenasi dyzelis jau. :appl:

Buvo laidelis trecios zvakes nusimetes. :bum: Kaip supratntu ten maitinimas ateina kaiptik i ja ir poto i kitas pasiduoda. Temstant susukiojau ir nepamaciau, kad jis kabaliuoja apacioj. Uzdejau siryt ir iskart uzsisuko. Visgi mano dyzelis be zvakiu a nei krust.

Aciu visiem uz rekomendacijas!!

Beje. Siurblys buvo nuleistas mano vakar zemyn.. Motoras dirbo svelniau bet dumino kaip velnias. Teko kelt i virsu. Dabar jau kalena voztuvai ir darbas kietesnis. Bandziau viduriuka gaudyt keldamas ir gazuodamas tuomet. Ten eiga pasukimo nedidele. Ar turi reiksmes koks milimetras keliant siurbli? As ji uzlauziau iki galo. Gal vertetu smulkmeniskiau paieskot optimalaus tasko :?:

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 23 2013, 09:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Ersha rašė:
Na ka,vyrai :) Kurenasi dyzelis jau. :appl:

Buvo laidelis trecios zvakes nusimetes. :bum: Kaip supratntu ten maitinimas ateina kaiptik i ja ir poto i kitas pasiduoda. Temstant susukiojau ir nepamaciau, kad jis kabaliuoja apacioj. Uzdejau siryt ir iskart uzsisuko. Visgi mano dyzelis be zvakiu a nei krust.

Aciu visiem uz rekomendacijas!!

Beje. Siurblys buvo nuleistas mano vakar zemyn.. Motoras dirbo svelniau bet dumino kaip velnias. Teko kelt i virsu. Dabar jau kalena voztuvai ir darbas kietesnis. Bandziau viduriuka gaudyt keldamas ir gazuodamas tuomet. Ten eiga pasukimo nedidele. Ar turi reiksmes koks milimetras keliant siurbli? As ji uzlauziau iki galo. Gal vertetu smulkmeniskiau paieskot optimalaus tasko :?:

Artistas :) :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 23 2013, 10:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kaip ir rašiau, įsitikint, kad žvakėm užtenka elektros

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007