Ersha rašė:
tadas1991 rašė:
Diržas tikrinamas susistačius škyvus ant žymių, iš akies nepatikrinsit. Suka juk ir velenėlį, ir siurblį. Ir abejotina, retai tie diržai šokinėja...
Pirma tikrinčiau, ar žvakes pasiekia elektra, o siurblį - kuras, ir ar jis nenusėda (jei jau sakėt, kad girdisi garsai, įsitikinkit, kad tikrai viduje). Jei jau visai nieko - galima bandyt pasukiot degimą pirmyn atgal, gal CPininkai labai jau nepataikė ir dabar pašalus nebepatiko jam... Bet, kaip supratau, tai jau bandėt pats?
Tiesa, yra dar vienas niuansas - patikrinkit gesinimo vožtuvo laiduką.
Tada dar bandyčiau užvesti ant šniūro ir jei vesis - žiūrėti, kiek tai trunka laiko. Be žvakių turi kurtis gana greitai, sakykim per pirmas dešimtis metrų, max iki šimto, jei sėdęs kuras - būna ir kilometro prireikia...
2 klausimai iš čia tamstai.
Kur rast gesinimo vožtuvo laiduką?
Minėtas reiškinys ''kuras nusėda''. Kas tai?
Kuras nusėda - vamzdelis, šlangelės, filtro korpusas, retais atvejais pats siurblys, grįžtamosios žarnelės ant purkštukų, grįžtamoji žarnelė ir vamzdelis... Kai kažkuriame iš šių mazgų atsiranda bent menkas nesandarumas ir patenka oro, kuras bestovint pernakt subėga iš kuro magistralės žemyn į baką. Va tada galima sukti variklį, kiek tik nori - nesikurs, kol siurblys nepakels kuro nuo bako iki pat savęs. O tai jis daro lėtokai, nes jis skirtas dideliam slėgiui, o ne debitui. Tokiu atveju užpompavus pompa (jeigu siurblys BOSCH, ir, aišku, jei pati pompa, ir vožtuvas josios veikiantys), turėtų kurtis per max 10s.
Šitom Xantijom ypač mėgsta prakiurti kuro filtro korpusai ties tarpinėm ir sujungimais.
Gesinimo vožtuvo laidukas ateina į gesinimo vožtuvą, kuris yra įsuktas į patį siurblį ir atrodo maždaug taip:

Įjungus masę jame turi atsirasti 12V ir kontaktas būti geras. Galima patikrinti atjungus tą laiduką, įjungus masę ir rankomis liečiant laiduką prie to kontakto - turi gerai gan garsiai spragtelti pats vožtuvas
