WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 00:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2013, 00:10
Pranešimai: 6
Taigi nusipirkau dyzelini automobili. Visą gyvenimą važinėjau subenzininiais automobiliais. Ir va iškilo toks klausimas kaip veikia dyzelinio variklio akseleratorius?:D skaičiau daugstraipsnių ir pantačiau vistiek liko daug neaiškumų. Pagal mano supratimą,kuris susiformavo tik šiandien:D(tikriausiai klaidingas) Dyzelinio variklio akseleratorius veikia per aukšto slėgio kuro pompą. I pradžiųkuras siurbiamas elektrinio siurblio kuris yra bake ir tada paduodamas į aukšto slėgio siurblį.(kaip supratu šis suskirstytas į dvi dalis. į aukšto slėgio ir žemo) pirmiausia kuras patenka įkrumpliaratinį siurblį.(žemesnis slėgis ir tada nebesuprantu.:D selenoidas praleidžia tam tikrą kieki kur į aukto slėgio plundžerinį siurblį ar kaip, ar iš to plundžerinio siurblio koks nors selenoidas praleidžia kurą į purkštukus.(suprantu, kad į siurblį ateina info iš ECU kuris registruoja akseleratoriaus paspaudimo lygį) Prašau pataisyti mane, nes tikrai žinau kad mano nerišliame aprašyme yra daug neatitikimų. Ačiū žmonėms kurie perskaitys ir netingės paaiškinti:)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 08:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Labas,

Neesu žinovas, bet tu labai užsiciklinai ties siurbliu. Jis tik kuro slėgį sudaro, reikalingą paduoti purkštukams. Toliau ECU valdo purkštukus, priklausomai nuo sistemos, įpurškia nuo 1 iki 5 (ar daugiau) kartų tam tikrą kiekį kuro. Tas kiekis ir įpurškimo momentas valdomas ECU ir priklauso nuo daugelio veiksnių, išskaičiuotų ECU: apsukos, akseleratoriaus potenciometras, oro srautas, variklio ir aplinkos temperatūra. Gal dar ką pamiršau - kas nors labiau žinantis patikslins.

Mantas

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 09:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
apie kokios konstrukcijos (naujumo) dyzelines sistemas diskutuojate isvis?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 09:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Kadangi kalba vyksta apie du siurblius, įtariu, jog apie HDi.
ECU kurą dozuoja taip:
1. Nuskaito pedalo padėtį pagal procentus, palygina lentelę (apsukos x pedalo padėtis) ir gauna norimą dozuoti kuro kiekį.
2. Nuskaito išmatuotą oro kiekį iš oro srauto matuoklės, palygina lentelę (apsukos x oro srautas) ir gauna galima tuo metu išdozuoti kuro kiekį (kad nedūmintų).
3. Nuskaito įvairius temperatūrinius daviklius, palygina vertes lentelėse ( apsukos x temperatūra) ir gauna tuo metu ne/apribotą kuro kiekį.
4. Palyginą gautą užduotą kuro kiekį su galios ribotuvu (apsukos x maksimalus kuro kiekis), pasirenka mažiausią vertę.
5. Nustato kuro slėgį pagal lentelę (išduozuojamas kuro kiekis x apsukos).
6. Nustato pirminio ir pagrindinio išpurškimo momentą pagal lentelę (kuro kiekis x apsukos).
7. Nustato reikia išpurškimo laiką, reikalinga išpurkšti užduotą kuro kiekį pagal lentelę (kuro slėgis x kuro kiekis).
8. Siunčia purkštukams elektrinius impulsus nustatytu metu ir nustatyta trukme.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 14:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2013, 00:10
Pranešimai: 6
Taip, omenyje turėjau Hdi variklį. Tai jei gerai supratau aukšto slėgio kuro siurblys visteik reguluoja kuro kiekį taip? Ar tiesiog kai nuspaudi akseleratoriuas pedalą kompas apdorojęs visą info iš visų daviklių purkštukus laiko ilgiau atidarytus ir taip patenka daugiau kuro į degimo kamerą?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 15:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Aukšto slėgio siurblys reguliuoja kuro slėgį. Tiksliau kompiuteris valdo ant jo stovintį slėgio reguliatorių ir taip nustato kuro slėgį.

Kuro kiekis valdomas pagal purštukų atidarymą. Purštukų atidarymo laikas priklauso nuo kuro slėgio ir norimo išdozuoti kuro kiekio. Kuo didesnis slėgis ir kuo ilgesnis purkštukų atidarymo laikas tuo daugiau kuro priteka ir daugiau galios išvystoma. Bet patį kuro kiekį apibrėžia kompiuteris su atidarymo laiku, o ne su kuro slėgiu. Kuro slėgis yra tik pagalba, kuomet norima per tą patį laiko tarpą išdozuoti daugiau kuro.

Principe nuspaudus akseleratoriaus pedalą visą informaciją apdoroja kompiuteris ir po to siunčia valdymo įmpulsus siurbliui nustatyti norimą slėgį ir purkštukams atidaryti juos užduotą laiko tarpą ir užduotu metu.

Didesnį galingumą išgautum tiek prailginęs purkštukų atidarymo laiką prie fiksuoto slėgio, tiek padidinęs kuro slėgį prie fiksuoto purkštukų atidarymo. Kompiuteris didina abi vertes vienu metu, nors jis iš tiesų sprendžia ne išpurškimo laiko ar slėgio uždavinį, o kuro kiekio. Ir po to išsprendęs tą uždavinį pasirenka atidarymo laiką pagal duotus parametrus lentelėse.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 14 2013, 10:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2013, 00:10
Pranešimai: 6
Ačiū "taurius" labai aiškiai aprašėte


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007