WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dyzelinio variklio akseleratorius
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=29260
Puslapis 11

Autorius:  Andriucha [ Kov 13 2013, 00:33 ]
Pranešimo tema:  Dyzelinio variklio akseleratorius

Taigi nusipirkau dyzelini automobili. Visą gyvenimą važinėjau subenzininiais automobiliais. Ir va iškilo toks klausimas kaip veikia dyzelinio variklio akseleratorius?:D skaičiau daugstraipsnių ir pantačiau vistiek liko daug neaiškumų. Pagal mano supratimą,kuris susiformavo tik šiandien:D(tikriausiai klaidingas) Dyzelinio variklio akseleratorius veikia per aukšto slėgio kuro pompą. I pradžiųkuras siurbiamas elektrinio siurblio kuris yra bake ir tada paduodamas į aukšto slėgio siurblį.(kaip supratu šis suskirstytas į dvi dalis. į aukšto slėgio ir žemo) pirmiausia kuras patenka įkrumpliaratinį siurblį.(žemesnis slėgis ir tada nebesuprantu.:D selenoidas praleidžia tam tikrą kieki kur į aukto slėgio plundžerinį siurblį ar kaip, ar iš to plundžerinio siurblio koks nors selenoidas praleidžia kurą į purkštukus.(suprantu, kad į siurblį ateina info iš ECU kuris registruoja akseleratoriaus paspaudimo lygį) Prašau pataisyti mane, nes tikrai žinau kad mano nerišliame aprašyme yra daug neatitikimų. Ačiū žmonėms kurie perskaitys ir netingės paaiškinti:)

Autorius:  auksinis [ Kov 13 2013, 08:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

Labas,

Neesu žinovas, bet tu labai užsiciklinai ties siurbliu. Jis tik kuro slėgį sudaro, reikalingą paduoti purkštukams. Toliau ECU valdo purkštukus, priklausomai nuo sistemos, įpurškia nuo 1 iki 5 (ar daugiau) kartų tam tikrą kiekį kuro. Tas kiekis ir įpurškimo momentas valdomas ECU ir priklauso nuo daugelio veiksnių, išskaičiuotų ECU: apsukos, akseleratoriaus potenciometras, oro srautas, variklio ir aplinkos temperatūra. Gal dar ką pamiršau - kas nors labiau žinantis patikslins.

Mantas

Autorius:  exDalimis [ Kov 13 2013, 09:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

apie kokios konstrukcijos (naujumo) dyzelines sistemas diskutuojate isvis?

Autorius:  taurius [ Kov 13 2013, 09:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

Kadangi kalba vyksta apie du siurblius, įtariu, jog apie HDi.
ECU kurą dozuoja taip:
1. Nuskaito pedalo padėtį pagal procentus, palygina lentelę (apsukos x pedalo padėtis) ir gauna norimą dozuoti kuro kiekį.
2. Nuskaito išmatuotą oro kiekį iš oro srauto matuoklės, palygina lentelę (apsukos x oro srautas) ir gauna galima tuo metu išdozuoti kuro kiekį (kad nedūmintų).
3. Nuskaito įvairius temperatūrinius daviklius, palygina vertes lentelėse ( apsukos x temperatūra) ir gauna tuo metu ne/apribotą kuro kiekį.
4. Palyginą gautą užduotą kuro kiekį su galios ribotuvu (apsukos x maksimalus kuro kiekis), pasirenka mažiausią vertę.
5. Nustato kuro slėgį pagal lentelę (išduozuojamas kuro kiekis x apsukos).
6. Nustato pirminio ir pagrindinio išpurškimo momentą pagal lentelę (kuro kiekis x apsukos).
7. Nustato reikia išpurškimo laiką, reikalinga išpurkšti užduotą kuro kiekį pagal lentelę (kuro slėgis x kuro kiekis).
8. Siunčia purkštukams elektrinius impulsus nustatytu metu ir nustatyta trukme.

Autorius:  Andriucha [ Kov 13 2013, 14:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

Taip, omenyje turėjau Hdi variklį. Tai jei gerai supratau aukšto slėgio kuro siurblys visteik reguluoja kuro kiekį taip? Ar tiesiog kai nuspaudi akseleratoriuas pedalą kompas apdorojęs visą info iš visų daviklių purkštukus laiko ilgiau atidarytus ir taip patenka daugiau kuro į degimo kamerą?

Autorius:  taurius [ Kov 13 2013, 15:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

Aukšto slėgio siurblys reguliuoja kuro slėgį. Tiksliau kompiuteris valdo ant jo stovintį slėgio reguliatorių ir taip nustato kuro slėgį.

Kuro kiekis valdomas pagal purštukų atidarymą. Purštukų atidarymo laikas priklauso nuo kuro slėgio ir norimo išdozuoti kuro kiekio. Kuo didesnis slėgis ir kuo ilgesnis purkštukų atidarymo laikas tuo daugiau kuro priteka ir daugiau galios išvystoma. Bet patį kuro kiekį apibrėžia kompiuteris su atidarymo laiku, o ne su kuro slėgiu. Kuro slėgis yra tik pagalba, kuomet norima per tą patį laiko tarpą išdozuoti daugiau kuro.

Principe nuspaudus akseleratoriaus pedalą visą informaciją apdoroja kompiuteris ir po to siunčia valdymo įmpulsus siurbliui nustatyti norimą slėgį ir purkštukams atidaryti juos užduotą laiko tarpą ir užduotu metu.

Didesnį galingumą išgautum tiek prailginęs purkštukų atidarymo laiką prie fiksuoto slėgio, tiek padidinęs kuro slėgį prie fiksuoto purkštukų atidarymo. Kompiuteris didina abi vertes vienu metu, nors jis iš tiesų sprendžia ne išpurškimo laiko ar slėgio uždavinį, o kuro kiekio. Ir po to išsprendęs tą uždavinį pasirenka atidarymo laiką pagal duotus parametrus lentelėse.

Autorius:  Andriucha [ Kov 14 2013, 10:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Dyzelinio variklio akseleratorius

Ačiū "taurius" labai aiškiai aprašėte

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/