WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI 80kW juodas dumas akseleruojant
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=29293
Puslapis 13

Autorius:  auksinis [ Kov 18 2013, 11:09 ]
Pranešimo tema:  HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Pirmiausia bandžiaut taisyti problemą, kad užgęsta esant šiltam varikliui prie didelės apkrovos (gazas - dugnas).
Bet panašu, kad tai pasekmė kažkokios kitos problemos.
Per TA dūmingumas buvo ~3 ( 2 kart apie 3.5, paskutinį kart 1.5 - tai pagal vidurkį praėjo TA). Pats dūmingumas pasireiškia tik esant šiltam varikliui ir meta juodą debesį akseleruojant. Toliau laikant, kad ir iki maksimalių apsūkų, juodo dūmo nebėra.
Vakar bandžiau, kokią įtaką duoda EGR atjungimas nuo vakuumo.
Pedalas fiksuotas. Temperatūra 80C.
EGR valdymas neatjungtas:
MAF rodmenys 66g/s, turbinos slėgis 0,6 bar, kuro srautas 158cc/min, apsukos 2650 rpm
EGR valdymas atjungtas nuo vakuumo:
MAF rodmenys 48g/s, turbinos slėgis 0,0 bar, kuro srautas 117cc/min, apsukos 2950 rmp

Stebiuosi, kad turbinai ir EGR'ui neveikiant auga apsukos ir krenta sąnaudos (?). Ką patarsite daryt toliau ? Nuimti EGR, įsiurbimo kolektorių ir viską valyti? Kaip dėl swirl'o, ar yra šitam variklyje? Į akis krenta tepalas ant variklio galvutės, gali būti kad leidžia per tarpinę arba kažkokią oro sklendę. Nežinau, kas ten per mazgas tarp interkulerio šlangos ir įsiurbimo kolektoriaus.

Autorius:  mantyska [ Kov 19 2013, 15:13 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

pala pala. tu tiesiog vakuma atjungei... tai turbina nifiga ir nebekelia slegio, nes jei atjungei visiskai vakuma, tai wastegate voztuvas nebeuzsidaro ir turbina vinioja visus dumus lauk o ne per sparnuote. Kur yra trainykas ir is ju eina i du saleinoidus, tai nuo trainyko numauk visa ta reikala ir vakuma paduok tik i ta salenoida, kuris turbina valdo, kad ten viskas darinetusi kaip kur kas turi buti. tada matysi skirtuma su ir be EGR'o. pas mane jis dabar nebesidarineja, visad uzsidares, tai masina siek tiek smagiau vaziuoja, bet vistiek vangi

Autorius:  auksinis [ Kov 19 2013, 15:43 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Supratau, neteisingai atjungiau :D Mąsčiau, kad atsijungia kaip elektra - laido atjungimo principu :D O čia reikia vadovautis susisiekiančių indų principu. Dėkui!
Namų darbai - pertikrinti teisingai ir pamatuoti purkštukų grįžtamą su apkrova.

Autorius:  mantyska [ Kov 19 2013, 16:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

tai va papostink po to skaicius kas gaunasi. idomu labai kokie pakitimai, ka pucia turbina ir pan. aisku, realiai reiktu isvis nuimti ta suda ir tiek ziniu.
Mano darbiniam renault master 2.8 TD buvo EGR nuimtas. net nemaciau, kad jis nuimtas, kai keiciau turbina, pamaciau tik tada, sakau kaip jis taip rauna. 4 cilindrai 2.8 84kW, bet raketa ne masina buvo, patikek tikrai su lengvosiom galejai "draginti".

Autorius:  Sloikas [ Kov 19 2013, 17:17 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Kur leidžia tepala matyt kalbi apie mazgą prie kurio taip pat jungiasi vakuumo šlangutė? Ar ten giliau link kolektoriaus? Ten kur vakumas jungiasi stovi sklendė šlangos viduj. Pas mane ten viskas tepaluota, taip pat galvos dangtelis aptaškytas. Išardžiau, tai intercoolerio šlangoj tepalo pilna, bet keista kaip jis išbėga lauk, jei oro neprapučia :)

Autorius:  mantyska [ Kov 19 2013, 17:56 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

pas mane visa turbina isiurbimo kolikas visa ta puse paskendus tepale :D ir keistai visas paskirstymo dirzo apsauginis dangtelis paskendes tepale, ypac apatine dalis. Itariu, kad gal per salnika veleno leidzia...

Autorius:  auksinis [ Kov 21 2013, 21:39 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Sloikas: taip, tas mazgas irgi gauna vakuumą. Nesuprantu, kokia tos sklendės paskirtis. Bet tepalo paduoda :)
Kaip sakė mantyska, palikau vakuuma tik ant wastegate valdymo. Mašina pradėjo gyviau apsukas imt, atsirado turbinos "rovimas" ryškesnis nuo ~1750rpm.
Nepavyko išprovokuoti užgesimo. Pavažinėsiu kurį laiką taip pat. Jau morališkai ruošiuosi EGR'o valymui, o labai tikėtina, kad teks ir užglušint. Jau tamsu buvo, nepamačiau kaip ten dūmai. Rytoj dar patikrinsiu ir dar duomenis nuimsiu.
Dar kart patikrinau nuo purkštukų grįžtamą srautą ant ~3000rpm. Didokas - per 3 minutes primyžčiojo apie 100ml - 120ml nuo kiekvieno purkštuko. Tiesiog ištisai bėgo srovele. Ar tai jau reiškia, kad purkštukams amen?

Autorius:  Sloikas [ Kov 22 2013, 17:54 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Dėl tos oro sklendės man irgi įdomu. Gal ten akceleratorius :lol: Be vakumo pilnai atsidarius, prie progos reiks pagazuot ir pažėt kas ten vyksta.

Purkštukus sunku patikrint be stendo. Juodi dūmai tai blogas kūro ir oro santykis. Per daug kuro, arba per mažai oro. Oro srautas geras žiūrint su lexia? Pas mane berods ant laisvų ~300, ties 3k ~600 jei gerai pamenu. Jei realiai yra per mažai oro (nesisuka turba, oro filtras užsikimšęs, egr užglušintas) tai kompas atitinkamai paskaičiuoja kūro padavimą, dūmų neturėtų būt. Tikėtina purkštukai, egr arba MAF matuoklė. Čia tik mano pamąstymai :)

Pas mane matomai elektro vožtuvai blogi. Perrinkus pompą vakumas lyg ir atsigavo, bet westgate užsidarydavo kada jam patikdavo. Sukeičiau egr ir turbos vožtuvus tai išvis niekad nebeužsidaro... Varau su tiesiogiai pajungtu vakumu, galėtų rimtesnė chebra(Taurius?) pakomentuot ar tai kenksminga ir pavojinga :)

Autorius:  auksinis [ Kov 24 2013, 16:29 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

EGR atjungtas, dūminimas išlieka. Rodikliai panašūs į neatjungto EGR, nežymiai didesnės sąnaudos (!).
Reiks viską nuiminėt ir valyt oro padavimą, EGR.
Kitą savaitę laukiu, ar bus premija. Tuomet imsiu kitus purkštukus, dėsiu ant stendo, jeigu geri - pastatysiu ant mašinos. Na, ne pats - neturiu nei įrankių, nei žinių :)

Autorius:  exDalimis [ Kov 24 2013, 18:36 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Sloikas rašė:
Dėl tos oro sklendės man irgi įdomu. Gal ten akceleratorius :lol: Be vakumo pilnai atsidarius, prie progos reiks pagazuot ir pažėt kas ten vyksta.

Purkštukus sunku patikrint be stendo. Juodi dūmai tai blogas kūro ir oro santykis. Per daug kuro, arba per mažai oro. Oro srautas geras žiūrint su lexia? Pas mane berods ant laisvų ~300, ties 3k ~600 jei gerai pamenu. Jei realiai yra per mažai oro (nesisuka turba, oro filtras užsikimšęs, egr užglušintas) tai kompas atitinkamai paskaičiuoja kūro padavimą, dūmų neturėtų būt. Tikėtina purkštukai, egr arba MAF matuoklė. Čia tik mano pamąstymai :)

Pas mane matomai elektro vožtuvai blogi. Perrinkus pompą vakumas lyg ir atsigavo, bet westgate užsidarydavo kada jam patikdavo. Sukeičiau egr ir turbos vožtuvus tai išvis niekad nebeužsidaro... Varau su tiesiogiai pajungtu vakumu, galėtų rimtesnė chebra(Taurius?) pakomentuot ar tai kenksminga ir pavojinga :)

jei neturi noro pamatyt pradegusius stumoklius ar galvos tarpine pasikeits - tai taip - pavojinga

Autorius:  Sloikas [ Kov 25 2013, 06:36 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

exDalimis rašė:
jei neturi noro pamatyt pradegusius stumoklius ar galvos tarpine pasikeits - tai taip - pavojinga


Sudėtingas sakinys, bet kiek supratau galiu ilgai nevažiuot ir geriau nespaust man stipriai. Reiks dar tada gazo vožtuvėlį pasibandyt, gal nors vienas iš trijų geras.

Autorius:  taurius [ Kov 25 2013, 07:40 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Nuo tokio sujungimo varikliui sveikiau tikrai nebus.
Turbina nuolat pūs maksimalų įmanoma slėgį, dėl tos priežasties jinai gali "persisukti".
Taip pat dėl didelio oro kiekio liesės mišinys ir kais variklis, dėl ko gali pasilydyti tam tikri jo elementai.

Net ir ramiai važiuojant turbina nuolat dirbs didesniu nei numatyta krūviu.

Autorius:  Sloikas [ Kov 25 2013, 16:56 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Reiškias grėsmės daugiau teorinės :) Kiek stebėjau su lexia tai iki 2k ar daugiau apsukų man rodos westgate laikomas atidarytas, prie vožtuvo rodo 95%. Tai grubiai mąstant neturėtų būt skirtumo šiame apsukų diapazone.

Autorius:  taurius [ Kov 25 2013, 18:17 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Sloikas - čia aksleracijos metu tie 95 procentai...
Tu įšlėk į lygų kelią, pastoviu greičiu ir pažiūrėk measured turbo pressure ir turbo pressure setting. Tokiu būdu pamatysi realų skirtumą

Autorius:  Sloikas [ Kov 26 2013, 06:43 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI 80kW juodas dumas akseleruojant

Jop, veliau pagalvojau, kad stovint nedaug dujų išmeta.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/