WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai..
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=29378
Puslapis 11

Autorius:  Raimondas [ Bal 02 2013, 21:45 ]
Pranešimo tema:  Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai..

Sveiki,
Ryzausi pasiteirauti, kas mano auto galetu buti, nes kaip ir nieko neradau aiskesnio forume. O vietiniame kaime ,meistrai ,panasiai gaudosi kaip ir as. Gal padetu patarimai ant tiesos kelio uzvesti vietini servizioka, o ir paciam idomu.
Defektas isprogresavo- jau pries menesioka keleta kartu apsipyle dumais ir vos krutejo (dazniausiai salta), uzteko uzgesinti ir vel uzvesti -susitvarkydavo, nors pries savaite ir bevaziuojant siltai masinai dingo trauka-is paskos nusidrieke pilku dumu sleifas, pastaciau 5min ir grizes defekto nebaradau..Bet siandien, panasu, liga isprogresavo- bevaziuojant dingo sveikata, sunkiai ima apsukas, o dumina beprotiskkai, net gazoliu aplink dvokia. Nei sustojimai, nei paspardymai nebepadeda..Turiu pazystama servizioke, tai pajungem lexia diagnostika- klaidu neranda, na nebent viena forsunke rodo iki 3,4 , bes paskaicius foruma supratau, kad dar nera labai baisu.Gazuojant trukcioja ir sunkiai paima apsukas,galios visai nera-sunku net is vietos isjudeti, paneleje jokios klaideles irgi nerodo. Ar negaletu buti turbina?Dar forume prisiskaiciau apie EGR -gal jame bedos?Ka dar galima apziureti?Stebina kad niekur neradome softe turbinos matavimu, ji lyg neegzistuotu...

Autorius:  Raimondas [ Bal 03 2013, 07:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

Nepaminejau, kad galia 66kw , o kuro sistema bosh.

Autorius:  mv900 [ Bal 03 2013, 07:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

o tepalo lygis nekrenta?

Autorius:  CTadzius [ Bal 03 2013, 09:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

visu pirma paziurek visas kuro padavimo slangas, ar ner itruke ar suskeldije.

jei sunkiai begejas ir pilas dumais tai lyg turba neveiktu, tai atidziai paziurek slanga nuo kuro filtro iki turbinos ar nera itrukimu, iplisumu.

Autorius:  Raimondas [ Bal 03 2013, 14:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

Panasu, kad beda is turbinos, ten tokia kojele yra kuri darineja sklende, tai jos neimanoma pajudinti,o ir pati nejuda prie visokiu apsuku tuo tarpu egr sklendes lengvai stumdosi. O tai ta sklende aplamai reikalinga ant turbinos?gal kazkokioje padetije palykti galima?nes ardyti ten labai daug, kad iki jos dasikasti?

Autorius:  dariusbu [ Bal 03 2013, 15:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

Raimondas rašė:
Panasu, kad beda is turbinos, ten tokia kojele yra kuri darineja sklende, tai jos neimanoma pajudinti,o ir pati nejuda prie visokiu apsuku tuo tarpu egr sklendes lengvai stumdosi. O tai ta sklende aplamai reikalinga ant turbinos?gal kazkokioje padetije palykti galima?nes ardyti ten labai daug, kad iki jos dasikasti?

ne nereikalinga ratai irgi nereikalingi statyk ant kaladziu ir bus gerai kas masinoje yra tas ir reikalinga pasiskaityk pradziai apie turbinas o tada uzdavinek klausimus ar reikia ar ne gali ir turbine ismti gal geriau vaziuos :doom: :doom: :doom: :doom: :doom:

Autorius:  Raimondas [ Bal 03 2013, 18:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

Na Kaunieciai niekad mandagumu nepasizymejo :roll: Esu elektronikas ir motoru kol kas nekrapstinejau, tai gal ir kvailai klausiu. Bet niekaip neismastau, kaip ta sklende turi veikti? Pasiekus tam tikra apsuku kieki turi atsidaryti ir pusti ora? O tai jei vazineju labai tvarkingai ir negazuoju be proto? O kodel blogai jei pastoviai pus? aplamai kodel Lexia nerodo spaudimo, ar sita programa ir nerodo(pirma karta as ja maigiau)? prie kiek apsuku tas voztuvas pradeda darinetis?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2013, 18:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

Raimondas rašė:
Na Kaunieciai niekad mandagumu nepasizymejo :roll: Esu elektronikas ir motoru kol kas nekrapstinejau, tai gal ir kvailai klausiu. Bet niekaip neismastau, kaip ta sklende turi veikti? Pasiekus tam tikra apsuku kieki turi atsidaryti ir pusti ora? O tai jei vazineju labai tvarkingai ir negazuoju be proto? O kodel blogai jei pastoviai pus? aplamai kodel Lexia nerodo spaudimo, ar sita programa ir nerodo(pirma karta as ja maigiau)? prie kiek apsuku tas voztuvas pradeda darinetis?

Sklendės veikimas gali būti dvejopas. Seniems motorams ji būdavo nuolat uždaryta ir atsidarydavo dėl slėgio perviršio, kad neperpūstų - reguliuojama pačios turbinos mechanikos.
Naujiems, tuo pačiu ir HDi, tą sklendę reguliuoja vakuumas, o ji yra būtent neutraliai atvira. Gazuojant, kyla tas vakuumas, ir sklendė uždaroma, turbina pradeda pūsti slėgį į variklį, o ne pro šoną. Plius, visus procesus vakuumo sistemos dar reguliuoja elektroninė sistema, keli vožtuvėliai ar panašiai, kurie šitam sklendės valdymo variante ir atidaro ją (išleidžia vakkumą iš tos pūslės, kuri uždaro sklendę).

Autorius:  HeLLmiX [ Bal 03 2013, 18:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Picasso 2.0 HDi -nera galios, juodu-pilku dumu kamuoliai

tadas1991 rašė:
Raimondas rašė:
Na Kaunieciai niekad mandagumu nepasizymejo :roll: Esu elektronikas ir motoru kol kas nekrapstinejau, tai gal ir kvailai klausiu. Bet niekaip neismastau, kaip ta sklende turi veikti? Pasiekus tam tikra apsuku kieki turi atsidaryti ir pusti ora? O tai jei vazineju labai tvarkingai ir negazuoju be proto? O kodel blogai jei pastoviai pus? aplamai kodel Lexia nerodo spaudimo, ar sita programa ir nerodo(pirma karta as ja maigiau)? prie kiek apsuku tas voztuvas pradeda darinetis?

Sklendės veikimas gali būti dvejopas. Seniems motorams ji būdavo nuolat uždaryta ir atsidarydavo dėl slėgio perviršio, kad neperpūstų - reguliuojama pačios turbinos mechanikos.
Naujiems, tuo pačiu ir HDi, tą sklendę reguliuoja vakuumas, o ji yra būtent neutraliai atvira. Gazuojant, kyla tas vakuumas, ir sklendė uždaroma, turbina pradeda pūsti slėgį į variklį, o ne pro šoną. Plius, visus procesus vakuumo sistemos dar reguliuoja elektroninė sistema, keli vožtuvėliai ar panašiai, kurie šitam sklendės valdymo variante ir atidaro ją (išleidžia vakkumą iš tos pūslės, kuri uždaro sklendę).


Dar pridesiu: Lexia nerodo slegio, nes dera daviklio kuris ji matuoja. :) Ir manau tavo atveju turbina yra uzglusinta, nesudaromas slegis jai ir ji neissukama. Todel variklis negauna oro kurio jam reikia, ir to pasekoje kuras nera gerai sudeginamas(juodi dumai) ir taip pat neatitinka misinio(deguonis/kuras) santykis ir nera traukos :).

Turbina turetu buti pilnai uzsikrovus ties 2000 rpm.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/