Vietoj atmosferinio Lucaso uždėti turbininį Bosch siurblį. Mechaniškai ten viskas tinka, reikia tik persukti špilkas į kitas skyles, dariau tai žiemą (iš turbo lucas į turbo bosch) Glušint gal nieko ir nereikia, ypač jei tai paskutinis to siurblio variklis, bet jei ne - galima užkimšti antgalį žarnai turbinos slėgio pūslės, pabandyti perdaryti rankinį (kaip vw) ar elektrinį ankstinimą.
Galėsim gal per GM (jei spėsiu grįžti) apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu?

Planuojama negreit, bet tikrai planuojama, kelionė kažkur toli, gal į Afriką... Bosch atrodo tokiu atveju šiek tiek labiau vyriško charakterio, kai atsižvelgiama į visokio nelabai į kurą panašaus brudo deginimu (dėl kuro atitinkamoje vietoje nebuvimo arba kokybės; ar ir pinigų stygiaus), kuro varvirinimu pro šalį ir paprastumo užvesti užsiorinus, kai baigiasi kuras arba kas atsitinka tiekimo sistemai.
Dėl rusų kalbos - raukiu nelabai, realiai vos vos. Bet reikia pramokti, nes jau įgriso tai, kad krūva literatūros, o kai reikia skaityt šnipštas. Sakytum reiktų gailėtis, kad mokiaus vokiečių, bet tai irgi praverčia, nes autobane degalinėj galiu kaip žmogus paprašyti kavos arba paklausti kelio, kurio rūšies Apie nurodytą knygelę nežinojau. Jau susiradau ją - labai AČIŪ už nuorodą, bus galima pasistudijuot laisvu laiku
