WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 13:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 20:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu? :)
Sutarta, po kapotu! :lol: Kitąmet gegužės gale XMu pūsiu į Portugaliją, greičiausiai sieksiu ir Gibraltarą, tai tikrai bus apie ką pašnekėti! :)
O kol kas, temą palikime lukasams.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 10:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
cia rimtai iki portugalijos? :shock: ko labiausiai reiktu bijot, cia apie dyz.gedimus, tokioj kelionej? siurblio? pav. kai as su savo 97m auto 2.1td lucas-epic kur vaziuoju tai siurblio darbo garso pasikeitimas butu tikras kosmaras :lol: , na dar biski lasa radiatorius, kas siltuose krastuose butu labai negerai.butu
proffanas rašė:
tadas1991 rašė:
apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu? :)
Sutarta, po kapotu! :lol: Kitąmet gegužės gale XMu pūsiu į Portugaliją, greičiausiai sieksiu ir Gibraltarą, tai tikrai bus apie ką pašnekėti! :)
O kol kas, temą palikime lukasams.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 11:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
pugzlys rašė:
cia rimtai iki portugalijos? :shock: ko labiausiai reiktu bijot, cia apie dyz.gedimus, tokioj kelionej? siurblio? pav. kai as su savo 97m auto 2.1td lucas-epic kur vaziuoju tai siurblio darbo garso pasikeitimas butu tikras kosmaras :lol: , na dar biski lasa radiatorius, kas siltuose krastuose butu labai negerai.butu
proffanas rašė:
tadas1991 rašė:
apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu? :)
Sutarta, po kapotu! :lol: Kitąmet gegužės gale XMu pūsiu į Portugaliją, greičiausiai sieksiu ir Gibraltarą, tai tikrai bus apie ką pašnekėti! :)
O kol kas, temą palikime lukasams.

Tokioj kelionėj kiekvienas gedimas, kurio negali suremontuoti su minimaliu įrankių rinkinuku kelio sąlygomis, yra blogai.
Esu kelis kartus pravažiavęs ne iki Portugalijos, bet beveik tiek su senu citrobolidu. Papuolę gedimai, jei konkrečiai su dyzeliniu varikliu: dėl neteisingai priveržto filtro užsiorino kuro sistema, nustojo kaitinti žvakes (lemputė nedegė ir taip, bet supratęs, suradau bagažinėj laidą - savaitę laiko kaitinau rankiniu būdu, ryte pamiegojęs, paskui vesdavos be pakaitinimo), nulūžo duslintuvas iškart už variklio - 600km plerpimo, baigėsi kuras dėl rezervo nežinojimo (buvo darbo pirma jo gauti, antra nuorinti kuro sistemą - reikia užtikrintai veikiančios rankinės kuro pompos)... Rimčiausia, ką turėjau - perkaitinau variklį ir skilo blokas. Va ten tai buvo reikalo. Mašiną sutvarkėm, bet tik po dviejų mėnesių ir labiau iš idėjos ir meilės, nes finansiškai niekaip neapsimokėjo.

Dyzeliniai gedimai - tokioj kelionėj su geru mechaniniu siurbliu kažko labai bijoti nereikia. Svarbu - kad būtų kuo geriau žinoma automobilio būklė (tegul būna kažkokia problema, bet tu ją žinai ir įvertini), ir kad būtų bent daugmaž žinomai tvarkingi ir prižiūrėti svarbiausi tech. mazgai: variklis su aušinimo sistema, sankaba, greičių dėžė, pusašiai, stabdžių sistema, vairo kolonėlė ir dėmesio - valytuvai. Be šviesų davažiuosi iki sustojimo vietos, o be valytuvų gali būti totali šiknytė...
T.y. kad būtų švieži ir patikrinti skysčiai, filtrai, jokių rimtų prasisunkimų. Bendru atveju, jeigu tą kelionę imi ne kaip turisitinę mėnesio trukmės, o nuvažiuoji per tris paras - mašinai tai bemaž tas pats, kaip ir suvažinėti Vilnius-Klaipėda- Vilnius. Tolimi atstumai stabiliu, kad ir didesniu greičiu, bent jau nebloga kelio danga - mašinai vos ne sveikesnis rėžimas, negu stovėjimas pastačius užkonservuotą kelis metus. Jei turėtum tokį variklį, kuris vos beužsiveda, net ir jam tai būtų bemaž įveikiama, tik saugumo jausmo jau jokio...

Jei yra noras trainiotis su senu bolidu tolimais atstumais - LucasEpic gal nėra pats geriausias tam įrengimas, jei gedimas būtent su siurbliu - tuo pačiu tikrai keiskit į mechaninį :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 17:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Tai va, pasidariau diagnostika, jokiu bedu kompas nerode, tai kaip suprantu cia mechanine dalis buvo kalta. Atidziai apziurejau, kuro filtro korpusa, slangutes ir ant vienos radau parasojima, tai slangute pakeiciau nauja ir dabar ziuresiu kas bus. Siurbli nuorinau, leidau padirbt ant laisvu, jokio oro nesimate, na palauksiu rytojaus ir ziuresiu kas bus :?

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 19:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
pugzlys rašė:
ko labiausiai reikt1 bijot
Bijoti tokio amžiaus nelabai prižiūrėtame automobilyje jau reikėtų visko, bet ne mano atveju. Pas mane praktiškai naujas 21-erių metų XMas; senas tik jo kuzovas, bet ir tas perdažytas :D .
O kas dėl ilgesnės kelionės su Lucas EPIC siurbliu- jei ant siurblio krenta nors mažiausias įtarimo šešėlis, kad jis kažką fušeruoja, kelionei verčiau rinktis kitą, tegu ir ne tokį patogų automobilį. Bus ramiau. Kita vertus, chebra ir su beviltiškais laužais net ir ant aliejaus atrabotkės su elektroniniais Lukasais sugeba kaži kur nusitrenkti ir dar sugrįžti, pakeliui sugesdami vos trejetą kartų :lol: . https://www.facebook.com/Biotrip?fref=ts
ovida rašė:
jokiu bedu kompas nerode
Greičiausiai, tai tebuvo vienkartinis "gliukas". Jei ta pati problema pasikartos- žinosi, ką daryti :) . Bet pasistenk ir pastebėti, kas tą problemą išprovokuoja. Gal koks stipresnis stuktelėjimas įšokus į duobę; gal dar kas. Tada bus aiškiau kur galų ieškoti, nes dabar vaistas atrastas, o priežastis lieka kažkur anapus.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2013, 08:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
proffanas rašė:
Jei ta pati problema pasikartos- žinosi, ką daryti :) . Bet pasistenk ir pastebėti, kas tą problemą išprovokuoja. Gal koks stipresnis stuktelėjimas įšokus į duobę; gal dar kas. Tada bus aiškiau kur galų ieškoti, nes dabar vaistas atrastas, o priežastis lieka kažkur anapus.

As galvoju, kad priezastis galejo buti, kad ta diena, vazinejau trumpais atstumais, masina uzkuriu, po keliu minuciu uzgesinu, ir taip ne viena karta

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2013, 11:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
ovida rašė:
proffanas rašė:
Jei ta pati problema pasikartos- žinosi, ką daryti :) . Bet pasistenk ir pastebėti, kas tą problemą išprovokuoja. Gal koks stipresnis stuktelėjimas įšokus į duobę; gal dar kas. Tada bus aiškiau kur galų ieškoti, nes dabar vaistas atrastas, o priežastis lieka kažkur anapus.

As galvoju, kad priezastis galejo buti, kad ta diena, vazinejau trumpais atstumais, masina uzkuriu, po keliu minuciu uzgesinu, ir taip ne viena karta

Garantuotai tada problema bus oro gaudyme,susidūręs su tokiu variantu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2013, 18:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Garantuotai tada problema bus oro gaudyme,susidūręs su tokiu variantu
O prie ko tokiu atveju suveikė avarinė knopkė?... :roll: Man panašiau, kad kažkur jelektronikoj kontakto nėra, ir tiek. Arba gliučina kažkuris daviklis. Todėl ir klausiau apie smūgius į duobes; esant prastiems kontaktams, tas atsiliepia būtent tuo, kad atsipurčius kontaktams, po srovės nutrūkimo (išjungus variklį) tenka minkyti avarinę knopkę.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2013, 19:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
saulynas rašė:
Garantuotai tada problema bus oro gaudyme,susidūręs su tokiu variantu
O prie ko tokiu atveju suveikė avarinė knopkė?... :roll: Man panašiau, kad kažkur jelektronikoj kontakto nėra, ir tiek. Arba gliučina kažkuris daviklis. Todėl ir klausiau apie smūgius į duobes; esant prastiems kontaktams, tas atsiliepia būtent tuo, kad atsipurčius kontaktams, po srovės nutrūkimo (išjungus variklį) tenka minkyti avarinę knopkę.

Paprasciausiai buvo sutapimas :roll: ,laikas parodys :) ,turejau tokį variantą ,patrauki 100m -uzgesini ,užsipypinsi užkurt,vaziuoji ilgai -jokiu gliuku ,oras daeina iki siurblio ir šakes ,daug nereikia ,pro filtro korpusą gaude matomai,pakeiciau manžetuką -baigės bedos :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2013, 19:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Dabar stebiu kasdien oro per ta skaidria slngute nesimato. Bet turiu itarina ant sito laido.
P.S. kam jis skirtas?


Prikabinti failai:
2013-05-29 18.41.31.jpg
2013-05-29 18.41.31.jpg [ 31.03 KiB | Peržiūrėta 2206 kartus(ų) ]

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD
Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2014, 20:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Sveiki visi, taigi, noriu prikelt seną temą. Kaip rašiau, kad turiu problemų su xantijos užkūrimu. Šendien apsilankiau Panevežyje, pas visiems žinomą meistrą Algirdo g. padarė kompiuterinę diagnostiką, viskas gerai, apžiūrėjo siurblį, tas leidžia salerą, bet nedaug, sakė dėl tiek turi kurtis karšta mašiną. Priėjom išvada, kad gali būti kaltas alkūninio veleno daviklis... Jį jau pakeičiau ir dabar laukiu šiltų orų, kad pažiūrėt kas kaip...
P.S. šiai dienai pilnas lucaso perrinkimas 800lt, gal kam bus tokia info naudingą

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2014, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
o gal zinai kam dalimis reiketu lucasinio siurblio? arba kas parduotu virsutinius solenoidus?
pas mane prasimuso pats solenoidas... nezinau kuris ten tiksliai bet virsutiniai.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2014, 06:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Dominykas rašė:
o gal zinai kam dalimis reiketu lucasinio siurblio? arba kas parduotu virsutinius solenoidus?
pas mane prasimuso pats solenoidas... nezinau kuris ten tiksliai bet virsutiniai.


Kam dalim reiktų nežinau, pabandyk pasiskambint +37060996380 jis pežukus ant dalių leidžia gal turės ir dalim lucasą

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2014, 19:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2014, 19:13
Pranešimai: 12
Sveiki, citrinu myletojai. Pas mane peugeot 406 2.1 td su tuo paciu lucas epic siurbliu. Pasalo ir prasidejo problemos, bega dyzelinas pro siurbli keliose vietose. Siaip dirba graziai, vaziuoja smagiai, ryte kuriasi siaip sau, bet kuriasi. Zodziu bega zinau kur. Kiek ziurejau schema, tai reiktu keisti guminius ziedus nr. 720, 721 ir 790. Gal susidure kas, kas ta palyginus nebrangiai daro, kur tas tarpines pirkt, gal kas pagelbes. NNesinori dyzelservise protu nesuvokiama suma palikt uz tarpiniu keitima. Pradziai gal uztektu pakeist bent jau tas kur leidzia, nenuimant siurblio. Laukiu patarimu, kontaktu ir pagalbos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 09:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2014, 19:13
Pranešimai: 12
Kai labiau apžiūrėjau kur laša - tai dar labiau susinervinau. Pasirodo labiau tikėtina, kad laša iš po apačios, pro pagrindinę tarpinę (kur išsirenka per pusę).... padėkit rast žmogų, kas Vilniuj už padoresnę kainą tą lucasą sutvarkytų...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 43 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007