WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 05:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: prasidejo bedos su lucas'u
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 12:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Sveiki visi, nutiko toks dalykas keliom minutem uzgesinau xantia, ir nebesikuria, masina karsta, kuro filtras keiciau pries kelias dienas, bakas pilnas. Per 1 metus su virs taip jau nutinka 3 karta. 1 kartas buvo pernai vasara per karscius, 2 pries pora menesiu, bet galvojau, kad kaltas mazas kuro kiekis, bet dabar net nezinau kur ieskot galu

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 18:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei lindai prie kuro filtro- labai gali būti, kad neužsandarinai jo korpuso, ir pakaitus varikliui bei padidėjus visokiems nesandarumams, "nusėdo" kuras, ir dabar siurblys kočioja vien orą. Kas lukasui yra peilis.
Gal baiginėjasi ir pats siurblys, bet kad taip staigiai, ir dar kad tas sutaptų su motoro išjungimu- mažai tikėtina. Ieškok, kur kuro siurblys, filtro korpusas ar kuro magistralė "rasoja" nuo saliarkos- per ten ir gaudo orą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 19:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
proffanas rašė:
Jei lindai prie kuro filtro- labai gali būti, kad neužsandarinai jo korpuso, ir pakaitus varikliui bei padidėjus visokiems nesandarumams, "nusėdo" kuras, ir dabar siurblys kočioja vien orą. Kas lukasui yra peilis.
Gal baiginėjasi ir pats siurblys, bet kad taip staigiai, ir dar kad tas sutaptų su motoro išjungimu- mažai tikėtina. Ieškok, kur kuro siurblys, filtro korpusas ar kuro magistralė "rasoja" nuo saliarkos- per ten ir gaudo orą.

ora truputi gaudo, kai neuzsikure ziurejau ta permaoma slangute, joje buvo dyzelis. O kokie kitokie variantai?

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 20:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei toji "permatoma šlangutė" yra tarp filtro ir siurblio- prognozės blogos.
Dabar reiktų užkurti ataušusį variklį. Paskui, užkaitusį, išjungti, ir kad antras- suprantantis ką mato- žmogus stebėtų, ar iš naujo kuriant variklį, tąja žarnele keliauja kuras.
Jei ir šaltas variklis nesikurs, teks tempti diagnostikon. Prognozė- kajuk siurbliui, bet nebūtinai.
Jei variklį užkurti pavyks, o užkaitintas ligi darbinės temperatūros visvien nesikurs- teks tempti diagnostikon. Prognozė- kajuk siurbliui, ir beveik būtinai.
Galbūt, situaciją pakeistų antroje pastraipoje aprašytas veiksmas (kuriant karštą variklį, stebėti ar paduodamas kuras), bet ligi to dagyventi reikia...
Bandyk kurti, pradžiai šaltą, ir aprašyk kas gaunasi. Nelabai tikiu, kad inetu ką išbursime, bet matau šansų.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 20:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
Taip, ta slangute tarp kuro filtro korpuso ir siurblio. Diena kai nebesikure, paskambinau Saulynui su pagalbos sauksmu :D jis patare paspaust reset mygtuka, as ji paspaudinejau, truputi palaukiau ir BRAVO masina dirba. Dabar nuejau iki masinos salta uzsikure is puse pasukimo. Diagmostika gal rytoj pasidarysiu, taip ar taip i Siaulius vaziuosiu

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 14:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
reset mygtukas, tai prie kapoto kampo? o kur siauliuose diagnostika darysi/ :shock:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 14:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tas pats, kampe toks juodas plastmasinis šūdukas. Prie keleivio pusės atraminės gumos...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2013, 06:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 16 2011, 20:46
Pranešimai: 365
Miestas: Radviliškis
tadas1991 rašė:
Tas pats, kampe toks juodas plastmasinis šūdukas. Prie keleivio pusės atraminės gumos...

Tikrai tas pats, o diagnostika pas giedriu vaziuosiu daryt

_________________
Citroen Xantia 2.1TurboD gimusi 1995m lapkričio 20d pas Saulyną
Renault Scenic 1.9dTI 2000m APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 23:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Geg 25 2013, 18:01
Pranešimai: 1
Sveiki, perskaičiau visas forumo diskusijas dėl LUCas EPIC keliamų problemų. Kadangi pats turiu Xantia 2,1 96m , tai problema ta pati- LUCAS. Noriu paprašyti , gal kas žinot gerą dyzelistą Klaipėdoje ar rajone, nes mašiniukas stovi Gargždų dyzelių servise, o dėl ko neveikia neaišku, neranda gedimo. Dar vienas klausimas: jei tektų keisti į mechaninį siurblį , tai ar įmanoma pastatyti BOSCH nuo 1,9td?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 05:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sibas rašė:
ar įmanoma pastatyti BOSCH nuo 1,9td?
Mechaninis Bosch nuo 2.1 pasistato ir veikia be didesnių problemų. Bet labai abejoju, ar kas nors yra būręs su 1.9...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 07:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
sibas rašė:
ar įmanoma pastatyti BOSCH nuo 1,9td?
Mechaninis Bosch nuo 2.1 pasistato ir veikia be didesnių problemų. Bet labai abejoju, ar kas nors yra būręs su 1.9...

O kas gali būt netaip,įdomu :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 09:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
O kas gali būt netaip,įdomu :roll:

Nu kas tik nori; pradedant siurblio tvirtinimo taškais, baigiant jo maksimaliu debetu. 1.9-ių siurblys gali paprasčiausiai neišgeneruoti tokio kuro srauto, kiek įstengia suvartoti 2.1 variklis. Su konkrečiai tokiu atveju nesusidūriau, patirties- nulis, bet bendras išsilavinimas man šnabžda, kad kažkas visvien gerai nebus :) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 11:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taškus tvirtinimo reiktų pasimatuoti - jei bus teisingi - važiuot važiuos tikrai, bet proffanas jau viską pasakė apie galimus siurblių skirtumus, stipriai skiriantis variklio galiai ir sukimo momentui..
Pamąstymui - jeigu 2.1TD siurblį galima dar smarkiai atsukti (apie ką proffanas yra pasakojęs ir savo XMo kailiu bandęs), tai tikriausiai tą galima padaryti ir su 1.9TD. padidinti kurą. Oro tie varikliai pasiema patys, kiek jiem reikia. Žodžiu, siurblio reguliavimo darbai, ką turėtų atlikti geri dyzelistai, nes sričių, kur reguliuojama, yra ne viena, ir jos tarpusavy susijusios (kuro kiekis, kuro kiekis laisvuose sūkiuose, paankstinimo stiprumas, sukeltų laisvų apsukų didumas, turbinos slėgio reguliuojamas kuro kiekio didinimas...)

Esu girdėjęs, kad į 1.9TD siurblys nuo 1.7TD pasijungia be problemų, ir debeto ten pakanka, nes variklių galia yra ta pati - 66kw, gal kažkiek skiriasi tik sukimo momentas.

O pačiam įdomu, ar galima į beturbininį tokį patį variklį įdėti siurblį nuo turbininio, nereikalingas dalis tiesiog glušinant, ir tikėtis normalaus standartinio variklio darbo. Abu varikliai XUD7, tik vienas su TE, kitas be jokio indekso.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 12:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
tą galima padaryti ir su 1.9TD. padidinti kurą
Laukia didis hemorojus. Jokių lentelių ar normatyvų tokiam perdarymui nėra. Teks "iš akies" burti kuro padavimą, jo intensyvumą, reakciją į turbinos slėgį (pas 2.1 ir 1.9 stovėjo skirtingos turbinos; gal skyrėsi ir jų darbiniai slėgiai- šito nepamenu), atlikti dar aibę visokių burtų, ir viską- bandymų ir klaidų metodu. Ir galutiniame rezultate mašina visvien nebevažiuos taip, kaip važiavusi.

Jei man pasiūlytų tokį hemorojų- neprasidėčiau; nesulyginamai paprasčiau yra susirasti ir suinstaliuoti bošinį siurblį iš 2.1TD, kad ir nuo kokio pežo. Ir būtų daugmaž tvirta garantija, kad mašina važiuos kaip važiavusi.
tadas1991 rašė:
ar galima į beturbininį tokį patį variklį įdėti siurblį nuo turbininio, nereikalingas dalis tiesiog glušinant, ir tikėtis normalaus standartinio variklio darbo. Abu varikliai XUD7, tik vienas su TE, kitas be jokio indekso.
Jei tai bošai- galima, ir net nieko neteks glušinti. Dėl lukasų- nesu toks tikras; nepamenu smulkmenų...
Rusiškai berods kerti; parsipūsk iš Podolsko knygutę apie tuos siurblius, ir pats viską išsiaiškinsi. Turėjau tą knygutę ir pats, daug švariau nei jie nusiskanavęs, bet ir tai liko nusprogusiame kompe :( .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2013, 18:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vietoj atmosferinio Lucaso uždėti turbininį Bosch siurblį. Mechaniškai ten viskas tinka, reikia tik persukti špilkas į kitas skyles, dariau tai žiemą (iš turbo lucas į turbo bosch) Glušint gal nieko ir nereikia, ypač jei tai paskutinis to siurblio variklis, bet jei ne - galima užkimšti antgalį žarnai turbinos slėgio pūslės, pabandyti perdaryti rankinį (kaip vw) ar elektrinį ankstinimą.
Galėsim gal per GM (jei spėsiu grįžti) apie tai gyvai padiskutuoti prie laužo arba po kapotu? :)
Planuojama negreit, bet tikrai planuojama, kelionė kažkur toli, gal į Afriką... Bosch atrodo tokiu atveju šiek tiek labiau vyriško charakterio, kai atsižvelgiama į visokio nelabai į kurą panašaus brudo deginimu (dėl kuro atitinkamoje vietoje nebuvimo arba kokybės; ar ir pinigų stygiaus), kuro varvirinimu pro šalį ir paprastumo užvesti užsiorinus, kai baigiasi kuras arba kas atsitinka tiekimo sistemai.
Dėl rusų kalbos - raukiu nelabai, realiai vos vos. Bet reikia pramokti, nes jau įgriso tai, kad krūva literatūros, o kai reikia skaityt šnipštas. Sakytum reiktų gailėtis, kad mokiaus vokiečių, bet tai irgi praverčia, nes autobane degalinėj galiu kaip žmogus paprašyti kavos arba paklausti kelio, kurio rūšies Apie nurodytą knygelę nežinojau. Jau susiradau ją - labai AČIŪ už nuorodą, bus galima pasistudijuot laisvu laiku :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007