WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=29762 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Vilimantas [ Bir 06 2013, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
Labas vakaras gerbiami forumiečiai. Situacija tokia: vakar Taurius chipavo mano xsarą. Atliekant diagnostiką pasakė, kad neveikia oro srauto matuoklė. Automatiškai variklis ima numanomus default oro duomenis, kurie įvesti į programą, bet realiai kiek tuo momentu tiksliai oro ima išmatuoti negali. Kiek tas daviklis laiko sugedęs, neaišku. Gal jau keletą metų taip važinėju? ![]() ![]() Dėkui ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 07 2013, 06:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
O ne paprasčiau buvo pasiklausti Tauriaus?! ![]() Šiaip, jei ligšiol neišlindo jokie bugai (o ir išlįsti galėjo, greičiausiai, tik galios sumažėjimas), tai vargu ar jie būtų išlindę ir ateityje. Tačiau dabar, po čipavimo, įnešamas neaiškumas- kaip į tai, kad negauna matuoklės duomenų, reaguos čipas? Čia vėlgi reikėjo klausti Tauriaus... O bendrai, situacija juokinga. Žmogui trūksta galios, ir jis iškart puola čipuoti, neatlikęs net paprasčiausios diagnostikos ![]() ![]() |
Autorius: | dariusbu [ Bir 07 2013, 06:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
nu bet ir taurius geras svarbu pasimt pinigus o patart zmogui kaip geriau kas geriau kam tada cipuot jei puse elektros neveikia kas susije su trauka ir kuro padavimo |
Autorius: | Vilimantas [ Bir 07 2013, 06:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
Taurius man viską paaiškino, tiesiog šiuo metu jis man neatrase i asmenine zinute, o man dega suzinoti viska, nes tik siandien galiu nusipirkti nauja matuokle su 25proc nuolaida, todel buvo labai svarbus atsakymas kuo greiciau. Taurius pats sake kad matuokle keisti reikia, beto ja pakeitus sake bus dar papildomas minimalus galios padidejimas. Man tiesiog pasistojo tas klausimas, jei traukia puikiai ir viskas dirba gerai, kodel ja keisti. ![]() Proffanui - aš cipavau ne naudotis isaugusiu galios prieaugiu. Man ir iki tol trauke puikiai. Cipavau noredamas dar sumazinti kuro suvartojima, nes proteguoju ekovairavima. ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Bir 07 2013, 07:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
Vilimantas rašė: Taurius man viską paaiškino, tiesiog šiuo metu jis man neatrase i asmenine zinute, o man dega suzinoti viska, nes tik siandien galiu nusipirkti nauja matuokle su 25proc nuolaida, todel buvo labai svarbus atsakymas kuo greiciau. Taurius pats sake kad matuokle keisti reikia, beto ja pakeitus sake bus dar papildomas minimalus galios padidejimas. Man tiesiog pasistojo tas klausimas, jei traukia puikiai ir viskas dirba gerai, kodel ja keisti. ![]() Proffanui - aš cipavau ne naudotis isaugusiu galios prieaugiu. Man ir iki tol trauke puikiai. Cipavau noredamas dar sumazinti kuro suvartojima, nes proteguoju ekovairavima. ![]() Tai tada keisk matuokle jei ekovairavima praktikuoji. |
Autorius: | taurius [ Bir 07 2013, 07:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
![]() Savinikui esami gedimai, galimos problemos ir galimi sprendima buvo labai iššamiai paaiškinti prie atsiskaitant už atliktą darbą, gerbiami forumo komentatoriai... Grįžtant prie temos - autoriaus Xsara, kaip ir dar keli reti egzemplioriai, naudojantys tokios versijos kompiuterį, tiesiog nekreipia dėmesio į neveikiančią oro srauto matuoklę. Pagal darbinį algoritmą kompiuteris šiuo atveju naudoja statistines oro srauto reikšmes, kurios konkrečiu atveju leidžia išvystyti pilną gamyklinį variklio galingumą (įpurškimo sistemos gedimo lemputė taip pat nedega), taip pat kompiuteris pats atjungia EGR'ą (tai galios nemažina, tiesiog nepaduoda suodžių į variklį). Čipavimas reaguoja taip, kaip ir turėtų - galios prieaugis yra mažesnis, nes naudojamos statistinės (saugios) oro srauto reikšmės, o tai riboja galios prieaugį, kadangi oro srauto matuoklė veikia kaip galios ribotuvas. Konkrečiu atveju tos "statistinės" reikšmės buvo pakeistos artesnėmis praktioje gaunamoms ir rezultatate turim didesnį galingumą, neiškalibravus standartinių kuro ribojimo lentelių - todėl pajungus veikiančią matuoklę kuro dozavimas veiks tiksliai (kaip ir priklauso), o nepajungus bus saugesnėje, labiau ribojančioje zonoje. Konkrečiu atveju savininkas 90% laiko važiuoja itin ekonomiškai, todėl į galios ribojimą dėl nepakankamo oro srauto niekad ir neatsiremia... Teoriškai matuoklę keisti reikėtų, praktiškai jis ja naudojasi tik 10% savo kelionių laiko, o ir tada variklio darbas labai dėl to nekenčia. |
Autorius: | Vilimantas [ Bir 07 2013, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
Na manau Taurius visiems aiškiai paaiškino situaciją ![]() ![]() Dar kart padėkosiu Tauriui už puikiai atliktą darbą. ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 08 2013, 09:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Oro srauto matuoklė. Keisti ar nekeisti? |
Brrrrlembambam... Tai dėl ko kilo visas šis kipišas?! ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |