WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 08:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 20 2013, 08:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na va tesiam toliau.Siurbli nuemiau skiles korpusas apacioje, issiziojo kaip pyrago pluta skilimas mazdaug nykscio iki sanariuko dydzio nusprendziu kad virinti neverta. Radau siurbli naudota siauliuose 350 LT su visais daviliais.
Nors buvo tokiu kurie be davikliu 400 LT uzsiprase net juokas paeme.
Nuimant siurbli pastebejau jog dirzas toks jau labai laisvas, as ji su plastikiniais stripsais prie dantraciu pritraukiau kad nepasijudintu is vietos o su stiftu tik apatini velena uzfiksavau prie virsutinio idialiai nelindo tai per prievarta nekisau. Galvoju jog gali buti per dantuka pabeges dirzas.
Klausimai:
Ar per dantuka max du pabeges dirzas nelanksto voztuvu?
Ar galima virsutini velena sukti pries laikrodzio rodykle metkes atstatymui?
Ar apatinio veleno fiksavimui yra tik viena padetis ant smagracio?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2013, 14:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 20 2013, 14:46
Pranešimai: 2
Neider rašė:
Radau siurbli naudota siauliuose 350 LT su visais daviliais.
Nors buvo tokiu kurie be davikliu 400 LT uzsiprase net juokas paeme.


Reikejo po kauna paskambinet, butum iki 150 tuscia siurbli rades ir dar iki 20lt atsiuntimas
uzu 350-400 cia turetu but nuo masinos su 30k myliu


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2013, 16:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na kas liecia mylias nezinau bet nuo masinos nuimtas.
Zodziu uzdejau ta siurbli batai, vistiek nesiveda. Atsukau ta galiuka kur aukstas slegis turi iseit nieko varva vos vos ir tiek. Gal ji reikia kaip pririst ar dar kas, nes nuo vaziuojancios nueme tai siurblys geras turi but.
Berasant kilo dar viena mintis gal reikia sita kur permest i nauja siurbli ir tiek tos bedos?
http://www.part.lt/perziura/d4b1b574e80 ... 0c8703.jpg
Dar siuo momentu masinai economy mode isijunges gal tai turi itakos?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 20 2013, 20:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 20 2013, 14:46
Pranešimai: 2
hdi siurbliai nepririsinejami, cia ne zopelis. naujas siurblys su neveikianciu slegio reguliatorium?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2013, 07:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na ka persasi isvada kad galejau but apmulkintas. Tevas sake matovo srove ateina i reguliatoriu viskas gerai, bet kad kito varijanto nebematau apart reguliatorius negauna komandos atsidaryt ir yra uzsidares ir nepraleidzia kuro, nes mechanine dalis yra perrinkta. Su elektrine dalim nesu stiprus istikkro tiesiog zalias.
Gal kas galetu pasakyt ant ko pasistatyt testeri ir ka matuot?
Uztenka su lempuku pasitikrint ar srove ateimna?
Ar turi kokia varza but?
Ar tam tikra srove?
Padekit zmones gerieji


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2013, 08:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Katik snekejau dar su vienu liaudies meistru tai sako kad vien ant degimo siurblys turetu sukelt iki 130bar taipkad turtu purkst per ta melinai apibrezta isejima.
http://www.part.lt/perziura/c501e1878b2 ... 37a332.jpg
Taigi iseina slegio reguliatorius bet ji nusukus jau siurblio srotui kaip neveikiancio grazint negalesiu
Tai db dilema ar imt siurbli zemen ir lekt i srota ar bandyt reguliatoriu keist 350 vistiek nesimeto ant kelio


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 12:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Siūlyčiau pabandyti atjungt 3rd piston deactivator fiškę. Pas tave fotkėje pažymėta raudonai. Gal netyčia jis užmaitintas.
Jei įdomu detalės kaip Hdi veikia nuo a iki z : http://www.christiantena.pwp.blueyonder ... ation.html

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2013, 19:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na nebezinau ka daryt.
Viska isbandziau neveikia ir viskas kuras patenka reguliatorius veikia.
Kaip suprantu tas 3-rd piston knisa prota jis atidarytas ir visa kura nukreipia gryztamu kanalu i baka.
Bet kai per diagnostika paleidi patikrint hi pressure elementu jis kliksi tai turetu buti geras. Bet vedant jis kazko atsidaro ir numeta visa slegi. Pakeitus pompa db net per komputeri rodo kad pompa isvis nesukialia jokio spaudimo kai prie senos nors 63 bar isspaude.
Su lempuku pradejau ieskot sroves tai prie ijungto degimo i ta 15 saugikli nuo kurio pagal chema mano supratimu turetu uzsimaitinti tas daviklis neateina jokia srove gal kas galetu paaiskint is kur turi ateit srove iki saugiklio nelabai suprntu tos chemos.
Kaip suprantu kur raudonai pazimejau turi eit srove o rudai nuo smegenu mase.
Kur toliau ieskot kame reples kodel neveikia.
Padekit melieji kolegos


Prikabinti failai:
chema.png
chema.png [ 213.2 KiB | Peržiūrėta 2645 kartus(ų) ]
Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2013, 07:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Visai stogelis baigia nuvaziuot kuo daugiau skaitau tuo maziau besuprantu :bum: :bum: :bum:
Cia internete prisiskaiciau jog tas 3-rd didelios reiksmes nesudaro ir viso spaudimo nuimt negali.
Tuomet iseina vel bloga siurbli is sroto gavau?
Bet vel nesamone nueme tai nuo vaziuojancios, imsiu zemen siurbli vesiu ji ant stendo pabandyt paziesim kas toliau gausis. Nes jugi siurblys ant starterio turetu bent sioki toki spaudima sukelt db snipstas. Beto nuemus auksto slegio vamzduka sukant ant starterio ne laso saliaros neisbego.
Slegio reguliatorius db nepamenu kur bet internete radau jog atjungto varza turi but 1.5-5 omu maniskis 2.8 tai geras ant diagnostikos jo atsiverimo procentas sukant starteriu taipogi visiskai nebepakertu teoriskai viskas tvarkoj tik neveikia :bum: :bum: :bum:
Gelbekit taip ir iki savizudybes netoli.............


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2013, 10:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gal pajuokausiu, bet dyzelio bake tikrai pakankamai ir tiekimas iki siurblio užtikrintas ir tvarkingas? Yra buvę variantų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2013, 10:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Nu dyzelio dar koks 20ltr yra :lol:
Zemo slegio siurblys dirba. Isimi slegio reguliatoriu per gala visa varikli aptasko

Kitos mintys


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2013, 16:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Neider rašė:
Na nebezinau ka daryt.
Viska isbandziau neveikia ir viskas kuras patenka reguliatorius veikia.
Kaip suprantu tas 3-rd piston knisa prota jis atidarytas ir visa kura nukreipia gryztamu kanalu i baka.
Bet kai per diagnostika paleidi patikrint hi pressure elementu jis kliksi tai turetu buti geras. Bet vedant jis kazko atsidaro ir numeta visa slegi. Pakeitus pompa db net per komputeri rodo kad pompa isvis nesukialia jokio spaudimo kai prie senos nors 63 bar isspaude.
Su lempuku pradejau ieskot sroves tai prie ijungto degimo i ta 15 saugikli nuo kurio pagal chema mano supratimu turetu uzsimaitinti tas daviklis neateina jokia srove gal kas galetu paaiskint is kur turi ateit srove iki saugiklio nelabai suprntu tos chemos.
Kaip suprantu kur raudonai pazimejau turi eit srove o rudai nuo smegenu mase.
Kur toliau ieskot kame reples kodel neveikia.
Padekit melieji kolegos


Iš schemos matosi, kad tiek 3rd piston deaktyvatorius tiek kiti reikalai valdosi minusu. T.y. įjungus degimą juose turi būti +12 V (šiek tiek daugiau realiai :) ). Reiškia įjungus degimą 15 saugiklyje būtinai turi būti pliusas. Jei jo nėra tai reikia ieškot kodėl. Kadangi pakeitus aukšto slėgio pompą niekas nepasikeitė, tai galima manyti kad pas tave problemos iš pat pradžių ne mechaninės. O kompas, jei kažkas blogai užmaitinta arba neužmaitinta sistemoj, gali rodyt pievas, nieko keisto. Dėl paties 3rd piston deaktyvatoriaus, tiesiog nuimk fiškę nuo jo ir matysi ar yra kokia įtaka ar ne.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2013, 14:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Keletas faktų pamastymui.

1. Po sistemos išsandarinimo variklis turi būti sukamas bent 10 sek., kad bent jau bandytų kurtis.
2. Kompas neatidarinėja purkštukų kol spaudimas mažesnis nei 120 bar. T.y. atjungus kuro slėgio reguliatorių, variklis nesikurs, nes slėgis sukils max 100 bar.
3. Neužmaitinus kuro slėgio reguliatoriaus ir 3rd piston deactyvator pompa turi sukelti slėgį iki 100 bar
4. Varikliui dirbant mažomis apsukomis slėgis yra apie 400 bar.


Kitas dalykas, abejoju, ar atjungus aukšto slėgio pompos išėjimą, ten kuras turi purkšti fontanais. Per mažos apsukos ir per didelis išėjimas. T.y. tai, kad atjungus ten kuras nepurškia, nereiškia, kad pompa negali sukelti reikiamo slėgio salyginai uždaroj sistemos (common raile), gi kuro debitas per purkštukus tai mažas. Gal koks purkštukas kiauras, per abratkę ar kažkur leidžia.

Ant laisvų apsukų aukšto slėgio siurblys turi pateikti 0,27 ml dyzelinio per sekundę esant 400 bar spaudimui. Tarkim suki variklį starteriu 10 s, per tiek laiko siurblys turi paduoti 2,7 ml kuro :)
Esant pilnam apkrovimui 2,0 HDi motoro siurblys turi pateikti 2,2 ml/s dyzelino. Taigi tikėtis kuro purškimo per atjungtą vamzdelį sukant starteriu, naivoka. Aišku čia tik teorija, praktiškai šito nebandžiau :)

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 11 2013, 19:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na ka problemos issprestos buvau nusipirkes uzsikimsusi siurbli :bum: :bum: :bum: :bum:
o kadangi ilgai galvojau kas gali but tai srotas jo atgal nebeima nusipirkau kita ir vsio vaziuojam toliau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 15:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
Idomiai, pats sakei, kad iš važiuojančios išėmei, bet gal žvyro primėtė :) nafig tokius reikalus.

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007