WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 22:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 09:10 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Neider rašė:
Na ka problemos issprestos buvau nusipirkes uzsikimsusi siurbli :bum: :bum: :bum: :bum:
o kadangi ilgai galvojau kas gali but tai srotas jo atgal nebeima nusipirkau kita ir vsio vaziuojam toliau.



Kadangi pirmai krūvas parametrų matavai, tai gerai būtų, kad ir dabar informacija pasidalintum. Kuro slėgis sukant, užkūrus ir pan. "Važiuojam toliau" mažoka. :)

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2013, 13:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 09 2010, 21:49
Pranešimai: 182
Miestas: Šiauliai
sorry gal kvailai paklausiu, bet pas xantija 2,0hdi kuro slegio reguliatorius stovi is siurblio galo? su dviem varzteliais berods prisuktas? Reiktu pabandyt isskalauti jy ir kaip ta geriau daryti? Nes kazkas cia sake geriau ultragarsu valyt. Nes mano HDI neina taip kaip turetu eiti, kuro filtras pakeistas, oro pakeistas, EGR nedirba, nes atjungiau, be jo biski geriau vaziuoja.

_________________
citrina xantia 2.0 HDI.
"...pas mus masinas taiso staliai, sienas glaisto pedagogai, furas vairuoja muzikantai, o valstybe valdo inzinieria"


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2013, 11:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Kadangi pirmai krūvas parametrų matavai, tai gerai būtų, kad ir dabar informacija pasidalintum. Kuro slėgis sukant, užkūrus ir pan. "Važiuojam toliau" mažoka. :)[/quote]


Pastaba priimta mielas kolega :oops: PASITAISYSIU ryt sesiu rinkti duomenu


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2013, 12:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Cituoti:
Pastaba priimta mielas kolega :oops: PASITAISYSIU ryt sesiu rinkti duomenu


Puiku :), laukiam

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 14:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Soriukas kad taip ilgai uztruko (loptopo pakroveja buvau kazkur nukises) imetu jau sutvarkyto matavimus kartu pridejau kokios pasak diagnostikos turetu buti reiksmes. Tikekimes kazkam dar pades.
http://www.part.lt/perziura/f0148027fca ... 509466.png

http://www.part.lt/perziura/e90f5c4b157 ... 134671.png
Ziuriu jog pagal antra paveiksliuka iseina man reikia sprest problemas su ismetamuju duju kazkokiais voztuvais?
pagal matavimus dvi paskutines eilutes yra 5% o turi but gerokai didesni ~70%
ar delto gali but jog masina tokia kaip prisvilus?
http://www.part.lt/perziura/32e5854ec2a ... 1b0539.png


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2013, 12:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Tas vožtuvas yra EGR, nesuk sau galvos dėl jo, nebent būtų užstrigęs atidarytas.

Dėl ko turėtum sukt galvą yra "measured turbo pressure", nes šitas parametras pas tave yra lygus atmosferiniam slėgiui. Tai pas tave arba oro vamzdžiai kiauri, arba MAP sensorius numiręs, arba vamzdelis iki MAP sensoriaus nulažtas (nemaža tikimybė).
Dėl to mašina gali būt prisvilus ir dar kaip.

Kad įsitikinti, reiktų tą patį pamatuot prie didesnių apsukų 2000 - 3000 rpm.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2013, 18:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 05 2013, 17:43
Pranešimai: 6
sveiki.nenoriu kurt naujos temos,tai paprasysiu pagalbos cia.turiu problema su aukstu kuro slegiu taip pat.auto citroen c8 2.0 hdi 16v- klaida p1112.vaziuojant auto tiesiog numirsta.truputi palaukus,vel galima uzvesti ir vaziuoti toliau.beda-kuro slegis common raile pakyla tik iki 425 bar(duodant apkrova) ir po to auto uzgesta.kad butu aiskiau-pakylus iki 425-slegis nesokineja,tiesiog islieka toks pat iki kol uzgesta.auksto slegio davikli jau pakeiciau-jokio skirtumo.purkstuku leaking testas padarytas-telpa i standartinius parametrus.ka toliau daryt?ar keist kuro slegio reguliatoriu ar thirt piston valve,ar kazka kita dar ziuret?gal kas galit patart?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2013, 16:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Is asmenines patirties galiu pasakyt keisk siurbli
Man taspats budavo vaziuoji duodi apkrovu uzgesta pastovi vel vedasi kol vina grazia diena nebeuzsivede :bum: :bum: :bum:
tik jei keisi i naudota siurbli ziek atsargiai zemo slegio siurblys turi ispust saliara per auksto slegio padavima (as kai pirma nusipirkau to nezinojau galvojau kas dar gali but kol grazint nebegalejau, tai teko kita nusipirkt :bum: :bum: :bum: ) o siaip jei db taip butu jauciu i nauja keisciau.nes kai su tuo apsimoviau tai du perkant naudota isistatyt atsiejo grubiai 800 taidar puse to ir naujas butu o naujas yra naujas
Sekmes


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2013, 11:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Sveikas Pukai padariau tuos matavimus prie 2000 ir prie 3000
Butu dabar idomu suzinot kokie jie turetu but esant tokioms apsukoms jei kas turit kokios info labai lauksiu. o tuo tarpu lendu toliau internetan ir ieskosiu
http://www.part.lt/perziura/ee9a2886caa ... cf8340.bmp


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2013, 08:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Sveikas,

Iš visko matyti, kad kompui nepavyksta gauti reikiamo slėgio. T.y. realus oro slėgis mažesnis už pageidaujamą. Tai ypač akivaizdu prie ~2200 kur pamatavai. O prie tokių apsukų tvarkingai veikiantis HDi traukia bene geriausiai. Kadangi nepavyksta gauti reikiamo oro kiekio tai ir kuro purškia mažiau = mažesnė galia.

Pamastykim apie galimas priežastis:
1. Kiauros (nusimovusios, nepriveržtos) žarnos, interkūleris, žodžiu nesandarumas po turbinos.
2. Stringa turbinos wastegate'as.
3. Blogas solenoidas.
4. Wastegete'o vakuuminis valdiklis blogas/ kiauras.
5. Slėgio daviklis (MAP) š... mala, kas mažiau tikėtina.

Tokie mano pamastymai būtų, gal kas geresnių minčių turi.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 12:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Turiu klausima- man per tepalo varzta biski tepaliuka leido tai nusprendiau pasidaryt kita sriegi. Palindus trukde ta plastikine zarna ar kaip ja pavadint tai nuemiau o joj pilna tepalo. Kaip suprantu taip neturetu bu. Nes ji nueina i kondiskes radiatoriu o ateina nesimato tiksliai is kur kazkur nuo galvos is vidines variklio puses.
Gal kas kokiu minciu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 15 2013, 18:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šlanga bus ne kondiškės, o interkūleris - turbina.
Pilna, tai kiek? Stiklinė pribėgo? Jeigu tik tepaluota iš vidaus ir išbėgo keli lašai, šaukštas ar net stopkė - nesukti galvos. Jei jau daug - labai kiaura turbina.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2013, 06:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 07 2008, 09:27
Pranešimai: 56
Miestas: Siauliai/Manchester
Na stikline drasiai bus.
Tai speju man tas dziaugsmelis dar smagiai atsieis :bum: :bum: :bum: :bum: :bum:
Kazin ar galima prieit nusiardyt ta turbina neisemus variklio dar nenagrinejau labai tiksliai bet siaip uzmetus aki atrodo teks ji imt lauk o to pats daryt dar nedrystu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2013, 11:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 05 2013, 17:43
Pranešimai: 6
Neider rašė:
Is asmenines patirties galiu pasakyt keisk siurbli
Man taspats budavo vaziuoji duodi apkrovu uzgesta pastovi vel vedasi kol vina grazia diena nebeuzsivede :bum: :bum: :bum:
tik jei keisi i naudota siurbli ziek atsargiai zemo slegio siurblys turi ispust saliara per auksto slegio padavima (as kai pirma nusipirkau to nezinojau galvojau kas dar gali but kol grazint nebegalejau, tai teko kita nusipirkt :bum: :bum: :bum: ) o siaip jei db taip butu jauciu i nauja keisciau.nes kai su tuo apsimoviau tai du perkant naudota isistatyt atsiejo grubiai 800 taidar puse to ir naujas butu o naujas yra naujas
Sekmes



pakeiciau ir siurbli ir auksto spaudimo reguliatoriu ir vistiek tas pats..nu pagal ta klaida neber daugiau ka keist ..o dar plius nebegaliu klaidu istrint.tipo nutrunka rysys su kompu tou momentu kai bandau trint klaidas. nbzn ka ir daryt.. su kirviu apeit ir i lauzyna.. gal kas dar turit geresniu minciu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2013, 19:20 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
tai keiti siurbli ir tiek :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007