WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Šaltas variklis blogai kuriasi http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=2994 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Aldividas [ Kov 23 2005, 14:20 ] |
Pranešimo tema: | Šaltas variklis blogai kuriasi |
Patarkit, kur Vilniuje pigiausiai, bet kokybiškai ,patikrinti dyz. variklio kompresiją per forsunkių skyles, tuo pačiu ir pačias forsunkes. Vėliau galėčiau rimtai mastyti, ar oras kuro sistemoje ar kt. Vis vargstu su šalto variklio užsivedimu. |
Autorius: | Arte [ Kov 23 2005, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal tu geriau isidek tas pematomas zarneles pradzioj, ir isitikink, kad oro nera, po to pasitikrink visas zvakes, o jau tik tada kapstyk forsunkes su visa kompresija:) Nu, o jei neturi kur pinigu deti, gali ... kad ir kluba paremti ![]() Arte |
Autorius: | Aldividas [ Kov 23 2005, 15:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Jau stovi permatomos žarnelės po rankinio pompavimo kriaušės,po kuro filtro,po forsunkių kuro grižtamojo ryšio,oro nesimato.Pakaitinimo žvakes CHAMPION pastačiau naujas buvau nuėmęs bedrą šiną ,tikrinau su testeriu gerai.Gaila šalta.Kalbama, kad ne visada būna kokybiškos žvakės.Turiu minti visas išsukęs pažiūrėti ar vienodai gražiai jos kaista su ta pačia maitinimo šina prijungus prie akumuliatoriaus.Kas dėl kompresijos tikrinimo ,purkštukų tikrinimo (konkretus darbas)nemanau , kad karvę kainuoja .Žinau, jei dyzelistų prašysi iėškoti gedimo jie parašys atitinkamą sąskaitą. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 23 2005, 17:26 ] |
Pranešimo tema: | |
tai pasiskolink is ko nors kompresijai matuot ta prietaisa dyzeliam ir pats pasitikrinsi kompresija... o purkstukus irgi nuvezi kur nors tai papigiai patikrins man atrodo |
Autorius: | Arte [ Kov 26 2005, 06:47 ] |
Pranešimo tema: | |
O tu pasitikrines paankstinima salto? Nuo variklio galvutes ausinimo kolektoriaus toks troselis iki siurblio. Ten termostatas tampo trosa. Tavo uzsivedes variklis dirba puikiai, o problema tik uzsivedime? Arte |
Autorius: | Aldividas [ Kov 26 2005, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane BOSH siurblys.Troselis tik vienas.Paakstinimas reguliuojamas kitaip. Pačiam paankstinimą sunkoka pasireguliuoti.Kur,Vilniuje pigiau,bet kokybiškai? |
Autorius: | Arte [ Kov 26 2005, 11:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Siurblys taigi paprastas bosh? Elektroniniu valdymu ant xantijos lyg ir nebudavo tais metas. Nieko ten stebuklingo su tuo paankstinimu, tikrai turi buti troselis, jis eina palei pat variklio galvute. Dar paankstinti galima pasukant siurbli pries variklio sukimosi krypti, atleidus tris tvirtinimo varztus prie flanso ir viena prie siurblio galvos. O tiksliai ipurskimas reguliuojasi pagal siurblio plunzerio padeti, pastacius 4 stumokli i VMT su spec indikatorium, duomenys kiekvienai siurblio markei atskiri. Bet tas pats ir is klausos:) Arte |
Autorius: | Aldividas [ Kov 26 2005, 23:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Antro troso nėr. Paskaičiau rūsų leidimo knygose kad turbo dyzeliuose yra ,nežinu kurio amžiaus , speciali kūro siurblio įpurškimo paankstinimo kapsulė.kuri reguliuoja kuro padavimo paankstinimą lyg nuo antifrizo temperatūros.Viskas reguliuojama spec. servise su spec. įranga.Šiandien pastebėjau kai šilčiau ,tai geriau variklis užsiveda truputi išmetęs mėlyno dūmelio. |
Autorius: | Arte [ Kov 27 2005, 17:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai gal tas troselis visai nuluptas? Taip, termostatas sukasi i vandens kolektoriu iseinanti is variklio galvos, prie vandens davikliu. Podolso puslapy yra apie kuro siurblius, ten XM, bet principas tas pats is termostatas toks pats. Parodyk kam nors, kad ir citroligoniams, kad paziuretu kaip yra su tuo termostatu, nu bent as kitokio paankstinimo nemaciau. Termostato neber, tik kai siurblys elektoniniu valdymu. Tai gal ir nebus panaceja, bet padeda tikrai. O spec servisai....kaip cia pasakius. Nu, gal tu rasi. Arte |
Autorius: | Anonymous [ Kov 28 2005, 15:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Purkstukus gali patikrinti betkuris geras servisas.Beveik visuose turi stendus.Patikrinimas kainuoja apie 5-10litu.zinoma jei nereiks praplaudineti arba keisti.Tada kaina pakils iki 20-30litu uz purkstuka.Kompresijos paciam nepatariu tikrinti,nes tai ne benzininis variklis.jei nemoki tai poto gali tekti tempti ant slipso i servisa rimtesniems remontams ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Aldividas [ Kov 28 2005, 16:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Arte buvau zioplas nepastebejau antro troselio, kuris reguliuoja pagreitintas tuscias apsukas, o kitkas yra taip kaip as ir rasiau. Tikslus siurblio pavadinimas VE R XUD 212 "BOSH"Siandien vazinejau. Staigiai startuojant kryzkeleje juodi dumai,todel praddzioje kabinsiuos prie purkstuku,po to matysim. Siandien svente rytoj Puzli as tau paskambinsiu. ![]() |
Autorius: | Remis [ Kov 28 2005, 19:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Kaune uz purkstuku/zvakiu tikrinima + kompresijos matavima mokejau 40 Lt (XM). Problema gi buvo kuro sildytuve, gaude ora. Ryte ilgai reikejo starteri sukti. Daba kuriasi taip kaip ir turi, bet saltas meta pilkai melsva duma ir blogai dirba, makaluojasi variklis ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 29 2005, 09:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Noriu. Kur patkrinti dyz variklio purkstukus? |
Aldividas rašė: Patarkit, kur Vilniuje pigiausiai, bet kokybiškai ,patikrinti dyz. variklio
kompresiją per forsunkių skyles, tuo pačiu ir pačias forsunkes. Vėliau galėčiau rimtai mastyti, ar oras kuro sistemoje ar kt. Vis vargstu su šalto variklio užsivedimu. Pas mane lygiai tas pats. Tik as jau saltos masinos nebeuzkuriu. Tiktinau- oro negaudo. Buvo atsilaisvines kuro pasiltinimas kuro filtre, bet priverzus niekas nepagerejo. Manau kad bus forsunkems galas. Vedu masina su eteriu, kuriasi puikiai, pirmas 10 min labai dumina, po to dingsta. Kaip manot ar tai itakoja kuro sanaudoms? Kiek kainuoja pasikest tik purkstuku adateles ir kompresijos matavimas? Cia man po to kai kura pradejau pirkti is kamazistu. Ple ![]() |
Autorius: | Aldividas [ Kov 29 2005, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Ko nepaklausei iš kur jie pylė. Ką citrinistai galvoja apie variklio ir purkštukų valymo priedus į kurą .Man vienas dyzelistas sakė, kad jie skirti karo pramonei....kad tankas nuvažiuotu iki bazės variklio pakeitimui. |
Autorius: | Arte [ Kov 29 2005, 20:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Oba! Tokios pasakos dar negirdejau. Bet jei daiktas susidevejes, tu pilk ant jo ka nori, nauju netaps. Bet tanku varikliai paprastai susideveti nespeja:). Jei uzsineses purkstukas, nu galima tada isplauti. Per tiek laiko, kiek sugaisot rasydami, paeme butumet knyga, perskaite. Nu, kad ir rusiskam podolsko puslapy parasyta pakankamai. O dabar buriat is kavos tirsciu:) Cia trumpo atsakymo nebus. Man pasiseke rasti nebloga varikli srote, su puikiais purkstukais. Ar nusipirksi tikrai gerus purkstukus Lietuvoj parduotuvej, nezinau. Negirdejau kad kas pirktu. Jei jau susidevejes variklis, jam siais laikais kapitaliniu daryti kazi ar verta. Bet puikiausia galima uzvesti pasildzius. Jei turit netoli elektros srove, sildykit, kad ir su paprasta el.plytele(paprasciausias varijantas). Pasildyti galima ir su autonominiu peciuku. Bet to ir as dar neigyvendinau:) Jei ne, keiskit variklius naujesniais, nes pakeitus purkstukus nebus totalinio pagerejimo, tik ekonomiskesnis vaziavimas bus. Arte |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |