WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 08:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 19 2013, 10:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 17 2012, 12:15
Pranešimai: 6
Sveiki, vyrukai. Nusipirkau ziemai automobili, Rover 418 turbo dyzeli su interkuleriu, stovi XUD7 TE variklis 88ag. Buves savininkas minejo, kad uzdejo generatoriu berods nuo Peugeot 205 dyzelio ir nuo to laiko neberodo apsuku.
Taigi noriu paklausti, ar pas visus siuos variklius apsukos eina nuo generatoriaus? Ar kazkoks laidas nera pajungtas ar generatorius nuo 205 net neturi tokios funkcijos?

_________________
75d
420Tourer


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 19 2013, 10:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gal roverio komplektacijoje apsukų daviklis ir gali būti generatoriuje, kaip pas VWgeną, bet beveik garantuoju, kad p205 generatorius, tikriausiai nuo 1.7D variklio, tokio navaroto jame neturėjo, o greičiausiai ir pati mašina buvus "laikrodinė", taigi aplamai tokio navaroto neturėjo.
Šiaip XUD7TE variklis, būtent Citroen BX, apsukas gaudo pagal smagratį skaičiuojantį daviklį, kuris yra variklio galinėje pusėje, prie smagračio, baltas. Ten, kur jo nebūna - turėtų būti skylė. Tik abejoju, ar daviklio pastatymo užtektų apsukoms rodyti - nesutaps dažnai

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 19 2013, 11:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
VOLVO bent jau 460 1.9 zyzeli apsuku daviklis taip pat generatoriuje

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 19 2013, 11:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 17 2012, 12:15
Pranešimai: 6
Na pas roveri apsukos nuo generatoriaus, anglu forume radau, bet daugiau jokios naudingos informacijos... Gal turit kokiu nuotrauku ar pvz, kaip atskirti generatoriu ar jis matuoja apsukas ar ne? Kas skaiciuoja apsukas BX'e?

_________________
75d
420Tourer


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 19 2013, 13:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Generatoriuj būna papildomas laidelis, tiksliau jungtis jam, o iš išorės chrien atskirsi. Pažiūrėkit, gal generatoriaus modelis toks, kad tą daviklį ten būtų galima įdėti, palikti lizdai ar pan.
BXe, jau rašiau, kaip skaičiuoja. Bet toks variantas tamstai netiks, nes netiks dažnis - kai daviklis generatoriuj, tachometras dirba pagal mastelį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 22 2013, 19:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 17 2012, 12:15
Pranešimai: 6
Dar turiu klausimeli, automobilis super lengvai vedasi tiek saltas tiek siltas, o darbine temperatura pasiekia greiciau nei benzininis variklis (bet ne kaista), tik traukos kazkaip jis man visai neturi (yra 206 1.4hdi 50kw - traukia dvigubai geriau). Itariu kad degimas yra paankstintas, bet juk del to turetu kaip tik isaugti galingumas variklio ar ne? Gal jusu tarpe Vilniuje butu sio variklio specas, kuris noretu i ji zvilgteleti, aisku uz valiuta, alu ar pan? :)

_________________
75d
420Tourer


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Rgs 22 2013, 20:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tikrinti, ar dirba kuro kiekio reguliavimas nuo turbinos slėgio - ar netrūkę žarnelės, nenusimovę chamutai, sveika membrana siurblio pūslėje. Ir pačią turbiną. Turi traukti vistiek.
Traukos tokios, kaip iš HDi variklio - tikėtis nereikia, nesvarbu ir tie kilovatai. Traukia ir šitie, tik reikia gazu spaust sodriai - juodo dūmo negailėt :) Ir nepamiršt, kad šitie 66kw šiais laikais nelabai ką ir bereiškia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: XUD7 klausimai
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 10:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 17 2012, 12:15
Pranešimai: 6
Kad pabaigti temą tai noriu pasakyti, kad užteko prie savo esamo generatoriaus vieno iš diodo prilituoti laidą ir pradėjo apsukas rodyti... :)

Dabar kitas klausimas...
Rover 418 "tdi" 65kw. Kuriasi - labai gerai, net ir ziema, griebia is karto. Tiesa prie didesniu tu salciu is karto uzsivesdavo ir uzgesdavo, bet is 2-3 karto viskas budavo tvarkoj. Ziema kas nepatikdavo - jeigu uzkuri masina, variklis dirba tvarkingai, jokio dumo. Bet jeigu iskarto pradedi vaziuoti, jeigu duodi apsuku ant laisvu - trukcioja, meta melyna duma, po 30sec apsiramina ir vaziuoja tvarkingai ir be dumo.

Dabar kartais buna, kad atvaziuoji i vieta, po to vel uzkuri masina ir ji neuzsikuria, arba springsta ir varo melyna duma. Po kazkelinto pabandymo uzvesti lyg niekur nieko - jokio dumo, nors gazuok iki ribotuvo... Siandien ryte po 2 dienu stovejimo, uzsikure is karto, bet dirbo sunkiai, ne visi cilindrai, pirmas 10sec ismete nemazai melyno dumo, po to lyg niekur nieko... Kas vyksta su mano kibiriuku? Ziedai, purkstukai? siurblys?
Palyginus su Rover 63kw ar 77kw dyzeliais tai maniskio trauka vos ne dvigubai prastesne...

Gal yra Vilniuje XUD varikliu zinovu kurie galetu uz pinigus apziureti mano traktoriuka? :)

_________________
75d
420Tourer


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 18:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Pas tave kartais ne 3 žvakių versija?

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 20:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pirmiausia tai oras. Nes jau dukart yra tekę panašius simptomus turėti ir abiem atvejais, užsandarinus iki galo normaliai kuro sistemą - kūrėsi ir dirbo kaip uogytė, su visais 25 metų senumo siurbliais ir purkštukais... Paskui žvakės. O trečia - jau siurblio krapštymas.
Įsitikinęs, kad tas dūmas mėlynas, o ne pilkas ar baltas? Nes mėlynas dūmas - nebent tepaliniai žiedai arba kiaura turba, bet būtų to dūmo daugiau, negu 10 sekundžių. O vožtuvų gumelės čia - labai slidus reikalas. Jos yra, bet praktiškai nelabai ką ir dirba, nes pro tvarkingus nuspaudimo stumokliukus tepalas nepraeina.

AuriKo, kas čia per versijos tokios? Neteko nei matyt, nei girdėt. Esu girdėjęs apie pietietiškus mikriukus, berods Transit, su viena ar dviem žvakėm, bet net Ispanijos pietuose pirktas automobilis su XUD7 turėjo visas keturias žvakes. Svarbu, kad jos visos normaliai dirbtų, nes vienos neveikimas beveik jokios įtakos neduoda, o dviejų irgi normaliai jaučiamas tik žiemą. Vasarą prasipurto, šaltas padūmina ir važiuoja...

Autoriui galiu pasakyt tiek, kad jau 4 metai periodiškai ir pastoviai važinėju su XUD7, XUDTE ir XUD9TE varikliais ir sklandaus užsikūrimo, kai nė kiek nenuspaudęs gazo pedalo suki raktelį ir šaltas variklis kurtųsi kaip bitė ir iškart dirbtų puikiai - nelabai teko paturėti, nors užvesti ir pašildyti jie važiuoja tūkstančias ir dešimtinis tūkstančių kilometrų.
Tiesa, naujesni, kuriuose jau ankstinimas ir laisvų apsukų sukėlimas atliekamas elektroniniu ar vakuuminiu būdu - buvo ir beveik be dūmelio, bet tai jau kita karta. Jei pas tave Bosch siurblys, manau bus prie jo toks burbulas, į kurį jungiasi dvi aušinimo žarnelės ir iš jo išeina troselis į siurblio svirtelę priekyje. Tai paanstinimo termostatas, kurio gyvo neteko niekam matyti. Taigi, jau neankstina degimo šaltam varikliui. Į termostato korpusą sukasi dar vienas bumbulas su troseliu, kuris tampo siurblio laisvų apsukų pakėlimo svirtelę gale. Jis kartais ir būna veikiantis, bet dažniausiai ne (bet galima dar nupirkti naują ir pakeisti), taigi jei neveikiantis - šaltas užvestas nepakelia apsukų, taigi iškart purtosi arba gesta, vertinant ir tai, kad degimas pagal temperatūrą vis dar per vėlyvas... Ant siurblio yra nors vienas lašas ar nors vieta, kuri yra nors kiek drėgna? Jei taip, tai jei per ten patenka kuras lauk, reiškia patenka ir oras vidun.
Purkštukai gali būti dar visi gerai purškiantys, bet garantuotai slėgiai išsibėgioję belekaip ir vietoj reikalingų 130bar pučia ties kokiais 90, 150, 190, 210 ir t.t. Siurblys tokius slėgius sutvarko ir su jais viskas dirba, bet vėlgi degimo kampas cilindruose tampa skirtingas. Prašilę purkštukai jau dirba geriau ir ne taip reaguoja ir į tai, jei jis nebepurškia fontano, o sysioja arba lašina kurą žemyn...

Kompresija ne pirmos jaunystės. Mano variklis dirbo šiltas dar kuo puikiausiai, tepalo nevalgė, dūmą metė tik šaltas. Išardžiau patvarkyt ir nuėmęs galvą radau klibančius stumoklius. Taip ir paliksiu, nes naujų pirkti nėra, bet tai pagalvok, kad gal tokie ir pas tave.

Trauką dingusią aš esu visada linkęs susigrąžinti, bet kai važinėju su automobiliu, kuriam metų daugiau už mane arba bent daugiau už 20, tai visai manęs labai nežeidžia, kad jis šaltas ant laisvų truputį pasitampo ar išmeta kokios ten ne tos spalvos dūmelio.
O tas užsivedimas iš 2,3,5to ar dešimto karto man yra juokingas. Nes dauguma, kurie taip sako, pamiršta, kad kai užvedi automobilį, veikia gazo pedalas. Beveik visus savo automobilius vesdamas, šiek tiek prilaikau gazą. Vieniem reikia tik tos sekundės, kad pramuštų ir iškart užvedus per pusę sekundės neužgestų, kitiems reikia palaikyt kokias 10-30s, kad prasidirbtų, kiti dirba puikiai, bet be gazo tik purpčioja ir net nesiveda. Nugi jei norisi visai visko sklandaus, išeitys tik dvi:
1. Naujas arba daug naujesnis automobilis
2. Rimtas remontas.

Jei nori rimtai tvarkytis - matuokis kompresiją. Jei su ja viskas gerai, žiūrėk turbinos ašelę, ar nekliba, ar neapsišikus baisiai... Jei ir ten viskas tvarkoj, telieka kuro sistema. O ji tvarkosi lengvai. Jei siurblys Bosch ir patikrintas ant stendo su slėgiais ir dozavimu viskas tvarkoj - renki su naujom gumom ir tarpinėm, keiti kuro magistralės senas žarneles naujomis, sandarini kuro filtrą ir dedi į vietą. Jei kuro siurblys Lucas - tikrini sandarumą ir ašelės klibėjimą. Jei kliba ir kiauras - meti nafig ir perki už 100-150Lt Bosch. Jų buvo labai ilgai, ir drąsiai gali imti nuo kokių 97-98 metų bolido naują siurblį. Pliusas -pas jį jau bus elektrinis ankstinimas, o ten viso labo 2 laidai, tad galėsi pasidaryti ant mygtuko arba per laiko relę užvedimo momentu. Minusas - gerai pasikruši, kol nukrapštysi imobilaizerį. Tam siurbliui padarai analogišką profilaktiką, kaip prieš tai minėta, ir dedi į vietą.
Tada suki lauk purkštukus - veži tikrint. Jei išpurškimas lievas - būtina keisti antgalius. Jų kaina kažkur po 40Lt/vnt, plius dar kažkiek darbas, gal 100-200Lt už visą komplektą (keičiant antgalius, reguliuojamas slėgis šaibelėmis atmetimo metodu, tad ir trunka, ir šaibelių reik turėti). Jei purškia gerai, bet slėgiai lievi - kaitini ir žiūri, ar tas pats ir karštam. Jei tas pats - reguliuoji. Jei slėgis keičiasi ir tampa norminiu - vėlgi antgalio keitimas geriausia išeitis, arba nieko nedarymas, bet dūmo tik užvedus neatsikratysi tuomet...
Bet jeigu viską padarysi idealiai - galbūt užvedus nepasipurtys ir nepadūmins. Galbūt...
Kas dėl traukos, tai tik Kompresija/turbina/siurblio turbinos membrana.

Prirašiau daug, bet ar nors kiek aiškiau?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 21:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Bendradarbis turėjo tokį Roverį su 3 žvakėm. Kiek tada spėjau paGooglint, tai skirtas šiltiems kraštams ir t.t.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 21:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
turėjom garaže ne vieną mašiną, visai be pakaitinimo žvakių. visos iš Italijos, visos italų gamybos.

:)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 10 2014, 01:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Logiška, jei kalbam apie tiesioginį įpurškimą ir tuo labiau common railus ir panašias naujas sistemas. Iki -5 nešildo normaliai, iki -10 gyvas variklis vedasi su visom mirusiom. Tai kam tos žvakės kraštuose, kur sniegas priskiriamas prie ekstremalių sąlygų?
Savininkai tikriausiai buvo šiek tiek nusivylę?

Auri, aš beveik galiu garantuot, kad tie Rover varikliai nebuvo PSA XUD. Ar visgi buvo? Beje, ką tos žvakės kaitina? Tiesiog vienas purkštukas nešildomas, ar kažkaip visai kitaip išspręsta?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Nerodo apsuku XUD7
StandartinėParašytas: Geg 10 2014, 10:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 17 2012, 12:15
Pranešimai: 6
Vyrai, variklis jūsiškis - XUD7 TE netiesioginio įpurškimo su turbina ir interkuleriu. Juos dėjo į seno tipo roverius, kurie ejo iki 95 metu, va maniskis:
http://imageshack.us/a/img41/9572/0zgc.jpg
Kiti irgi sako ziureti siurblio membrana arba purkstukus...

Nuo 95 metų atsinaujino modeliai, ir į juos buvo montuojami roveriniai 2.0 tiesioginio įpurškimo (ne common rail) L serijos 2.0 63kw ir 77kw varikliai. Jie buvo su 3 ir 4 pakaitinimo žvakėm, esant tvarkingam varikliui jie žiemą puikiai kuriasi ir su 3 žvakėm. Beje, labai lengvai keliama variklio galia, 77kw pačipavus ECU gaunasi 100kw, o naujesni, nuo 2000 metų (74kw ir 83kw) įdėjus senesnius purkštukus (nuo 63/77kw) ir pačipavus jau gaunasi visi 110kw... Draugas buvo 74kw tokiu būdu užkėlęs iki 129kw:
https://www.youtube.com/watch?v=YTFBRBlWNvA
nežinau jokio kito variklio, kurio galią galima pakelti virš 70proc neįlindus į variklio vidų...

_________________
75d
420Tourer


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007