WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 24 2024, 04:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 11:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Sveiki,
Mano auto 2,0 HDI, vakar esant 0 laipsnių ryte užsivedė iš trečio karto (ilgai starteriu negroju).
Man klausimas va kur: Kaitinimo žvakių lemputė įjungus degimą žybtelna vos sekundę, tai ar žvakės neturėtų pakaitinti ilgiau esant tokiai temperatųrai?

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 12:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
na pas mane irgi hdi dvilitris. Siandien ryte kuriau, nekaitino isvis zvakiu. Ziema prie minus dvidesimt-dvidesimt penkiu, kokias tris-keturias sekundes pakaitina. Prie dideliu salciu pora kart degima ijungiu, kad pasildytu labiau, prie didziausiu salciu visada uzsivesdavau. Itariu, kad pas tave problema bus kazkur kitur, siulyciau ieskot jos kuo greiciau nes prie didesniu salciu neuzvesi isvis.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 12:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=27775 placiau cia

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 13:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
na pas mane irgi hdi dvilitris. Siandien ryte kuriau, nekaitino isvis zvakiu. Ziema prie minus dvidesimt-dvidesimt penkiu, kokias tris-keturias sekundes pakaitina. Prie dideliu salciu pora kart degima ijungiu, kad pasildytu labiau, prie didziausiu salciu visada uzsivesdavau. Itariu, kad pas tave problema bus kazkur kitur, siulyciau ieskot jos kuo greiciau nes prie didesniu salciu neuzvesi isvis.


Gal garaže laikai, kat taip trumpai kaitina? Normalus HDi prie 0-18 kaitina 0,5s (trumpam mirkteli lemputė), prie -10 ~5s, prie -20 kaitina ~20s. Šiaip tai paskui dar kaitina toliau, jau užgęsus lemputei (30-120s).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 18:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Evil rašė:
Vilimantas rašė:
na pas mane irgi hdi dvilitris. Siandien ryte kuriau, nekaitino isvis zvakiu. Ziema prie minus dvidesimt-dvidesimt penkiu, kokias tris-keturias sekundes pakaitina. Prie dideliu salciu pora kart degima ijungiu, kad pasildytu labiau, prie didziausiu salciu visada uzsivesdavau. Itariu, kad pas tave problema bus kazkur kitur, siulyciau ieskot jos kuo greiciau nes prie didesniu salciu neuzvesi isvis.


Gal garaže laikai, kat taip trumpai kaitina? Normalus HDi prie 0-18 kaitina 0,5s (trumpam mirkteli lemputė), prie -10 ~5s, prie -20 kaitina ~20s. Šiaip tai paskui dar kaitina toliau, jau užgęsus lemputei (30-120s).

oho kaip ilgai, na ne, garažo neturiu (o gaila), visada stovi lauke, o kaitina tikrai trumpai :roll:

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2013, 19:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Gal zina kas iki reles sita pakaitinimo sistema valdo pas mane kol viksta pakaitinimas paspaudus gaza trumpam ja atjungia net sviesos sumirksi,pakeiciau ir pacia relia ir galvoje esanti davikli niekas nepadejo.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2013, 09:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Paspaudus "gazą" pakaitinimas turi atsijungti.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2013, 14:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Taip turi atsijungti,bet tampytis ir sviesos prigesti taip zymiai tikrai ne.Idomu kuriame gale tas pakaitinimo reles valdymas stovi kazkur turetu stoveti dar viena rele.Niekur nerandu Xantijos HDI kokio aprasimo.Ar kur kokios reles stovi,gal kas turite?Labai padetumete.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2013, 08:58 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Prigęsta šviesos atsijungus relei? Ar suveikus? Jokia relė esanti prieš pagrindinę pakaitinimo relę, šviesų prigesint negali, sudegtų saugikliai. Gal pas tave žvakės trumpina ar kažkas panašaus.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 14:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Trukcioja ir prigesta tada kai spusteli gazo,matomai kada atmesta rele pakartotinai pasijungia,zvakes tikrintos keistos naujom.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 19:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sfera rašė:
trumpam ja atjungia net sviesos sumirksi.
Taip ir turi būti! Kaitinimo žvakės- galingiausias srovės [energijos] naudotojas dyzelyje, ir natūralu, kad išsijungiant žvakių kaitinimui, "šviesos" sumirksi ir paryškėja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 19:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Kaimyno peze tapti sistema,bet jokio tampimosi ar sviesu pritemimo nera,manau gali buti kaskur trukes laidas ir blogas kontaktas,bet sekant pravotke ten visame zgute surast neiseina.Manau TAURIAUS patarimu pasinaudosiu kreipktis i ACS rezultata po viskam aprasisiu.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2013, 21:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 03 2011, 21:40
Pranešimai: 37
Miestas: Kaunas
Prisiminiau, kad štai ką turiu (kalba apie DW10ATED variklį - 2,0 HDI):
"PRE-HEATING
As soon as ignition is switched on : The engine management control unit supplies the glow plugs and controls the lighting of the warning light on the instrument panel, depending on the coolant temperature; The pre-heating time varies depending on the coolant temperature .
NOTE : the warning light on the instrument panel only comes on during the pre-heating phase; it comes on for the duration of the pre-heating .
coolant temperature pre-heating time (second(s))
-30°C 20
-10°C 5
0°C 0.5
+18°C 0

If the starter is not operated, when the warning light goes out, the glow plugs remain supplied for a maximum of 10 seconds .
During the starting phase, the glow plugs are supplied under the following conditions :
• the coolant temperature is below 20 degrees C
• the engine runs at more than 70 rpm for 0.2 second(s)

POST HEATING
Post-heating consists of prolonging the operation of the glow plugs for a maximum of 60 seconds from the end of the starting phase .
Parameters which could interrupt post-heating :
• coolant temperature greater than 20 degrees C
• flow injected greater than 35 mm3
• engine speed above 2000 rpm"

_________________
Peugeot 406 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 10 2013, 13:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
DV4TD varykliams su SIEMENS SID 802 ECU



Pre-heating
COOLANT TEMPERATURE.....PREHEATING TIME
- 20°C................................10 seconds
- 10°C................................7 seconds
5°C....................................3.5 seconds

POST HEATING
Postheating is used to extend the operation of the preheater plugs after the
cranking phase.
Postheating is used to reduce pollutant emissions in the first few minutes of
engine operation, but is essentially designed to reduce blue smoke when cold
and at altitude.


COOLANT TEMPERATURE.....MAX POSTHEATING TIME
- 30°C ...............................3000 seconds
20°C .................................2200 seconds
60°C..................................1000 seconds
65°C .................................0 seconds


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007