WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 24 2024, 10:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 12:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
Arunis rašė:
Man lygiai ta pati problema. Tik automobiliukas C4.
Isėdus į automobilį, ir sukant užvedimą, girdisi tik kaip po vairu relytė sudirba, o jokio veiksmo nėra. Kartais taip pabandžius pakankinti užsiveda, o po to vėl streikuoja. Dabar pastebėjau, kad prieš užgesinant mašiną jeigu pagazuoju iki 3k rpm, užgesinus vėl lengvai užsivedu. Bet kadangi čia laikinas sprendimas, bandysiu varyt tvarkyt.
Vienintėlis dalykas kas nervina, tai kad problema pasikartojanti.. Prieš metus tvarkiau starterį, ir ale sutvarkė. O dabar vėl tas pats.

Gal temos autorius parašys, kas jam buvo, ir kaip sutvarkė?



Beje tikiuosi jog neisjungi masinos kai buna 3K apsukos, aiksiai parasyta, kad masina PRIVALO BUTI ISJUNGIAMA TIK su laisvom apsukom (~800).
Gal C4 kitaip, bet C3 varyklio/ECU techniniam vadove servisams-parasyta taip. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 12:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kaip čia taip yra dabar? Taigi pats viską daraisi... :D
Šepetėliai parduotuvėj su laikikliais ir iškart paruoštais kontaktais Valeo ir Bosch starteriams nuo 20Lt paprastai (nereikia knistis perkant pigiai tik pačius šepetėlius ir lituojant).
Bet pirma tai gal ten net ne ta bėda, gal pasvilę relės kontaktai ir nebesujungia, o gal ji tiesiog stringa, ir tada nei įmušimo, nei sukimo garso nėra...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 12:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
tadas1991 rašė:
Kaip čia taip yra dabar? Taigi pats viską daraisi... :D
Šepetėliai parduotuvėj su laikikliais ir iškart paruoštais kontaktais Valeo ir Bosch starteriams nuo 20Lt paprastai (nereikia knistis perkant pigiai tik pačius šepetėlius ir lituojant).
Bet pirma tai gal ten net ne ta bėda, gal pasvilę relės kontaktai ir nebesujungia, o gal ji tiesiog stringa, ir tada nei įmušimo, nei sukimo garso nėra...


Tai zinau kiek kainuoja..nor suz taip pigiai nemaciau maciau uz 32. Anyways vistiek centai, o nedarau pats nes mieste neturiu kur, turiu kur tik savaitgaliais, o savaitgaliu dar nekvepia. :) O ir neturiu irankiu kad atsukti visus ten esancius varztus :) tuom ir skirias mechnikai nuo manes-jie turi irankius :D
Kad rele-abejoju, nors...visko gali buti, bet na masina ne nauja juk 10metu, tai nenustebciau ,kad sepeteliai visgi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 12:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
Ai beje, ps koks skirtumas kontaktai, sepeteliai-esme vistiek paprasta-kaina detaliu centai, o vat isemimas starterio ir idejimas - kainuoja..bendra remonto samata praktiskai lygi naujam starteriui :) zinoma ne originalui :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 18:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 02 2012, 12:52
Pranešimai: 15
Ne, mašinos prie 3k negesinu :)

Aš sakau, man lygiai prieš metus lygiai tas pats buvo. Dar spardėsi spardėsi, kol galu gale visai nebesuko, tai vežiau remontuot. Sakė keitė šepetėlius, o ar tiksliai juos keitė, ką čia žinosi. Kažkaip keista būtų, jei per metus laiko taip ir susidrožia jie... Sumokėjau su apie 250 su viskuo.

Šį kartą varysiu saviems parakinėt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 18:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
Arunis rašė:
Ne, mašinos prie 3k negesinu :)

Aš sakau, man lygiai prieš metus lygiai tas pats buvo. Dar spardėsi spardėsi, kol galu gale visai nebesuko, tai vežiau remontuot. Sakė keitė šepetėlius, o ar tiksliai juos keitė, ką čia žinosi. Kažkaip keista būtų, jei per metus laiko taip ir susidrožia jie... Sumokėjau su apie 250 su viskuo.

Šį kartą varysiu saviems parakinėt.


Nu jo... detale kapeikas kainuoja bet del prancuzu "sedevringumo" tai uzsipipina kol prieina prie detaliu :) neduok diev dirza "pagrindini" keisti..net i video ziureti-sunku :D
Del to kad po metu vel taspats tai gal ten praleidzia kokinors purva i vidu..ir sulaiku tau ten s prisikaupia ir nebesikuria... As ir pats pasitaisyciau bet..jauciu uzsikeiksiu negyvai kol iskrapstysiu ji..tai paaukosiu pusantros dienos darbo darbe, kad masina pataisyti :D

Kolkas manau jog geriausios masinos yra italu. Vokiecius kaimieciai perka, prancuzus bobos arba meninkai ...italai vyrams (kad ir kokia ne vyriska salis) :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 19:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šitiem DV varikliam diržas keičiasi lengviau, negu seniesiems XU(D) ar TUD. Nesuprantu, kam kalbėt, ko nesupranti...
Kaip ir rašė proffanas kažkada, vienam tai atrodo jau kapitalinis didysis darbas, o kitas vien profilaktiškai gali nusilupti dėžę, kad pažiūrėt, kas ten su sankaba, guoliu, veliavėlėm, riebokšliais dedasi.
Nebent norisi, kad tokie darbai darytųsi taip pat, kaip senam golfui, kur pagrindinio diržo keitimas - pusvalandis neskubant, bet starterį atsukus neparemtas variklis nukrenta...
Kiek tą mašiną taisai, o kiek važiuoji. Na o jei daugiau taisai, tai sveikinu įsigijus grabą.
Starterį nuimt automobiliui paprastai reikia 1-2 kartus per visą jo gyvenimo laiką, nebent yra žaidžiama su pigiais remontais ir chaltūrom.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 20:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
Ponuli priekabusis, parodyk kur as rasiau, jog dirza pakeisti sitam varykliui yra sunkiausias darbas is visu pasaulyje varykliu? Man rodos nerasiau. Rasiau jog sunku. Ir yra sunku ir tikrai sunkiau nei kokiam 1997 metu fiat'ui.
Kuris zinoma zenkliai geresnis nei betkoks prancuzu "sedevras" siuolaikinis :) su gaidiskais starteriais ir elektronika.


Pasiskaitai ju varykliu/ecu purkstuku aprasyma tipo 25% labiau taupo kuro nei buves varyklio modelis nors kazkoks c3 skruzdeliukas sugeba vistiek esti min 5litrus dyzelio, kai benzinine maziau ede 17metu senumo :)


tadas1991 rašė:
Šitiem DV varikliam diržas keičiasi lengviau, negu seniesiems XU(D) ar TUD. Nesuprantu, kam kalbėt, ko nesupranti...
Kaip ir rašė proffanas kažkada, vienam tai atrodo jau kapitalinis didysis darbas, o kitas vien profilaktiškai gali nusilupti dėžę, kad pažiūrėt, kas ten su sankaba, guoliu, veliavėlėm, riebokšliais dedasi.
Nebent norisi, kad tokie darbai darytųsi taip pat, kaip senam golfui, kur pagrindinio diržo keitimas - pusvalandis neskubant, bet starterį atsukus neparemtas variklis nukrenta...
Kiek tą mašiną taisai, o kiek važiuoji. Na o jei daugiau taisai, tai sveikinu įsigijus grabą.
Starterį nuimt automobiliui paprastai reikia 1-2 kartus per visą jo gyvenimo laiką, nebent yra žaidžiama su pigiais remontais ir chaltūrom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 20:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kai lyginami vienas prie vieno devinto-dešimto dešimtmečio automobiliai su dvidešimt pirmo amžiaus - nebeturiu ką pasakyt :?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 20:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Nafig tu iš vis c3 pirkai :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2013, 21:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Nežinau kaip su C3, bet kitos markės automobiliai panašiu gamybos laikotarpiu turėjo problemų su spynelės kontaktų grupe. Makaluojant raktą spynelėj visgi pavyksta užvesti tokiu atveju

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2013, 15:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
tadas1991 rašė:
Kai lyginami vienas prie vieno devinto-dešimto dešimtmečio automobiliai su dvidešimt pirmo amžiaus - nebeturiu ką pasakyt :?


Jei manai, kad varykliai labai pasikeite tai tada ir as neturiu ka pasakyti :)

Dzin, tema ne apie tai. Zodziu servisas pasake elektromegnetas tipo {organas} ir sepeteliai - kaina remonto virs 300lt. Atseit dar bendeksas itartinas, bet jau uz toki gaidi dar 95lt primoketi-aciu ne, nauja masina iseina.
Didziausia beda (kainos atzvilgiu) ivardijo-starterio nuemima ir uzdejima :D Sakiau, kad {organas} vietoj jis.

C3 pirkau nes antra puse norejo, as net teisiu neturiu :) Lietuvoj deja noritn vairuoti reikia daugybe taisykliu laikytis, o as nemegstu pagal taisykles kitu sukurtas gyventi :D
PS. tik nesakyk, kad isvis yra geru prancuzisku masinu..nes nepatikesiu, Xantia turbut pati prasciausia visu laiku :D Nera ligos kurios Xantia neturetu :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2013, 18:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Nu jei tau Xantia nepatikima mašina, tai aš irgi nebeturiu ką pasakyt :) 4 metus nuobodžiai draivinau Xantia nieko neremontuodamas. Būčiau gal ir toliau eksploatavęs, bet kad nepatinka man jos (bent jau pirmukai) :wink:

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2013, 18:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Čiudakas tu žiūriu :? ,penki metai jau mano senolei ,važiuoja ir dar važiuos ,problemų didelių neturėjau :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2013, 19:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
AurisKo rašė:
Nu jei tau Xantia nepatikima mašina, tai aš irgi nebeturiu ką pasakyt :) 4 metus nuobodžiai draivinau Xantia nieko neremontuodamas. Būčiau gal ir toliau eksploatavęs, bet kad nepatinka man jos (bent jau pirmukai) :wink:



Tai kaip minejau cia nesenia-visos senos yra zenkliai geresnes (patikimesnes) nei naujos gamybos, visi zino-masina po 2000 -nebe masina. Bet kai skaitai su prancuzu masinom susijusias bedas - tai visur visada Xantia isvysi :D Gal jos super populiarios kas cia zino.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007