WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 08:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 24 2013, 20:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Tai sužinok kiek jų pagaminta ir bus viskas aišku

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2013, 10:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
saulynas rašė:
Tai sužinok kiek jų pagaminta ir bus viskas aišku


Manau, kad maziau nei betkokios vokiskos masinos :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2013, 10:36 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
mda.........................

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2013, 11:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
mda.........................

:taip:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 17 2014, 07:50 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Man tokia pat problema kaip temos autoriu, bet čia žiūriu du puslapiai nereikalingos info (kaip pvz., sunku pakeisti pagrindinį diržą), o sprendimo taip ir nėra, kaip ir kas ten buvo, ar kas ėmėsi darbu pats ir ar sudėtingas priėjimas, kokie niuansai ir t.t.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2014, 09:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Tomasa rašė:
Kad yra neuzsivede-zinau visiem yra bet ar yra buves toks bajeris:


Mergina iseda ryte i masina bando zuvesti-ir ne krust, starteris nesisuka ir apskritai jokio garso, lyg megintu uzvesti su atjungtu akumu.
Atjungiau akuma isejau i darba, galvoju nuresetinsiu pietu grizes, grizau po 4val, padarau BSI reset'a - bandau zuvesti-neveikia.

Pasijungiau LEXIA galvoju gal klaidu kokiu irase - nera jokiu. Per diagnostika kokius 5x ijungiau degima (neuzvedima).
SUsipakavau kompa atjungiau laidus, galvoju dar syki pameginsiu-pist ir uzsivede be problemu.
Toks vaizdas, kad BSI reset'as padejo, tiesiog neuzsivede is pradziu nes ecu dar galbut buvo nepasirenges dirbti nes ka zinau kiek laiko resetas trunka kol gali uzvesti.

Tai vat, ar yra kam nors taip buve??

Ar pavykos susitvarkyti, jei taip tai kas buvo nutikę? Nes servise nežino ką daryti, sako atvaryk jau su gedimu... tai ka aš nežinau kada ana nesikurs :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2014, 11:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Su temos autoriumi susisiekiau per asmenines zinutes, jis sake kad atseit issprende ta reikala pakeisdamas starteriui angliukus, mano starterio angliukai taip pat prie pabaigos, bet dar lieciasi puikiai ir meistras sako kad del to TURI veikti, ir ne čia bėda atseit... nu tai kur bežiūrėti :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2014, 14:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Nuveziau i siauliu autoservisa (citroen atstovai) tai iseme starteri pakeite angliukus jau ant pabaigos buvo (bet meistras sakė kad dėl to turėtų kurtis - tipa ne tame bėda) sudėja viską nuplešė už viską 150lt tai daba vėl laukiu ar pasikartos nesikūrimo problema ar angliukų keitimas pasiteisino ar ne.... informuosiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
Dar nedaug nuplese Vilniuje 300 kainavo :DDD nes atseit dar pakeite kazkokia dali, nepamenu kokia.
Siaip 1.4L varykliu {organas} nepatogus preijimas prie starterio, kitu atveju as susitaisyciau betkokia mechnine beda, nes masinu taisymas toks lengvas dalykas, kad nesuvokiu kokio velno as programuotuju dirbu :D

Ten tiek mazai teorijos, ismoksti varyklio veikimo pagrindus ir vfsio, nusiperki irankiu ir tu profas :D Cia speu atsiras susireiksminisiu kurie megins itikinti kad mechaniko darbas sudetingas ir proto reikalaujantis-bet galite nevargti meluojant.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Nėra toks jau ir sudėtingas priėjimas, po to kai suremontavo kilo noras patikrint ką ten padarė tai išsiardžiau iki kol pamačiau starterį, nieko ten sudėtingo...
Tai angliukų keitimas kaip ir mačyjo dar nei karto nepavedė visada užsikurę , tfu tfu tfu...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
profesionalas rašė:
Nėra toks jau ir sudėtingas priėjimas, po to kai suremontavo kilo noras patikrint ką ten padarė tai išsiardžiau iki kol pamačiau starterį, nieko ten sudėtingo...
Tai angliukų keitimas kaip ir mačyjo dar nei karto nepavedė visada užsikurę , tfu tfu tfu...


Pas tave c3 su 1.4 varykliu? na nezinau kaip tau lengvas priejimas, nes jis randasi prie kabinos, o ne i lauko puse, ir nei is apacios nei is virsaus nelabai patogu, bet zinoma prieiti galima jei yra kaip masina pasikelti.

Matai net kai angliukai atrodo kad dar kontaktuoja-galbut sroves maziau perduoda..to ir uztneka :) Mums irgi dar iki siol veikia :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 16 2011, 07:27
Pranešimai: 100
Jop 1,4HDI, taigi nujami akumo dėžę ir oro padavimo vamzdzius ir praktiskai viskas matosi. Per apacia ir virsu viskas gerai prieinama, ne taip kaip prie pakaitinimo žvakių kad reikia veidrodėlio :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
profesionalas rašė:
Jop 1,4HDI, taigi nujami akumo dėžę ir oro padavimo vamzdzius ir praktiskai viskas matosi. Per apacia ir virsu viskas gerai prieinama, ne taip kaip prie pakaitinimo žvakių kad reikia veidrodėlio :D


a akumo nesu nuiminejes todle matomai ir atrode sunkiai :D nors nelabai ir gylinausi tuo metu, nes reikejo greit sutaisyti ir uzgeso vilniuje kur neturejau galimybe skrapstytis nes uzgeso laiko apribotoje stovejimo aikstelej :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 12:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tomasa rašė:
Dar nedaug nuplese Vilniuje 300 kainavo :DDD nes atseit dar pakeite kazkokia dali, nepamenu kokia.
Siaip 1.4L varykliu {organas} nepatogus preijimas prie starterio, kitu atveju as susitaisyciau betkokia mechnine beda, nes masinu taisymas toks lengvas dalykas, kad nesuvokiu kokio velno as programuotuju dirbu :D

Ten tiek mazai teorijos, ismoksti varyklio veikimo pagrindus ir vfsio, nusiperki irankiu ir tu profas :D Cia speu atsiras susireiksminisiu kurie megins itikinti kad mechaniko darbas sudetingas ir proto reikalaujantis-bet galite nevargti meluojant.

Eilinės programuotojų sapalionės, bet aišku tu gali tikėti savo super gebėjimais visose srityse :D
Įdomiausia tas, kad pats ir paneigi savo teiginį, kad viskas labai paprasta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2014, 14:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 31 2013, 00:45
Pranešimai: 65
tadas1991 rašė:
Tomasa rašė:
Dar nedaug nuplese Vilniuje 300 kainavo :DDD nes atseit dar pakeite kazkokia dali, nepamenu kokia.
Siaip 1.4L varykliu {organas} nepatogus preijimas prie starterio, kitu atveju as susitaisyciau betkokia mechnine beda, nes masinu taisymas toks lengvas dalykas, kad nesuvokiu kokio velno as programuotuju dirbu :D

Ten tiek mazai teorijos, ismoksti varyklio veikimo pagrindus ir vfsio, nusiperki irankiu ir tu profas :D Cia speu atsiras susireiksminisiu kurie megins itikinti kad mechaniko darbas sudetingas ir proto reikalaujantis-bet galite nevargti meluojant.

Eilinės programuotojų sapalionės, bet aišku tu gali tikėti savo super gebėjimais visose srityse :D
Įdomiausia tas, kad pats ir paneigi savo teiginį, kad viskas labai paprasta.



As galiu is 1000000 sporyti, kad paemus mechanika ir davus progrmauoti-jis nesugebes, ir paemus programeri ir davus pataisyti kakzokia mechnine beda-jis susitvarkys. Masinu taisymas yra ant tiek sudetingas ant kiek smarkiai uzsukti varztai-viskas. Zenkliai sudetingiau yra elektronine dalis masinu remonte, as sneku apie mehcnine. kaip vaziuokle, varyklis ir pan.

NIEKUR saves nepaneigiau, pastebejimas, kad sunkus priejimas prie detales nereiskia, jog mechaniko darbas sunkus. Viskas masinu taisyme visada atsimusa i irankius, kuo daugiau ivairesnesniu turi-tuo lengviau. Kai turi tik sakute ir kryzmini atsuktuva-masinu taisymas sudetingas.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007