xplikis rašė:
Gal aš ką praleidau ar nerandu, bet ką tau programavo? Naikino FAP-ą ar ar čipavo? Toliau šios turbinos dirba atvirkščiai, nei daugelis kitų su kintama geometrija. T.y. be vacumo pučia maximaliai, o vacumas traukdamas tik mažina pūtimą. Todėl šlangutėje į turbinos voštuvą užkūrus turi būt 0.2, o važiuojant-dugnais 0.5. Šioms turbinoms, kiek teko girdėt, labai retai stringa žaliuzės, dažniausiai būna bėdos su vacumais. Nelabai supratau nuo ko viskas prasidėjo, bet inetu sprendžiu, kad bėdos vacume, kaip pvz. truputį nesandari, nors ir veikiantiž-judanti įsiurbimo kolektoriaus papildomų sklendžių membrana(Phant rašė, kad ten viskas ok) duodand gazą dugną atidaro sklendes, tuo pačiu mažindama vacumą, o tuo metu reik didesnio vacumo turbai pradaryti, kad nebūtų perdidelis turbo slėgis, o vacumo čiut jau trūksta ir yra viršslėgis. Kokį turbo realų slėgį rodo diagnostika smaugiant trasoj, begėjantis? Jei tokių bėdų nebuvo prieš programavimą, gal ką suvėlė programuojant? Daugiau jokių darbų papildomų(pvz pavarų dėžės ėmimas ir pan.) tuo metu nedarėt?
Pirma panaikintas FAP'as. Uz pusmecio chip'as. Kas tos zaliuzes, galima placiau ? Jei turi omeny kintamos geometrijos sparnelius, tai cia tokiu nera. Turba valdoma siunciant perteklini ismetima tiesiai, o ne per turbina. T.y. keiciamas ismetimo kelias - per turba, ar tiesiai. Stringanciu "sparnleriu" cia nera. Del programavimo tariausi su Spakenu (chip'a ne jis dare), sake kad nelabai realu, kad tai pacio programavimo pasekme, tiesiog nesuvaldo. Buvo imta galva, pries cipavima, bet tokiu simptomu kaip perputinejimas po remonto nebuvo. Kaip jau sakiau bandysiu su skelndem suzaist, bet kai turesiu laiko. Paskutini karta kai bandziau eskperimentuot, gavau trukciojima antru begiu ir sokinejancias apsukas uzvedus

Atstacius i vietas viska mechaniskai - tas pats liko. Tik kai istryniau klaidas atsistate...