WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 15 2012, 09:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Sveiki.

http://www.youtube.com/watch?v=L5kHntm8JxE

Analogiska elgsena po programavimo. Bendrai vaziuoja geriau, bet spustelejus dugnais (dazniausiai 4,5 begiu) - check'as. Lexia raso, kad perputineja. Klausimas: kodel ? Naujas vakuuminis siurblis, vakuumas tikrintas su matuokliu, traukia puikiai. Patraukus zarnele su burna girdisi kaip vaiksto turbos wastegate'as. Youtubej bicelis raso, kad "passed 1.5bar limit". Yra tiesos ? Ta prasme, gali but kad pats kompas neleidzia virsyti tam tikros normos ir ar imanoma ta reikala atjungt tada ? Jei kas uzsiima programavimu ir zino kaip susidorot su situo, pm, pasiruoses atsiskaityt :). Ar tiesiog nesuvaldo slegio ? Kur slieku ieskot ? Buvau jau apkeites MAF'a - nepadejo. Vienintelis dalykas kuris ateina i galva - stringantis wastegate'as. Gal kazka dar praleidziu ? Ir kaip tai gydoma ?
Dekingas uz jusu burtus, gerbiamieji :)

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2012, 09:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Tiesiog nesuvaldo slėgio.
Šiaip jam priklauso dirbti iki 1.2 bar'o. Užglušink visus vakuumus (vakuumas paduodamas į centrinę vožtuvėlio šlangutę, atjunk ir įsuk varžtą) išskyrus turbinos valdymo ir žiūrėk tada. Jeigu visvien bus tas pat - apkeisk patį vožtuvėlį su kitu ir žiūrėk vėl.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2012, 10:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Bandziau apkeist su egr'o, sakyciau net pablogejo. Paduodama idejau ta zarnele, kuri geriausiai duoda vakuuma. Ta zarnele dabar ir stovi. Kitas atjungt ? Bet ten gi visos tos sklendes valdomos + stabdziai. O, kad gaut errora reik gerokai nuo 60km/h pabeget. Num, bent jau esme aiski. Bandysim zaist. Dekingas.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2012, 17:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Visų tų sklendžių skaityk, kad nereikia ir stabdžiai bus :) Svarbu tik užkimšt atjungtas ir tiek.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2012, 00:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Ner atjungtu. Tame ir beda. Viskas sandaru ir viskas veikia. Ir siaip jau visas vakuumo konturas isstudijuotas kaip savo rankos penki pirstai, nu bet vakuumo konturas tai ne variklio valdymas, tai velnias zino kokiu ten dar slieku yra. :)

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2012, 00:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Tai tau ir siulo atjungt jei pastebejai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2012, 16:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Oops. Ne taip supratau. Na reiks pasizaist, paliksiu tada tik turbos valdyma ir swirl'a, kad su 12voztuvu nevarinet.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2012, 17:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
1.Ant vakumo šlangelės į turbiną užsikabink per trišakį vacumetrą, jei yra galimybė. Ką rodo užkūrus? Važiuojant?
2.Ar tikrai gera įsiurbimo kolektoriaus papildomų sklendžių vacuminė puslytė? Ne šiaip kad vaikšto, bet ar burna užtraukus laiko liežuvį ir neatleidžia, čia liaudiškai :) . Gali būt išsikabinus traukutė dzin.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2012, 16:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
xplikis rašė:
1.Ant vakumo šlangelės į turbiną užsikabink per trišakį vacumetrą, jei yra galimybė. Ką rodo užkūrus? Važiuojant?
2.Ar tikrai gera įsiurbimo kolektoriaus papildomų sklendžių vacuminė puslytė? Ne šiaip kad vaikšto, bet ar burna užtraukus laiko liežuvį ir neatleidžia, čia liaudiškai :) . Gali būt išsikabinus traukutė dzin.

Pirma varianta darem su tuo vyruku, kuris programavima dare. Nelabai ziurejau ka rode, nes "mint" gerai reikejo, i kelia ziurejau. Su juo ir keitem i EGR'o voztuva -dar blogiau, poto pajunge savo voztuva - irgi tas pats. Jis sake viskas tvarkoje, kaip supratau tvarkingai valdo vakuuma. Sklendziu diafragmos tvarkingos, liezuvi laiko, sita paciam teko pasibandyti. :D Ziurejo ir kiek "perutineja", sake toli iki to, kad kazkas blogai butu...Ta prasme, cia labiau pezo apsauga prota knisa... Beje, nezino niekas, ar ner galimybes to atjungti programiskai ? Ar rizikinga, jei tikra "perputinejimo" beda islystu ?

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2012, 17:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Gal aš ką praleidau ar nerandu, bet ką tau programavo? Naikino FAP-ą ar ar čipavo? Toliau šios turbinos dirba atvirkščiai, nei daugelis kitų su kintama geometrija. T.y. be vacumo pučia maximaliai, o vacumas traukdamas tik mažina pūtimą. Todėl šlangutėje į turbinos voštuvą užkūrus turi būt 0.2, o važiuojant-dugnais 0.5. Šioms turbinoms, kiek teko girdėt, labai retai stringa žaliuzės, dažniausiai būna bėdos su vacumais. Nelabai supratau nuo ko viskas prasidėjo, bet inetu sprendžiu, kad bėdos vacume, kaip pvz. truputį nesandari, nors ir veikiantiž-judanti įsiurbimo kolektoriaus papildomų sklendžių membrana(Phant rašė, kad ten viskas ok) duodand gazą dugną atidaro sklendes, tuo pačiu mažindama vacumą, o tuo metu reik didesnio vacumo turbai pradaryti, kad nebūtų perdidelis turbo slėgis, o vacumo čiut jau trūksta ir yra viršslėgis. Kokį turbo realų slėgį rodo diagnostika smaugiant trasoj, begėjantis? Jei tokių bėdų nebuvo prieš programavimą, gal ką suvėlė programuojant? Daugiau jokių darbų papildomų(pvz pavarų dėžės ėmimas ir pan.) tuo metu nedarėt?

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 14:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
xplikis rašė:
Gal aš ką praleidau ar nerandu, bet ką tau programavo? Naikino FAP-ą ar ar čipavo? Toliau šios turbinos dirba atvirkščiai, nei daugelis kitų su kintama geometrija. T.y. be vacumo pučia maximaliai, o vacumas traukdamas tik mažina pūtimą. Todėl šlangutėje į turbinos voštuvą užkūrus turi būt 0.2, o važiuojant-dugnais 0.5. Šioms turbinoms, kiek teko girdėt, labai retai stringa žaliuzės, dažniausiai būna bėdos su vacumais. Nelabai supratau nuo ko viskas prasidėjo, bet inetu sprendžiu, kad bėdos vacume, kaip pvz. truputį nesandari, nors ir veikiantiž-judanti įsiurbimo kolektoriaus papildomų sklendžių membrana(Phant rašė, kad ten viskas ok) duodand gazą dugną atidaro sklendes, tuo pačiu mažindama vacumą, o tuo metu reik didesnio vacumo turbai pradaryti, kad nebūtų perdidelis turbo slėgis, o vacumo čiut jau trūksta ir yra viršslėgis. Kokį turbo realų slėgį rodo diagnostika smaugiant trasoj, begėjantis? Jei tokių bėdų nebuvo prieš programavimą, gal ką suvėlė programuojant? Daugiau jokių darbų papildomų(pvz pavarų dėžės ėmimas ir pan.) tuo metu nedarėt?

Pirma panaikintas FAP'as. Uz pusmecio chip'as. Kas tos zaliuzes, galima placiau ? Jei turi omeny kintamos geometrijos sparnelius, tai cia tokiu nera. Turba valdoma siunciant perteklini ismetima tiesiai, o ne per turbina. T.y. keiciamas ismetimo kelias - per turba, ar tiesiai. Stringanciu "sparnleriu" cia nera. Del programavimo tariausi su Spakenu (chip'a ne jis dare), sake kad nelabai realu, kad tai pacio programavimo pasekme, tiesiog nesuvaldo. Buvo imta galva, pries cipavima, bet tokiu simptomu kaip perputinejimas po remonto nebuvo. Kaip jau sakiau bandysiu su skelndem suzaist, bet kai turesiu laiko. Paskutini karta kai bandziau eskperimentuot, gavau trukciojima antru begiu ir sokinejancias apsukas uzvedus :D Atstacius i vietas viska mechaniskai - tas pats liko. Tik kai istryniau klaidas atsistate...

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 17:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Junk lauk visus vakuumus išskyrus turbinos ir žiūrėk tada :)
Swirl'ą irgi atjunk vardan eksperimento - jis dažniausiai ir nuleidinėja vakuumą.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 17:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
Kaip liepsi :D Swirl'a keiciau...Nebuna cia tokiu stebuklu, kad sugestu per 4 menesius :D Na, atjungsiu vistiek.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 26 2013, 08:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 30 2013, 16:19
Pranešimai: 1
Na, ar susitvarkei problema? Nes mane gana panasi kamuoja..


_________________
domsulumina.lt vilniuje


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 27 2013, 09:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2012, 12:00
Pranešimai: 47
bebonas rašė:
Na, ar susitvarkei problema? Nes mane gana panasi kamuoja..


_________________
domsulumina.lt vilniuje


Deja, ne. Vis dar vazineju su tais paciais smagumais ir deja laiko nera taip viska greit suziuret, padaryt...Tai va, iki sio laiko kaniknausi su "kietiejanciais" stabdziais. Perkeiciau (jau pries pirma posta, vakuumini siurbliuka), dabar ir pusle ir dar po menesio, kai daejo rankos jau normaliai vakuumo kontura apziuret, radom, kad stabdziai daresi kietesni del paprasto plastmasinio vamzdelio, jis buvo idetas prie vakuuminio siurblio, ten kur trisakis prasideda. Buvo idetas nes sujungimo galiukas buvo nulauztas. Zodziu, jis leido praeiti vakuumui dviem kryptim, o i apacia (kur eina stabdziu pusle) - neleido. Ismeciau ~700lt del tokios nesamones, kaip tik dabar ieskau laisvo laiko, bandysiu ziuret del ko perpucia....Galvojau sutvarkes stabdzius - susitvarkys ir ta nesamone, bet ne. Ale, sutvarkyti stabdziai pridejo optimizmo :D kaip suprantu ten labai retas atvejis, kad strigtu wastegate'as, ar su turba butu problemos. Tai tiesiog reik zaist/ziuret toliau.

_________________
p406 2.2hdi. DW12 TED4.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007