WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 22:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 10 2013, 23:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2009, 09:48
Pranešimai: 84
Miestas: Pasvalys
Turiu tokia problema, praleidžia kurą vienas purkštukas ar verta ji restauruoti ar geriau keisti ji kitu?
Gal turite kas gera pardavimui?

Citroen C8 2.0 HDi New Bosch Injector - 0445110057 93684889 96416542 96352463 96416540 96416541 0445110057R 0986435093 PCRI110057

_________________
Arūnas
<< Citroen Xantia 1999 1.8i +LPG
<< Citroen C8 2004 2.0 HDi Exclusive chiptuning


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2013, 23:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
man kai praleidinėjo (labiau sunkėsi kai labiau užmini), tai užteko atsukt, išvalyt ir vėl susukt, problema dingo.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 22:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 09 2009, 09:48
Pranešimai: 84
Miestas: Pasvalys
įdomu tai, kad jis pradeda praleidinėti kai atšala oras.

_________________
Arūnas
<< Citroen Xantia 1999 1.8i +LPG
<< Citroen C8 2004 2.0 HDi Exclusive chiptuning


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 22:20 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Ar tikrai purkštukas praleidžia? Kaip nustatėte?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 09:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 11 2013, 09:26
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 09:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 11 2013, 09:26
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Nepaminėjau, sorry. Mašina - Xsara Picasso, 2,0 HDI, 66 kW, veiksmas Kaune


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 09:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Janis rašė:
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?

O kiti reikalai, kaip pakaitinimo žvakės, buvo jau tikrinti? Kai atvažiuoja iš pietų (Ispanija, Prancūzija, Italija) tos mašinos, tai paprastai būna su visom mirusiom žvakėm. Kadangi iki nulio ir net minus penkių HDinas kuriasi dar daugmaž be didelių problemų, tai tom žvakėm nelabai kas ir pasirūpina, kai mašina važiuoja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 10:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
žvakės žvakėm, o vat daugiau kuro tai jau įdomu

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 14:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 11 2013, 09:26
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Visos žvakės pakeistos į Boschines, tikrai veikia. Keisčiausia, kad riba yra apie -8 -10 šalčio. Jei daugiau, net nebandau kurti. Ir dar tos kuro sąnaudos... Jei šilčiau, kaip kokie +8, tai mieste, po Kauną, vidurkis būna apie 6.2-6.3 ltr/100km. Kai tik vėsiau, iš karto kyla iki 7 ir daugiau. Ar oro srauto matuoklė gali daryti įtaką? Ir kaip tai išsiaiškinti? Ar čia purkštukas koks per grįžtamą per daug praleidžia? Bet, logiškai galvojant, tai gali apsunkinti užvedimą, bet ne didinti kuro sąnaudas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 21:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Siūlau pas rimtą diagnostikininką geriau kreiptis, užuot purkštukuose ar matuoklėse iš lempos problemų ieškoti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 21:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Janis rašė:
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?


bet gi kur tu radai -8 ? siuo metu ? , ar tu nuo praitu metu ieskai uzpakalyje slieku :lol: :?: jeigu taip, tai ir ieskok forume dar iki kitu metu......! geriausias patarimas o ir iseitis.... :shock:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 21:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
tadas1991 rašė:
Janis rašė:
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?

O kiti reikalai, kaip pakaitinimo žvakės, buvo jau tikrinti? Kai atvažiuoja iš pietų (Ispanija, Prancūzija, Italija) tos mašinos, tai paprastai būna su visom mirusiom žvakėm. Kadangi iki nulio ir net minus penkių HDinas kuriasi dar daugmaž be didelių problemų, tai tom žvakėm nelabai kas ir pasirūpina, kai mašina važiuoja.


tu teisus, o gal pas ji net srove iki ju nedaeina ? :P cia siaip zmones sprendzia, ar diskutuoja tokiomis temomis, kurios tikrai pasitaiko pavienios ar daug maz sunkiau sprendziamos net servisuose ! ir dalijamemes savo mazytemes patirtimis, kad butu lengviau forumieciams ar patiems musu draugams..... o ieskoti bedos nustatymao, kaip JANIS, manau tikrai nera logiska !

JANI, nulek i servisiuka, manau problema, bent kaip pas tave, nustatys mazdaug puses valandos begyje...! galeciau ir as pateikti kelis faktus, TACIAU tam reikalingas kompetetingas meistras, kuris net ivertins pinigine israiska !.....

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2013, 08:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 11 2013, 09:26
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Aidas1 rašė:
Janis rašė:
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?


bet gi kur tu radai -8 ? siuo metu ? , ar tu nuo praitu metu ieskai uzpakalyje slieku :lol: :?: jeigu taip, tai ir ieskok forume dar iki kitu metu......! geriausias patarimas o ir iseitis.... :shock:


Matau, kad čia visi daug suprantantys susirenka. Sliekų žinau, kur ieškoti, žvejys esu. O pats, tamsta, jei tik tiek ir težinai, nerašyk nieko, protingiau atrodysi. Aš paklausiau, gal kas susidūręs su panašia problema ir žino, kaip spręsti. Jei ne, tai ne, vadinasi, ne ten pataikiau....


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2013, 08:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 11 2013, 09:26
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Aidas1 rašė:
tadas1991 rašė:
Janis rašė:
Sveiki,

Įtariu, kad turiu panašią problemą, nes nukritus lauko temperatūrai žemiau +5, pradeda sunkiau kurtis ir naudoti daugiau kuro. Kai būna -8, užkurt praktiškai nebeįmanoma. Ar galit patarti, kas greitai ir pigiai gali patikrinti purkštukus? Ir dar ne į temą: ar gali visus tuos simptomus įtakoti oro srauto matuoklė?

O kiti reikalai, kaip pakaitinimo žvakės, buvo jau tikrinti? Kai atvažiuoja iš pietų (Ispanija, Prancūzija, Italija) tos mašinos, tai paprastai būna su visom mirusiom žvakėm. Kadangi iki nulio ir net minus penkių HDinas kuriasi dar daugmaž be didelių problemų, tai tom žvakėm nelabai kas ir pasirūpina, kai mašina važiuoja.


tu teisus, o gal pas ji net srove iki ju nedaeina ? :P cia siaip zmones sprendzia, ar diskutuoja tokiomis temomis, kurios tikrai pasitaiko pavienios ar daug maz sunkiau sprendziamos net servisuose ! ir dalijamemes savo mazytemes patirtimis, kad butu lengviau forumieciams ar patiems musu draugams..... o ieskoti bedos nustatymao, kaip JANIS, manau tikrai nera logiska !

JANI, nulek i servisiuka, manau problema, bent kaip pas tave, nustatys mazdaug puses valandos begyje...! galeciau ir as pateikti kelis faktus, TACIAU tam reikalingas kompetetingas meistras, kuris net ivertins pinigine israiska !.....


Buvau "servisiuke", deja... Prijungė diagnostiką, viską rodo teisingai, klaidų nemeta. O problema nedingo. Aš nesu didelis specas, bet kas yra žvakės, įtampa ir srovė, o taip pat ir kiti panšūs dalykai, puikia žinau ir suprantu. Ir problema tokia, kurios servisas neišsprendė. Buvo daug spėlionių ir pasiūlymų, tačiau kol kas niekas nepagelbėjo. Todėl ir kreipiausi į forumą, bet čia, bent kol kas, arba sliekų subinėj ieškoti siūlo, arba žvakes pasitikrinti. Geresnio pasiūlymo negavau... Kažkaip nelabai forumietiškai :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2013, 09:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Nu ok, buvai servisiuke. Ką ten tau patikrino? Kad klaidų nėra, tai gali ir pats pamatyti prietaisų skydelyje. O ar servisiuke pažiūrėjo kokie forsunkių darbo slėgiai ir laikai, ar pažiūrėjo ką daro siurblys, kokius slėgius duoda kuriant, gazuojant ir ttt. Ar patikrino termostatą (pirmas ir esmininis padidėdusių kuro sąnaudų žiemą kaltininkas), ar tikrai geras starteris yra, kuris skirtas mūsų platumoms o ne Hurgados kurortams. Ar servisiuke patikrino koks suspaudimo laipsnis yra cilindruose? Ar patikrinti temperatūriniai davikliai? Ar kur nors į kuro sistemą nesiurbia oro, o gal yra nuotėkis?
Jei viso šito nepasidarei, tai neverta čia forumiuke nervuotis, kai kiti dalyviai pašiepia. Ir dar pasipasakok, kaip ir kur ir kiek tu žiemą važinėji? Nes pagal seną patirtį galiu [pasakyti, kad dauguma tokių žiemos sąnaudomis besiskundžiančių, važiuoja į darbą 3 kilometrus ir iš darbo tris. Tuo metu variklis net pašilt nespėja, tai ir sąnaudos atitinkamos gaunasi. Taip pat, dar apie tuos nesikūrimus, nuoširdžiai pasakyk, kokį kurą pili. Šiais laikais, labai jau aktualus klausimas.

Beje, pasijungt Lexią ar dar kokį prietaisą nūnai moka net moterys ir vaikai. Ir paleidę paskanuot sugeba perskaityt NO ERROR ar dar kokį ten pvz klaidos kodą 11555. Bet vat pamatyt ir iššifruot parametrus ir pagalvoti, ką jie reiškia ir kas su kuo susiję, sugeba tik vienetai.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 35 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007