WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 09:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 08:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sveiki.
Klausiu dyzelių žinovų konkrečiai.
Pakeitus mašinai variklį iš dyzelinio į turbo dyzelinį, reikia atsižvelgti į kelis veiksnius.
Vienas mane dominantis šiuo metu labiausiai yra, kokią įtaką duoda duslintuvas?
Atmosferiko duslintuvas tarkim 50mm, TD - tokio pačio variklio su tokia pačia kubatūra, tik prilipinta turbina ir interkūleriu - tarkim 60 ar 65mm. Dėl kokio proceso, jei galit paaiškinti fizikiniu būdu, arba kodėl, jei galit paaiškinti liaudiškai, reikalingas toks didesnis laisvumas, jei variklio kubatūra ir tarkim naudojamos apsukos darbiniam rėžime yra tos pačios? Dėl didesnės galios ir jai reikalingo lengvesnio kvėpavimo, kad labiau jaustųsi? Yra kas taip sako, bet labai jau perdaug liaudiškai ir nieko nepaaiškina.

Vien dėl turbinos, kad palengvinti jai kažkurį iš procesų? Taip, jeigu visiškai paprastai, tai kuo didesnis kaminas - tuo mažesnis srauto greitis, imant tą patį debitą. Taigi, jei kaminas plonesnis, didesnis srautas turėtų sukti turbiną daug smagiau? O gal tam, kad su plonu suktų jau per smagiai ir būtent kamino skersmeniu yra sureguliuojama tai? O gal ten turi susidaryti kažkokie turbulentiniai procesai, kurie mažo skersmens vamzdyje nelinkę darytis?

Taip klausinėju iš esmės tik todėl, kad planuoju keisti variklį XUD7>XUD7TE, ir atitinkamam automobiliui nėra turbininių duslintuvų, o visai aš ten nenoriu visą duslintuvą iš naujo virintis ir švaistyti pinigų, kai esamas paprastas yra labai geros būklės ir pakaktų pervirinti antgalį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 08:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
veistgeita tik del visako prasimankstink ;) jajgu jau vamzdi plona zadi palikt...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 11:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
tadas1991 rašė:
Sveiki.
Vien dėl turbinos, kad palengvinti jai kažkurį iš procesų? Taip, jeigu visiškai paprastai, tai kuo didesnis kaminas - tuo mažesnis srauto greitis, imant tą patį debitą. Taigi, jei kaminas plonesnis, didesnis srautas turėtų sukti turbiną daug smagiau? O gal tam, kad su plonu suktų jau per smagiai ir būtent kamino skersmeniu yra sureguliuojama tai? O gal ten turi susidaryti kažkokie turbulentiniai procesai, kurie mažo skersmens vamzdyje nelinkę darytis?


Na kad kaminas mažesnio skerspjūvio ploto nereiškia, jog turbina susksis "smagiau" (greičiau). Turbina turi savo skerspjūvio plotą, pro kurį teka išmetamosios dujos ir greitis tame skerspjūvyje priklauso nuo slėgio prieš ją ir už jos. Fiziškai mastant mažesnis skerspjūvis -> didesnis dujų greitis -> didesnis pasipriešinimas. Esant didesniam kamino skerspjūviui greitis jame mažesnis, reiškias pasipriešinimas irgi mažesnis (neskaiant vietinių kliūčių: alkūnių, katalizatorių, rezonatoriū ir t.t.). Jeigu pasipriešinimas už turbos mažesnis, reiškias slėgių skirtumas prieš ją ir už jos didesnis, kuo didesnis slėgių skirtumas, tuo didesnis oro/dujų kiekis prateka pro tą patį skerspjūvio (turbinos) plotą - trubina turėtų suktis "smagiau".
Čia gryna fizikiniai pamastymai, kaip yra realybėje nežinau :)

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 12:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taip, mano klaida, turbina turi savo skylę su jos diametru, o jame srauto greitis ne tas pats, kaip ir kamine, bet savas.
Lieka tuomet jau tik slėgio skirtumų klausimas.

Wastegate'as bus būtinai pramankštintas, jei tik dar pavyks tai padaryti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 13:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
plaktukas padejo trim turbinom, vienai plaktukas nelindo tai prievartavau oru per aktuatoriu... tik kai kaminai taisyklingi tai skirtumo nepajutau... tik rodykle redlaina nustojo beveik rodyt...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 00:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Wastegate'as juda puikiausiai, pūslė ne kiaura, tad darau išvadą, kad bus ten viskas veikiančioj manieroj.
Užtat kliba turbo ašelė, ir taip jau neblogai. Nusiėmiau fiksacinį žiedą nusitraukiau šaltą galą. Sparnuotė graži, o ašelė tikrai kliba. Atsuku varžtukus, o iš karšto galo ištraukt - nė krust, prikepę. Kažkaip visvien reiks išrapštyt, gal pakalenant ar panašiai, bet ne tame esmė...
Ar teko tam tvarkyt turbiną? Naujesnėm remontinių komplektų - ir ebėjuj pilna, ir lietuvoj parduotuvėse turėtum pasieškojęs gaut, o kaip su senutėm? Turbina Garret, numerių kokių tai nelabai suradau (dar reik apsivalyt geriau, aišku, bet ji visai neapsikakinus, tik per grįžtamo vamzdelio sriegį pasitepalavę), bet internete pagal turbinistų katalogus rodo Garrett TB0234.
O gal žinote, kur pigiau tai padarytų? Nes turbinistai paskutines kelnes plešia, o ten neatrodo taip ypatingai sunku, turint kelis reikalingus įrankius. Manau, pakaktų pakeisti tik ašelės įvores...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 12:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Anksčiau SKUBA darydavo nemokamą turbinų patikrą, gal ir iki šiol. Gerumas tame, jog viską išardę nusmėliuoja prieš tikrindami. Jei netinka remonto samata, gražina atgal nesurinktą turba, bet jau nusmėliuota :wink: XMui šitaip atrinkau, kuri turbina dar gyva :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 12:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Klibejimas tik skersinis ar yra ir isilginis? Pats ivoriu nepasikeisi, nes reikalingas balansavimas.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 13:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
Klibejimas tik skersinis ar yra ir isilginis? Pats ivoriu nepasikeisi, nes reikalingas balansavimas.

Skersinis gerai jaučiamas, o išilginis jei ir yra - ranka niekaip nepajaučiamas.
Balansavimas reikalingas dėl to, kad sparnuotės ne ant šlicų, ar kaip?

O gal įmanoma tą laisvumą pamatuoti ir patikrinti su norminiu? Kažkur internete skaičiau, kad kažkokios Lancios turbos ašelės skersinis laisvumas iki 0,7mm. Tai labai daug.
Tepalo nevalgė ta turba visai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 14:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
exDalimis rašė:
Klibejimas tik skersinis ar yra ir isilginis? Pats ivoriu nepasikeisi, nes reikalingas balansavimas.

Skersinis gerai jaučiamas, o išilginis jei ir yra - ranka niekaip nepajaučiamas.
Balansavimas reikalingas dėl to, kad sparnuotės ne ant šlicų, ar kaip?

O gal įmanoma tą laisvumą pamatuoti ir patikrinti su norminiu? Kažkur internete skaičiau, kad kažkokios Lancios turbos ašelės skersinis laisvumas iki 0,7mm. Tai labai daug.
Tepalo nevalgė ta turba visai.

Vadinasi viskas ok, jei isilginio nėra, o skersinis toksai, kad sparnuote nesiekia korpuso.skersinis yra privalomas net ir naujai ivoriniai turbinai, guolines jo praktiškai neturi.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 14:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Matei ,atrodo nieko sudėtingo :roll: http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949JHU,yra kažkur kitas grynai mūsų -pieškok ,remkomplektas iki 150lt lygtai ebay

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 17:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
pirkes jau 5 komplektus, tevas 3 pasikeite kiti 2 ishkeliavo pas kolegas ish peugeot klubo.
remkomplektas 100-150 lt.
pirkes vokieciu pasratams 1,9 tdi 81 kw. Turbinos garetai. modeliu nepamenu. Pirkta kazhkas panashaus i
http://www.ebay.co.uk/itm/Garrett-Turbo ... 461ee7c2c2
Nepamenu jau, pirkom priesh keleta metu. Gedimai - dumingumas, tepalo praleidimas pro asheles.
Pakeistos ivores ir gumikes, po keitimo niekas nebalansuota sudeta, surinkta, vazhiuoja pasratai po shiai dienai :)
Kolegos ish peu peu klubo irgi eme, patys remontavosi, kaip jiems sekesi nzn. "Saldi turbo" vilniuje berods irgi stumdo tokius komplektus tik gal po 200-250 lt.
Praskambibnus keleta LT meistru paklausus elementariai ar galima pakeisti tas dalis, buvau ishvadintas durniumi ir t.t., kad reikia balansuoti, ant stendo deti turbina, viduje pilna visokiu ivoriu spyruokliu ir kitu nanotechnologiju ir paciam suremontuoti turbinu, be superdruper stakliu ir stendu neimanoma. Reikia duoti jiems remontuoti ir moketi po 600-1000 lt.
Gal ir reikia jiems duoti remontuoti nesigincysiu, gal kazhkas mazhiau sudile buvo :) bet tevukas sutvarke, per galva negavo :)
P.S. Visiems reikia uzhdirbti ir gyventi ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 18:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Teisingai ,va tas brangumas iš to kad visiems reikia gyventi :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 19:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tikrai žinau, kad yra turbinų, kurioms dalys balansuojamos atskirai. Tokiu atveju galima ardyti ką nori ir kiek nori. Įdomu, ar šita tokia, ar ne...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 21:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tikrai žinau, kad yra turbinų, kurioms dalys balansuojamos atskirai. Tokiu atveju galima ardyti ką nori ir kiek nori. Įdomu, ar šita tokia, ar ne...

Nėra jin tokia gudri , manau pilnai sueis be balanso

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007