WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 10:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 03:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sveiki.
Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191
yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161
Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut.
Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai?
Gal teko kam tokią maklę kada susukti? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 08:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
tadas1991 rašė:
Sveiki.
Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191
yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161
Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut.
Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai?
Gal teko kam tokią maklę kada susukti? :)


jeigu variklis daugiau ir kais, vadinasi salonas daugiau sils, jis neturetu buti silpnesnis sildymas :wink: va tik vasara ar nekais jis daugiau ? bet manau sparnuote ten galima butu ir perpresuoti ?

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 08:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 22 2008, 21:00
Pranešimai: 322
Miestas: KEDAINIAI
neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos

_________________
Isbandyti c4,c5,c6 modeliai
laukiam ds6 kol nėra riedam su
peugeot 508 rxh/2.0 120kw 2014m hibridas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 08:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Teoriskai benzui reik nasesnio ausinimo, manau kad viskas bus ok, dek ir viskas :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 09:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
dariusbu rašė:
neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos

Taip, mes visiški ubagai - todėl ir gyvenam įdomiau nei tie, kurie viską perka :taip:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 09:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Aidas1 rašė:
tadas1991 rašė:
Sveiki.
Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191
yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161
Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut.
Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai?
Gal teko kam tokią maklę kada susukti? :)


jeigu variklis daugiau ir kais, vadinasi salonas daugiau sils, jis neturetu buti silpnesnis sildymas :wink: va tik vasara ar nekais jis daugiau ? bet manau sparnuote ten galima butu ir perpresuoti ?

Na silpnesnis šildymas, manau, nebent dėl mažesnės cirkuliacijos. Termostatas ir ventiliatorius vistiek temperatūrą daugmaž palaiko, o kai per pečiuką skystis lėčiau teka - man atrodo turėtų ir šilti silpniau, nes salono ventiliatoriumi lengviau išaušinamas. Na čia teorija, ir nelabai reikšminga. Sparnuotę perpresuoti - žinoma, tik reikia turėt tam presavimo įrangą, kad nesugadinčiau fibros, reikia turėt dėvėta TD pompą su tinkama sparnuote ir to pačio gamintojo, kad vdrug nesugalvotų skirtis ašelės diametras. Nevargsim taip - tuomet geriau pompelę už 72Lt būtų nupirkti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 09:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Vycius rašė:
Teoriskai benzui reik nasesnio ausinimo, manau kad viskas bus ok, dek ir viskas :)

Na aš irgi taip galvoju - teoriškai. O praktiškai TD stovi ir tepalo aušintuvas, kuris papildomai pakaitina aušalą, ir galiu nufotkint ir parodyt - koks galingas radiatorius yra BX 1,7TD 66kw su dviem dideliais ventiliatoriais ir koks pirskiukas BX 1,6i 65kw su vienu ventiliatorium. Nors tiesa - tas TD radiatorius yra gana retas, o benzininis smulkutis plonomis plokštelėmis - turbūt spinduliavimo galia gali būti ir panaši. Dyzeliui taip dar gal dėl to, kad jie labiau bijo temperatūros ir perkaitimo, daug lengviau užvirinus antifrizą ir galvą sulankstyt?
Jaučiu, kad visgi dėsim :) Bet dar laukiu ir kitų nuomonių, patyrusių žmonių. Žinau, kad forume yra daug kombinuotojų ir unifikuotojų, pvz kaip Nedas, Paulius, proffanas, POWER ir t.t. gal bus išbandę kažkokią panašią situaciją :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 09:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Dėta pagal norą anksčiau kokius tris kart ir net neturint minties kad skiriasi :roll: ,niekas nesisikundė,matomai tas nėr taip reikšminga

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 17:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Dėta pagal norą anksčiau kokius tris kart ir net neturint minties kad skiriasi :roll: ,niekas nesisikundė,matomai tas nėr taip reikšminga

Na va, pagaliau patirtis kalba tiksliai - dėkingas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 17:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
dariusbu rašė:
neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos

Beje, tamsta pats inžinieriavęs? Kaip tik va skaičiuoju konstrukciją. Atsargą gaunu 95proc. t.y. gali laikyti ir 20kartų daugiau, ir mažinti nebėra iš ko, nes arba brangsta medžiagų gamyba, arba daromi nelogiški sprendimai (tokie, kaip suvirinimas elektrodu, vietoj pusautomačio). Ne visur viskas tip top pagaminta, ypač kalbant apie 20to amžiaus daiktus. Žigono 1,2 ar 1,3 variklis pasidaro iki beveik dviejų litrų ir dar užsideda turbo - ir blokas laiko, tai kaip čia dabar yra? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007