WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 17:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 10 2014, 18:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
minusas mase zeme


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2014, 18:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
o kur ta knyga Haynes rast?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2014, 19:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
internete, gugli toki girdejai? dar buna techniniuose knygynuose ir turguj popieriniu


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2014, 19:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
google neduoda nemokamai, nei torentai nei rusiski saitai? Turgui gal ir bus ta knyga, tai kiek jinai kainuos? 100lt? tai geriau jau ebay ten 80 gaunasi... tai jeigu forumas nepades, tai pirksiu, o ka daryt...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2014, 19:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
Tesiant toliau, prijungiau nuo pridegiklio laidus tiesiai prie siurblio, uzsivede ir vaziuoja, ir fiskej rodo apie 12V-13V kai dirba variklis. O jeigu uzgesinu, prijungiu fiske prie siurblio, ijungus degima rodo 0V. Tai gali kas pasakyt ar cia ta "FUEL PUMP MULTI-FUNCTION RELAY Type: 240107"? Nes ta rele yra su 2 varzom vidui pagal schema ir 15 PIN tai galbut per ja isijungia dar kas nors, dar neziurejau kiek ji kainuoja parduotuvej bet e-bay 15 svaru, tai cia nebus pigesne ir jeigu nusipirksiu nauja, jeigu ne tame beda atgal turbut nenores nieks priimt...
Visa diena ieskojau kokio manualo nieko nerandu, gal kas turi elektros schema sitos masinos?

O jeigu nezinot, ar nenorit padet, tai nepatarinekit kad servisa keisciau, ar kad google nemoku naudotis. Nes bet kuris servisas tik pinigus nulups, o google irgi ne viskas yra, o kas yra tik vokiskai ar prancuziskai..


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2014, 21:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pažiūrėjau, kad kažkas iš elektros schemų yra Autodatoje. Autodata 3.38, jei pats galit parsisiųst - bus paprasčiau.
Ten rodo, kad siurblį valdo Multi-relė. Ji yra kompo dėžėje, kuri yra tarp hidrosiurblio ir antifrizo išsiplėtimo bakelio. Toj plastikinėj dėžėj turėtų būti relė, kuri turi 15 kontaktų multijungtį.
Tos relės 4kontaktas maitina siurblį - duoda jam pliusą. Minusas imamas nuo kėbulo kažkurioje vietoje (kur, nenurodyta, čia ne haynes deja...). Žodžiu, dirbant varikliui turi būti pliusas ant 4 relės (prijungtos) kontakto. Laido numeris 121.
Siurblio fiškėj prie bako 2 kontaktas pliusas, o 4 - minusas. Matuoji su kėbulu ir žiūri, ko trūksta. Gal net ne relės bėda?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2014, 16:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
itampa yra, kol neprijungiu fiskes prie siurblio, tada nukrenta iki 0.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2014, 00:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Man su P206 HDi 66kW panasi bėda buvo, tik įtampa būdavo 5-6V ant siurblio ir jis nesisukdavo, o kartais būdavo 12V ir sukdavosi normaliai. Kaltininkas buvo pasvilęs/pasilydęs kontaktas vienoje didelėje fiškėje esančioje po kapotu, ten kur yra saugiklių blokas. Nuėmus fiškę iškart matėsi kuris kontaktas blogas. Nušveitus, nuvalius, patepus - veikia. Nežinau ar pas Xantia irgi tas pats, bet gali būti ta panaši bėda, reiktų profilaktiškai fiškes (saugiklių bloko ar BSI, jei yra) nusiimt ir apžiūrėt, kokiu "Wurth kontact OL" pravalyt.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2014, 12:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
kazkada turejau savo pirma Xantia 1996m. 1,6 benzinas, ja paleidau ant varztu:), pasiziurejau ta rele irgi yra, schema ant jos tokia pati, tik nr skiriasi pacios reles ir fiske senesnio pajungimo. pajungiu ja, vistiek siurblio nesuka. Vaziuosiu nusipirksiu rele turbut, nes nebezinau kas gali but... Ir laidai nepasvile, o kai pajungiu rele nuo senos Xantios vistiek itampa krenta...
Ir tarp kitko "turginei" knygoj Minsko leidimo, schemoj tik kuro kiekio matuoklis yra o siurblio pajungimo nera ir reles tos...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2014, 16:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Turbūt dėl to, kad ten Xantia dyzelis 1,9 arba 2,1TD, kur jokio siurblio bake ir nėra.
Pagal tai, ką perskaičiau, supratau, kad visgi apie elektrą pas tamstą nelabai. Pas mani patirties prie mašinų elektros beveik nėra, bet su mokyklos ir bendruoju univero (specialybė nesisieja su elektra ar elektronika) grandinių teorijos lygiu geriau gaudau.
Reik mąstyt praktiškai.
Pvz atvesdamas patikimą tik pliusą, arba tik minusą, išsiaiškini, kuri dalis knisa protą. Galima tam ir lemputę panaudot galingesnę, kad būtų patikrinimas paprastenis.
Jei viso labo masė - galima nežaidžiant tiesiog padaryti naują masę bet kur nuo kėbulo.
Jei pliusas - reikia atsekt visą liniją nuo relės kontakto, pradžiai nepamirštant patikrint, ar veikia prijungus tiesiai prie relės kontakto. Ir ties ta dalimi, už kurios nebedega lemputė - ieškoti gedimo. Paprasta, tik prieiti prie to laidyno kartais sunku. Bet visada galima suchaltūrinti ir pravesti naują pliusą, tik saugiklio nepamirštant užmesti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2014, 16:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
tadas 1991, aciu uz patarimus, dabar kai gavau schema matau, tas 121 laidas relej 1201, todel ir susipainiojau, o dabar nukirpau relej 1201, prijungiau nauja pliusa prie siurblio 121 ir veikia, tai kaip ir baigta :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2014, 10:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Tai dabar pliusas į siurblį nuolat paduotas?

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2014, 14:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 17:44
Pranešimai: 23
pliusas per rele, kai ir turi but pagal schema, tik nesuprantu kodel laido nr kitas, ir tas laidas storesnis, bet veikia..


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2014, 09:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Gal aš ir klystu, bet man atrodo, kad siurblys neturi veikti nuolat.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 64 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007