WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 21 2014, 16:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Pukas rašė:
Paulius rašė:
Pukas rašė:
Remontuojami ir Siemens ir Delphi kiek girdėjau

Kur girdejai? ir kiek remontas kainuoja?



Peugeot forume berods skaičiau, kiek remontas kainuoja nežinau :).

Manau klysti, purkstukų atsarginių dalių yra tik bosch, nei siemens nei delphi nėra

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2014, 16:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Peugeot forume berods skaičiau, kiek remontas kainuoja nežinau :).[/quote]
Manau klysti, purkstukų atsarginių dalių yra tik bosch, nei siemens nei delphi nėra[/quote]

Klystu, tai klystu :). http://www.pandadiesel.co.uk/commonrail ... ectors.php

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2014, 17:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Reziumuojant:
100 kw variklis turi daugiau problemų su purkstukais, siurbliu ir sankaba / smagraciu
1,6 hdi 16v variklis turi bėdų su egr, turbina ir pačiu varikliu, bet pastarosios 2 kyla dėl blogos priežiūros.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2014, 10:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
exDalimis rašė:
Reziumuojant:
100 kw variklis turi daugiau problemų su purkstukais, siurbliu ir sankaba / smagraciu
1,6 hdi 16v variklis turi bėdų su egr, turbina ir pačiu varikliu, bet pastarosios 2 kyla dėl blogos priežiūros.


Sankaba/ smagratis - ko gero tos pačios problemos su 80kW ir 100 kW 2.0 HDi.

100 (ir 120) kW 2.0 HDi purkštukai jautresni kuro kokybei, todėl su jais greičiau gali atsirasti problemų nei su 80 kW 2.0 HDi Bosh purkštukais.

1.6 HDi problemos su turbina atsiranda dėl pačios variklio konstrukcijos, jų atsiradimo tikimybę galima sumažinti dažniau keičiant tepalus ir pilant tik gamintojo rekomenduojamus. Taigi taip, problemos kyla dėl blogos priežiūros :).

Šiaip jei rankos dygsta iš ten kur reikia, vietoj galvos ne kopūstas ir jei variklis nebus nužudytas iki pirkimo, tai bet kuris tarnaus ilgai ir laimingai :)

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2014, 14:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nesu gyvai iš arti čiupinėjęs ir rakalinėjęs 100kw motoro, bet kuo patiko DV (1,4 ir 1,6HDI) motorai - labai tyliai dirba, nepalyginamai tyliau už 2,0 80kw (šitų čiupinau jau porą). Kaip jums, nežinau, bet man tai rimtas kriterijus.
O problemų su turbinom kur nebus, kai tepalo keitimo intervalas ar ne 30kkm. Kas kad sistetika, š.ū.do nuo degimo variklis vistiek tiek pat prigamina, gal tik drožlių kiek mažiau dėl geresnio tepimo.
Po 15kkm toks sintetis tepalas atrodo dar padoriai. Kai išpili po 30kkm meistrelių supiltą paprastą (ne 0w ultra-longlife) sintetiką - ten būna geras marmalas. Vat ir turbinos. Pas 1,6 dar galima nusiteikt, kad variklis kažkiek tepaluotas visada bus - yra ten tokių ydingų mazgų žarnų sujungimuose, kad kažin ir ar naujos detalės pirkimas ilgam padėtų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 18:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 12 2014, 14:42
Pranešimai: 15
dekui visiems uz issakytas nuomones. tik likau nesuprates vieno dalyko - del kuro sistemos pasirinkimo. kaip ir pigesnis remontui variantas SIEMENS. bet jei variklis eksploatuojamas pagal visus reikalavimus tai gal galite pasakyti mazdaug koks yra tu purkstuku resursas tiek 1,6, tiek 2,0?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 09:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
zhilvinas rašė:
dekui visiems uz issakytas nuomones. tik likau nesuprates vieno dalyko - del kuro sistemos pasirinkimo. kaip ir pigesnis remontui variantas SIEMENS. bet jei variklis eksploatuojamas pagal visus reikalavimus tai gal galite pasakyti mazdaug koks yra tu purkstuku resursas tiek 1,6, tiek 2,0?



Šiaip jei perki mašiną remontui tai paieškok Audi ar VW :) Citroen žmones perka važiavimui. O jei rimtai tai pirkt reikia prižiūrėtą / neužmuštą mašiną ir viskas bus čiki piki. Loterijos faktorius vistiek išliks. Apie kiekvieną variklį čia jau buvo prirašyta pakankamai. Dėl resursų tai kaži ar kas pasakys tamstai. Kažkur skaičiau, kad Bosch tipo gali ir 500kkm, Delphi po restauravimo 200kkm ir pan., bet čia jau kaip pasiseks, daug nuo ko priklauso.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 18:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 12 2014, 14:42
Pranešimai: 15
koks skirtumas tarp 1,6 l variklio 80 kw ir 82 kw? ar cia vienas ir tas pats, tik pardavejai tiksliai neivardina?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 18:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 17 2013, 16:35
Pranešimai: 196
Miestas: Panevėžys
tadas1991 rašė:
Nesu gyvai iš arti čiupinėjęs ir rakalinėjęs 100kw motoro, bet kuo patiko DV (1,4 ir 1,6HDI) motorai - labai tyliai dirba, nepalyginamai tyliau už 2,0 80kw (šitų čiupinau jau porą). Kaip jums, nežinau, bet man tai rimtas kriterijus.
O problemų su turbinom kur nebus, kai tepalo keitimo intervalas ar ne 30kkm. Kas kad sistetika, š.ū.do nuo degimo variklis vistiek tiek pat prigamina, gal tik drožlių kiek mažiau dėl geresnio tepimo.
Po 15kkm toks sintetis tepalas atrodo dar padoriai. Kai išpili po 30kkm meistrelių supiltą paprastą (ne 0w ultra-longlife) sintetiką - ten būna geras marmalas. Vat ir turbinos. Pas 1,6 dar galima nusiteikt, kad variklis kažkiek tepaluotas visada bus - yra ten tokių ydingų mazgų žarnų sujungimuose, kad kažin ir ar naujos detalės pirkimas ilgam padėtų.

O kur kolega radai parasyta , kad tepala keist reikia kas 30000 km ??? , juk net masinos kompas rodo keitima po 20000 km , o protingi zmones sintetika keicia po 15 t km , o as po 8 t km dar filtra pakeiciu , geriau gal ir ne geriau , bet ir ne blogiau ...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 20:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 27 2013, 21:18
Pranešimai: 13
Miestas: Klaipeda
vytautas42 rašė:
tadas1991 rašė:
Nesu gyvai iš arti čiupinėjęs ir rakalinėjęs 100kw motoro, bet kuo patiko DV (1,4 ir 1,6HDI) motorai - labai tyliai dirba, nepalyginamai tyliau už 2,0 80kw (šitų čiupinau jau porą). Kaip jums, nežinau, bet man tai rimtas kriterijus.
O problemų su turbinom kur nebus, kai tepalo keitimo intervalas ar ne 30kkm. Kas kad sistetika, š.ū.do nuo degimo variklis vistiek tiek pat prigamina, gal tik drožlių kiek mažiau dėl geresnio tepimo.
Po 15kkm toks sintetis tepalas atrodo dar padoriai. Kai išpili po 30kkm meistrelių supiltą paprastą (ne 0w ultra-longlife) sintetiką - ten būna geras marmalas. Vat ir turbinos. Pas 1,6 dar galima nusiteikt, kad variklis kažkiek tepaluotas visada bus - yra ten tokių ydingų mazgų žarnų sujungimuose, kad kažin ir ar naujos detalės pirkimas ilgam padėtų.

O kur kolega radai parasyta , kad tepala keist reikia kas 30000 km ??? , juk net masinos kompas rodo keitima po 20000 km , o protingi zmones sintetika keicia po 15 t km , o as po 8 t km dar filtra pakeiciu , geriau gal ir ne geriau , bet ir ne blogiau ...

PAMATYTI tuos skaicius galima ant skyduko ijungus degima,bet tuos skaicius galima pakeisti i norimus pagal tepalu kvalifikacija
kai stovi nustatymuose 30000km - 20000km vadinasi buvo GAL BUT naudojami reikalingos kvalifikacijos tepalai,kurios rekomenduoja gamintojas,o tai labai svarbu 1,6 hdi 2,0 hdi100kw
Del keleto priezsciu mes juos keikiame dazniausiai perkame jau deveta automobili ,bet nesusimastome kaip jis buvo pries tai ekspluotojamas.
Ar kam teko nuo 0--100 000km eksluototi hdi turinti aotomobili ?

_________________
PSA -diagnostika elektronikos remontas ir kita
www.raktaijums.lt Klaipeda


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2014, 08:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
eksplotuoju nuo 0km Citroen berlingo 1.6hdi. Kol kas jokiu bedu (bet kol kas tik 50kkm).

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2014, 08:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
zhilvinas rašė:
koks skirtumas tarp 1,6 l variklio 80 kw ir 82 kw? ar cia vienas ir tas pats, tik pardavejai tiksliai neivardina?

80 kw 1,6 16v 2004-2010
82 kw 1,6 8v 2010-...

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2014, 19:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 27 2013, 21:18
Pranešimai: 13
Miestas: Klaipeda
Paulius rašė:
eksplotuoju nuo 0km Citroen berlingo 1.6hdi. Kol kas jokiu bedu (bet kol kas tik 50kkm).

Tai va kad nera jokiu bedu nes gerai priziuretas hdi tarnauja puikiai - sveikinu vairuojan puiku auto

_________________
PSA -diagnostika elektronikos remontas ir kita
www.raktaijums.lt Klaipeda


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 19:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 12 2014, 14:42
Pranešimai: 15
nerimka rašė:
as apie variklius ne kazka, bet jei prasai atkalbet nuo pirkimo automobilio markes, kuri yra viena is greiciausiai nuvertejanciu, pabandysiu. aisku paprasciau butu jei parasytum priezasti del kurios sitas auto pageidaujamas, tada ja paprasciau paneigti.
is taves juoksis pazystami ir kaimynai, kad su francuzu vazineji. draugai irgi juoksis, tik pradzioje uz akiu. statusui visuomeneje parodyti sitas auto netinka. bet jei esi koks nors dailininkas ar panasiai tai labai net gerai tinka, nors yra ir idomesniu.
citroenus pirkom dauguma ne todel kad tai geros masinos, o todel kad pigios.
nesigilinant - 1.statusui parodyt netinka. 2.apynaujos masinos visos greitai praradineja verte, o citroenai ypac. 3. trauks per danti.
is esmes ne nuodeme pirkt, ir net ne nesamone, bet mano akimis yra geresniu variantu. tik kiekvieno akys skirtingos, kriterijai skirtingi, ir kaina esam uz tai pasiruose moket skirtinga. as sau pirkciau masina bent triskart pigesne ir naudociau kaip transporto priemone o ne meiles ir rupescio objekta. o uz likusius pinigus zinau bent keleta budu kaip galeciau pagerint savo ir artimuju gyvenimo kokybe n kartu labiau negu tai galetu keliu metu citroenas.
beje mano posta galima ir kelt i haid parka ir trint, bet gal autoriui ir kazkas uzklius, jei jau prase :)

jau 6 metai vazineju su prancuzu - Renault Laguna 2004m. dyzeliuku. tu buvai teisus vienu aspektu - kaimynai ir draugai ziurejo kreivai, kol nesuzinojo kiek kartu i servisa uzvaziuodavau - tai pakeisti tepalu, dirzu ir filtru. be to viena karta keiciau 1 priekini guoli, sarnyra ir traukiu antgali + kaladeles ir diskai. ir tai per 140000 km pravaziuotu per 6 metus (siuo metu spidometras rodo 245000 km). tiesa - padangu komplektas ir sudilo. prie variklio net ranku pridejes nebuvau. Taip kad prancuzu esu patenkintas, o klausiu apie Citroenu variklius todel,kad ziauriai patinka C4 Grand Picasso ir be to reikalingas siek tiek didesnis automobilis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2014, 21:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 12 2014, 14:42
Pranešimai: 15
tai vis tik liko nelabai aisku del kuro sistemu remonto. kurios sistemos purkstukai remontuojasi, o kurios ne, kuriu remontas pigesnis? domina ir 1,6 ir 2,0 vaikliai?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007