WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 04:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2014, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki,
interneto platybėse esu užtikęs keletą temų apie tai, kas tinka tarp šių XUD modifikacijų, tačiau jose pagrinde klausimai be atsakymų.
Pavyzdžiui ar skiriasi XUD7/9 ir XUD11 bloko aukštis? Skiriasi stūmoklio eiga (88mm ir 92mm atitinkamai), bet gal būt tai išspręsta skirtingu švaistiklių ilgiu? Ar galima sudėti vieno variklio grupę į kito variklio?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2014, 22:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Vienas klausimas paprastas - kokia prasmė? Ar ne paprasčiau insimest visą motorčiką 2.1? Nebent 2ia apie Angliją ar pan. kalbame.
Ir ką tiksliai daryt norisi? Šveist bloką ir dėt didesnius stumoklius, ar keist su visu bloku, visą apačią, paliekant org. galvą?
Skirtingas švaistiklio ilgis nieko nekeičia - stumoklio eigą lemia tik alkūninio stumoklinio kakliuko išnešimas nuo centro. Aišku, faktas, kad didesniam pečiui reikia ir aukštesnio bloko, arba trumpesnio švaistiklio, dėl ko gaunam mažesnį stumoklio pakilimą aukštyn, bet ir mažesnį tarp tarp alkūninio ašies ir stumoklio AMT. Stumoklis aišku pasitrumpina, jei reik.
Jei noris viso labo sudėt stumoklius - reikia imt ir pačiupinėt abiejų stumoklius, manau. Viso variklio čiupint nereik.
Piršto skirtumas pasidaro kažkaip, ar tai įvorėm, ar frezuojama stumoklio viršutinė landa, jei yra vietos.
Tarpas tarp piršto ašies ir stumoklio viršaus lemia daugiausiai. Jei pas XUD11 jis pasirodys didesnis - į 7/9, nenutekinęs stumo arba nepastorinęs tarpinės tokiu pat skirtumu, neįdėsi, nes šitame variklyje originalus stumoklis kyla aukščiau bloko paviršiaus, lenda į tarpinę, o degimo kameros belieka tik iš vožtuvų kišenių stumokly ir forkameros. Na, gal dar truputukas, kelios dešimtosios milimetro, ten lieka tarp galvos ir stumoklio tarpely.
Stumoklio apačia, jei trukdo, nusitekina be problemų, paskui tik po tokio darbo labai gerai yra susverti ir sureguliuoti visus stumoklius dideliu tikslumu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007