Vienas klausimas paprastas - kokia prasmė? Ar ne paprasčiau insimest visą motorčiką 2.1? Nebent 2ia apie Angliją ar pan. kalbame. Ir ką tiksliai daryt norisi? Šveist bloką ir dėt didesnius stumoklius, ar keist su visu bloku, visą apačią, paliekant org. galvą? Skirtingas švaistiklio ilgis nieko nekeičia - stumoklio eigą lemia tik alkūninio stumoklinio kakliuko išnešimas nuo centro. Aišku, faktas, kad didesniam pečiui reikia ir aukštesnio bloko, arba trumpesnio švaistiklio, dėl ko gaunam mažesnį stumoklio pakilimą aukštyn, bet ir mažesnį tarp tarp alkūninio ašies ir stumoklio AMT. Stumoklis aišku pasitrumpina, jei reik. Jei noris viso labo sudėt stumoklius - reikia imt ir pačiupinėt abiejų stumoklius, manau. Viso variklio čiupint nereik. Piršto skirtumas pasidaro kažkaip, ar tai įvorėm, ar frezuojama stumoklio viršutinė landa, jei yra vietos. Tarpas tarp piršto ašies ir stumoklio viršaus lemia daugiausiai. Jei pas XUD11 jis pasirodys didesnis - į 7/9, nenutekinęs stumo arba nepastorinęs tarpinės tokiu pat skirtumu, neįdėsi, nes šitame variklyje originalus stumoklis kyla aukščiau bloko paviršiaus, lenda į tarpinę, o degimo kameros belieka tik iš vožtuvų kišenių stumokly ir forkameros. Na, gal dar truputukas, kelios dešimtosios milimetro, ten lieka tarp galvos ir stumoklio tarpely. Stumoklio apačia, jei trukdo, nusitekina be problemų, paskui tik po tokio darbo labai gerai yra susverti ir sureguliuoti visus stumoklius dideliu tikslumu.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|