WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=31119 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 03:13 ] |
Pranešimo tema: | Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
Sveiki. Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191 yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161 Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut. Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai? Gal teko kam tokią maklę kada susukti? ![]() |
Autorius: | Aidas1 [ Vas 04 2014, 08:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
tadas1991 rašė: Sveiki. Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191 yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161 Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut. Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai? Gal teko kam tokią maklę kada susukti? ![]() jeigu variklis daugiau ir kais, vadinasi salonas daugiau sils, jis neturetu buti silpnesnis sildymas ![]() |
Autorius: | dariusbu [ Vas 04 2014, 08:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos |
Autorius: | Vycius [ Vas 04 2014, 08:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
Teoriskai benzui reik nasesnio ausinimo, manau kad viskas bus ok, dek ir viskas ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 09:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
dariusbu rašė: neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos Taip, mes visiški ubagai - todėl ir gyvenam įdomiau nei tie, kurie viską perka ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 09:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
Aidas1 rašė: tadas1991 rašė: Sveiki. Yra variantas, keisim siurblį varikliui 1,9TD 66kw. Siurblys 120191 yra šiaip atliekamas siurblys nuo 1,8i 74kw, pramynęs vos 3000km. Siurblys 120161 Siurblio flanšas tas pats - tarpinių kodai tie patys, škyvuko plotis, dantų skaičius ir t.t. tinka, abu siurbliai naujesnio tipo su briaunele, tad jei visgi būtų koks mini skirtumas - kelis mm dangtelio iš kažkur galima ir pripjaut. Esminis skirtumas - sparnuotė dyzelio 69mm skersmens, benzo 60mm. Tilpt puikiai tilps, nes ne atvirkščias variantas, bet ar nebus problemų su aušinimu kažkokių? Kaipo kaitimas, silpnesnis salono šilimas, ir panašiai? Gal teko kam tokią maklę kada susukti? ![]() jeigu variklis daugiau ir kais, vadinasi salonas daugiau sils, jis neturetu buti silpnesnis sildymas ![]() Na silpnesnis šildymas, manau, nebent dėl mažesnės cirkuliacijos. Termostatas ir ventiliatorius vistiek temperatūrą daugmaž palaiko, o kai per pečiuką skystis lėčiau teka - man atrodo turėtų ir šilti silpniau, nes salono ventiliatoriumi lengviau išaušinamas. Na čia teorija, ir nelabai reikšminga. Sparnuotę perpresuoti - žinoma, tik reikia turėt tam presavimo įrangą, kad nesugadinčiau fibros, reikia turėt dėvėta TD pompą su tinkama sparnuote ir to pačio gamintojo, kad vdrug nesugalvotų skirtis ašelės diametras. Nevargsim taip - tuomet geriau pompelę už 72Lt būtų nupirkti ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 09:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
Vycius rašė: Teoriskai benzui reik nasesnio ausinimo, manau kad viskas bus ok, dek ir viskas ![]() Na aš irgi taip galvoju - teoriškai. O praktiškai TD stovi ir tepalo aušintuvas, kuris papildomai pakaitina aušalą, ir galiu nufotkint ir parodyt - koks galingas radiatorius yra BX 1,7TD 66kw su dviem dideliais ventiliatoriais ir koks pirskiukas BX 1,6i 65kw su vienu ventiliatorium. Nors tiesa - tas TD radiatorius yra gana retas, o benzininis smulkutis plonomis plokštelėmis - turbūt spinduliavimo galia gali būti ir panaši. Dyzeliui taip dar gal dėl to, kad jie labiau bijo temperatūros ir perkaitimo, daug lengviau užvirinus antifrizą ir galvą sulankstyt? Jaučiu, kad visgi dėsim ![]() ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Vas 04 2014, 09:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
Dėta pagal norą anksčiau kokius tris kart ir net neturint minties kad skiriasi ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 17:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
saulynas rašė: Dėta pagal norą anksčiau kokius tris kart ir net neturint minties kad skiriasi ![]() Na va, pagaliau patirtis kalba tiksliai - dėkingas ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 04 2014, 17:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl vandens siurblio pritaikymo nuo benzo |
dariusbu rašė: neturit zmones ka veikt ar ant tiek jau esat ubagai kad 100 lt gaila nupirkai kas priklauso ir nereik isradineti dviracio ir nauju temu kurt po kad kaista ar dar kas jei inzinieriai sugalvojo kad butent tokia pompa turi buti tai gal nebukite gudresni uz juos Beje, tamsta pats inžinieriavęs? Kaip tik va skaičiuoju konstrukciją. Atsargą gaunu 95proc. t.y. gali laikyti ir 20kartų daugiau, ir mažinti nebėra iš ko, nes arba brangsta medžiagų gamyba, arba daromi nelogiški sprendimai (tokie, kaip suvirinimas elektrodu, vietoj pusautomačio). Ne visur viskas tip top pagaminta, ypač kalbant apie 20to amžiaus daiktus. Žigono 1,2 ar 1,3 variklis pasidaro iki beveik dviejų litrų ir dar užsideda turbo - ir blokas laiko, tai kaip čia dabar yra? ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |