WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=31120
Puslapis 34

Autorius:  Saulynas [ Kov 06 2018, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

powermotors rašė:
tadas1991 rašė:
Teko susidurti. Purkštukai, siurblys arba kompresija.
Tiesa, kokias žvakes dėjai?

Žvakes dėjau geras Beru jei gerai pamenu, vienos brangesnių buvo kataloge. Po žvakių pakeitimo pirmą kartą užsikūrė neblogai, vėliau prastai.
Siurblio slėgį matysiu su diagnostika, tik nežinau kokiose ribose jis turi būti. Purkštukus gal irgi pamatysiu kažką su diagnostika. Su kompresija kiek įdomiau, bet rida nėra didelė, tad sunku patikėti, jog gali nebūti kompresijos.
Pirma mintis pabandyti šmaros purkštukų valymui :), blogiau gal nebus ...

Apsaugok ir apšviesk tave nuo tų šmarų

Autorius:  powermotors [ Kov 06 2018, 11:56 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

ukw rašė:
Tadai, neatmeskim starterio, kad neužvynioja kiek reikia apsukų.

Starteris vynioja normaliai, akumas geras.

Autorius:  powermotors [ Kov 06 2018, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

tadas1991 rašė:
powermotors rašė:
Pirma mintis pabandyti šmaros purkštukų valymui :), blogiau gal nebus ...

Patikėk mano žodžiais, būna ir blogiau. Kartais geriau, bet retai, dažniausiai nieko, o būna nebeveikia visai arba pradeda kuro žarnelės tirpti. Geriau nepilk nieko, apart gero kokybiško dyzelio, į baką.
O purkštukus gali atvežti, patikrinsim ant stenduko nebrangiai, po 5eur/vnt., ir bus aišku. Dėl siurblio, tai užvedimo metu be kokių 250bar tikrai nesikurs, o dar geriau, jei turi bent 300-350bar, tada gali garantuoti, kad viskas su siurbliu bent plius minus gerai, t.y. ne jo kaltė. Nes kai sukyla tik 250bar, tai pvz purkštukai kai pasensta, tai jų žemiausias atidarymas būna panašus, ir neužtenka dar, vos vos trūksta, tai purpsi ir nedakelia...

Kodėl toks nusiteikimas prieš chemiją :) ?
Esu girdėjęs, kad padeda geras 2T tepalas ir netgi bandžiau įpilti jo savo ankstesniai mašinai. Tiesa nieko blogo jai nebuvo, tiesiog eksperimento dėlei, bet ir blogiau nieko nenutiko. Maždaug sutepa kuro sistemą, nors aš galvoju ir salerka gan riebi, bet čia info šiaip.
Bandysiu slėgį pasimatuoti. Purkštukus atvežčiau, bet problema jų išėmimas :).
Kolkas atmetimo būdu bandysiu nustatyti kaltininką.
Šmara žargonas, turėjau mintyje kažką tokio:
https://www.eurocarparts.com/ecp/p/car- ... &0&cc5_862

Autorius:  Saulynas [ Kov 06 2018, 12:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

Na vožtuvus esu jau pradeginęs po pravalytojo įpylimo ,nuo to laiko atsižegnojau

Autorius:  powermotors [ Kov 06 2018, 12:46 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

Saulynas rašė:
Na vožtuvus esu jau pradeginęs po pravalytojo įpylimo ,nuo to laiko atsižegnojau

Gali būti tiesiog sutapimas.
Girdėjau, kad šmara pakelia viską nuo sienelių ir varo į kuro sistemą, gali užkimšti viską. Bet čia pletkų lygio info, konkrečiai nesu susidūręs.
Iš vieno varikliais užsiimančio žmogaus girdėjau, kad tas valiklis kurio nuorodą prisegiau labai geras....žinok žmogau kas gali padėti, kas ne :)

Autorius:  Navanas [ Kov 06 2018, 15:59 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

.

Autorius:  Navanas [ Kov 06 2018, 16:06 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

powermotors rašė:
Žvakės pakeistos, nelūžo nei viena. Viena buvo gera, trys mirę.
Pas Saulyną nupirkta nauja žvakių pakaitinimo relė, nes pasirodo senoji nedirbo.
Pagerėjimas tik šioks toks, prie didelių šalčių vedasi vistiek sunkiai, nors žvakės naujos, relė veikia (patikrinta).
Prie -6 - 7 vedasi iš antro karto pasukus starterį. Prie -17-18 vedasi iš kokio 5 karto gerokai pasukus starterį ir griebia vangiai.
Uždegimo sistemą logiškai mąstant galima atmesti, lieka kuro tiekimo sistema. Kur ieškoti galų ?
Purkštukai, siurblys, railo slėgio daviklis ?
Suprantu, kad priežasčių gali būti įvairių, bet galbūt kažkam teko susidurti
Primenu auto Lancia Zeta, analogas Evasion, variklis 2L HDi 16V.


Kuras dar gali "nusėsti". Subėga atgal į baką ir kol užpompuoja, tol nesikuria. Patikrink prieš kurdamas, ar kuro filtras pilnas, jei matosi. Papompuok prieš kurdamas su rankine pompa. Kažkaip reikia pasitikrint, ar kuro filtras pilnas.

Autorius:  powermotors [ Kov 06 2018, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

Navanas rašė:

Kuras dar gali "nusėsti". Subėga atgal į baką ir kol užpompuoja, tol nesikuria. Patikrink prieš kurdamas, ar kuro filtras pilnas, jei matosi. Papompuok prieš kurdamas su rankine pompa. Kažkaip reikia pasitikrint, ar kuro filtras pilnas.

Siurblys juk elektrinis ir jis veikiantis, girdisi įjungus degimą, tai teoriškai turėtų užpumpuoti.
Bet mintis įdomi, tik nepamenu ar rankinė pas mane yra po kapotu :roll:

Autorius:  ukw [ Kov 06 2018, 16:57 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

powermotors rašė:
ukw rašė:
Tadai, neatmeskim starterio, kad neužvynioja kiek reikia apsukų.

Starteris vynioja normaliai, akumas geras.


Čia kas nustatė, kad startwris vynioja normaliai ir skumas geras? Kaip nustatė? Kiek apsukų išsuka? Koks slėgis būna?

Autorius:  Navanas [ Kov 06 2018, 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

powermotors rašė:
Navanas rašė:

Kuras dar gali "nusėsti". Subėga atgal į baką ir kol užpompuoja, tol nesikuria. Patikrink prieš kurdamas, ar kuro filtras pilnas, jei matosi. Papompuok prieš kurdamas su rankine pompa. Kažkaip reikia pasitikrint, ar kuro filtras pilnas.

Siurblys juk elektrinis ir jis veikiantis, girdisi įjungus degimą, tai teoriškai turėtų užpumpuoti.
Bet mintis įdomi, tik nepamenu ar rankinė pas mane yra po kapotu :roll:

Tai kad pas dyzelius nebūna , dažniausiai. Ir kad nebūtų bajeriu- Kada kuro filtrą keitei ? :D

Autorius:  valdas 76 [ Kov 06 2018, 23:11 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

powermotors rašė:
Kodėl toks nusiteikimas prieš chemiją :) ?
Esu girdėjęs, kad padeda geras 2T tepalas ir netgi bandžiau įpilti jo savo ankstesniai mašinai. Tiesa nieko blogo jai nebuvo, tiesiog eksperimento dėlei, bet ir blogiau nieko nenutiko. Maždaug sutepa kuro sistemą, nors aš galvoju ir salerka gan riebi, bet čia info šiaip.
Bandysiu slėgį pasimatuoti. Purkštukus atvežčiau, bet problema jų išėmimas :).
Kolkas atmetimo būdu bandysiu nustatyti kaltininką.
Šmara žargonas, turėjau mintyje kažką tokio:
https://www.eurocarparts.com/ecp/p/car- ... &0&cc5_862


Sakyč, su šitom gležnom kuro sistemom geriau neeksperimentuot, pilant visokius valiklius ir pan. Dvitaktis tepalas dyzeliui iš esmės nėra blogai, juolab kad šiuolaikinis dyzelinis kuras yra palyginti "sausas". Daug kas naudoja, ypač senesniems dyzeliams su įprastinėmis kuro sistemomis.
Esu vieną vienintelį kartą naudojęs Xantiai šitą https://www.wynns.eu/product/diesel-system-purge/ , blogiau nuo jo nepasidarė (geriau-irgi ne), tik tiek, kad gan greit po to apsivėmyžo kuro siurblys per visus galus. Manau, kad tai ne sutapimas...

Autorius:  powermotors [ Kov 07 2018, 07:30 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

ukw rašė:

Čia kas nustatė, kad startwris vynioja normaliai ir skumas geras? Kaip nustatė? Kiek apsukų išsuka? Koks slėgis būna?

Nustačiau pats :)
Negali atmesti ir šio varianto, teko girdėti, kad pakeitus starterį ar akumą stebuklingai pradėjo kurtis mašina. Turiu pasidaryti namų darbus, galėsiu tiksliau atsakyti.

Autorius:  powermotors [ Kov 07 2018, 07:31 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

Navanas rašė:
Tai kad pas dyzelius nebūna , dažniausiai. Ir kad nebūtų bajeriu- Kada kuro filtrą keitei ? :D

Keičiau prieš dvi dienas :)
Gerai būtų, aš taip pat tikėjausi, kad po filtro pakeitimo viskas pagerės

Autorius:  powermotors [ Kov 07 2018, 08:06 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

valdas 76 rašė:

Sakyč, su šitom gležnom kuro sistemom geriau neeksperimentuot, pilant visokius valiklius ir pan. Dvitaktis tepalas dyzeliui iš esmės nėra blogai, juolab kad šiuolaikinis dyzelinis kuras yra palyginti "sausas". Daug kas naudoja, ypač senesniems dyzeliams su įprastinėmis kuro sistemomis.
Esu vieną vienintelį kartą naudojęs Xantiai šitą https://www.wynns.eu/product/diesel-system-purge/ , blogiau nuo jo nepasidarė (geriau-irgi ne), tik tiek, kad gan greit po to apsivėmyžo kuro siurblys per visus galus. Manau, kad tai ne sutapimas...

Nepasakyčiau, kad jos labai gležnos, skaičiau žmogus ant saulėgražų aliejaus su HDI važinėjo ir ne vienus metus.
Mano giminaičiui turėtam P406 1,9d chemija labai padėjo, padidėjo trauka ir sąnaudos nukrito. Čia gal kaip kokiais atvejais, bet aišku jei siurblys pradėjo leisti, tai 99proc., kad būtent dėl valiklio naudojimo.

Autorius:  ukw [ Kov 07 2018, 09:40 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 HDi 125kw kaitinimo žvakių keitimas FOTO

Padidėjo trauka ir sąnaudos nukrito!!!!!!!


Tai kokio kabančio organo, tu čia forume gedimų ieškai, jei pats nustatei kad akumas gerai vynioja, kad starteris gali laicus užvedinėt. Eik pilk savo kosminę chemiją ir (cenzūra) žmonėms proto....

Puslapis 34 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/