WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 12:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 26 2022, 13:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Sveiki. Kodel gali kelis kartus klakseti (atsidaro-uzsidaro) EGR voztuvas po variklio uzgesinimo?

EGR pakeistas nauju, su Lexia priprogramuotas (lexijoj pasirinkta "EGR valve programming"). Klaidu nemeta. EGR-as firmos Triscan 8813 10001. Jei gerai suprantu dar galima daryti adaptacija (Learning) per Lexia. Irgi bandziau - pasirenku "Programming of the exhaust gas recycling valve". Tam kartui buvau netgi 100 km nuvaziaves, kad pereitu per visas temepraturas nuo saltos iki darbines. Kelis uzgesinimus buna tyla is EGR, bet veliau vel pradeda klakseti. Variklio darbas darant EGR adaptacija buna svelnus, bet po to kai vel pradeda klakseti po uzgesinimo - variklis pradeda trukcioti, ypac saltas zemais sukiais iki 1500-1700 aps/min.

Toks vaizdas kad naujas EGR'as nesusikalibruoja, arba nesusisneka su masina, bet tada manau mestu klaida. Atjungus EGR fiske, variklis dirba kaip laikrodis, jokiu trukciojimu. Negi naujas EGR'as yra blogas?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2022, 17:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Sveiki. Kodel gali kelis kartus klakseti (atsidaro-uzsidaro) EGR voztuvas po variklio uzgesinimo?

EGR pakeistas nauju, su Lexia priprogramuotas (lexijoj pasirinkta "EGR valve programming"). Klaidu nemeta. EGR-as firmos Triscan 8813 10001. Jei gerai suprantu dar galima daryti adaptacija (Learning) per Lexia. Irgi bandziau - pasirenku "Programming of the exhaust gas recycling valve". Tam kartui buvau netgi 100 km nuvaziaves, kad pereitu per visas temepraturas nuo saltos iki darbines. Kelis uzgesinimus buna tyla is EGR, bet veliau vel pradeda klakseti. Variklio darbas darant EGR adaptacija buna svelnus, bet po to kai vel pradeda klakseti po uzgesinimo - variklis pradeda trukcioti, ypac saltas zemais sukiais iki 1500-1700 aps/min.

Toks vaizdas kad naujas EGR'as nesusikalibruoja, arba nesusisneka su masina, bet tada manau mestu klaida. Atjungus EGR fiske, variklis dirba kaip laikrodis, jokiu trukciojimu. Negi naujas EGR'as yra blogas?

Gali buti blogas laisvai.
Teko ne viena pigesni programuoti lauk savaite ar menesis po keitimo.
Pas jumis turejo buti originalus Delphi. Toki reikejo ir deti. Velgi, jei Delphi vis dar juos tiekia patys, o ne jau perpakuoja koki suda, kaip dauguma net rimtu tiekeju seniems modeliams.
Jei originalus VDO, Borg Warner, Pierburg ar pan., tai toki reikia ir deti. Cia labai neissiplesi niekur, kaip ir su oro srauto matuoklemis, realus sprendimai arba OE, arba OEM, arba isjungt.
Arba tikroji problema ne EGRe, tiesiog jo atjungimas ja paslepia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2022, 19:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Citrusas rašė:
Sveiki. Kodel gali kelis kartus klakseti (atsidaro-uzsidaro) EGR voztuvas po variklio uzgesinimo?

EGR pakeistas nauju, su Lexia priprogramuotas (lexijoj pasirinkta "EGR valve programming"). Klaidu nemeta. EGR-as firmos Triscan 8813 10001. Jei gerai suprantu dar galima daryti adaptacija (Learning) per Lexia. Irgi bandziau - pasirenku "Programming of the exhaust gas recycling valve". Tam kartui buvau netgi 100 km nuvaziaves, kad pereitu per visas temepraturas nuo saltos iki darbines. Kelis uzgesinimus buna tyla is EGR, bet veliau vel pradeda klakseti. Variklio darbas darant EGR adaptacija buna svelnus, bet po to kai vel pradeda klakseti po uzgesinimo - variklis pradeda trukcioti, ypac saltas zemais sukiais iki 1500-1700 aps/min.

Toks vaizdas kad naujas EGR'as nesusikalibruoja, arba nesusisneka su masina, bet tada manau mestu klaida. Atjungus EGR fiske, variklis dirba kaip laikrodis, jokiu trukciojimu. Negi naujas EGR'as yra blogas?


Dėl klaksėjimo užgesinus, tai čia normali "pramankštinimo" procedūra. Pas mane 2HDI 120kW karts nuo karto po užgesinimo girdisi, kaip darinėjasi, nors ir atseit išprogramuotas. Šaltas variklis nori patrūkčioti važiuojant ~60km/h, tai įtariu netaip jau ir gerai išprogramavo. Tavo vietoje net nebūčiau keitęs - programuot lauk ir tiek (ir tikrint ar tikrai išprogramavo, kaip tiksliai patikrint nedrįsiu patart, gal Tadas pasakys).

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2023, 12:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tęsinys su mano EGR :) Nusprendžiau dar paeksperimentuoti/surizikuoti ir iš www.rrr.lt užsisakiau pigiausią (20 eur) kitą EGR nuo tokio pačio variklio ir tų pačių metų. EGR'as Delphi firmos kaip ir kad mano buvęs senas. Pries įdedant dar jį išvaliau su Brake Cleaner, kad lengvai vaikčiotų ir viską surinkus - išmetus prieš tai buvusį naują Triscan - variklis dirba puikiai! Jokio trūkčiojimo ryte šaltam varikliui prie 1500 apsukų ir jokio klaksėjimo užgesinus variklį.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2023, 15:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Tęsinys su mano EGR :) Nusprendžiau dar paeksperimentuoti/surizikuoti ir iš http://www.rrr.lt užsisakiau pigiausią (20 eur) kitą EGR nuo tokio pačio variklio ir tų pačių metų. EGR'as Delphi firmos kaip ir kad mano buvęs senas. Pries įdedant dar jį išvaliau su Brake Cleaner, kad lengvai vaikčiotų ir viską surinkus - išmetus prieš tai buvusį naują Triscan - variklis dirba puikiai! Jokio trūkčiojimo ryte šaltam varikliui prie 1500 apsukų ir jokio klaksėjimo užgesinus variklį.

Na cia taip buna, kai naudojamas realaus dydzio modelis :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007